+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» wie kent ene stief kalender
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wie kent ene stief kalender  (Read 714 times)
mie ede foeroe
Guest
« Reply #15 on: 20-09-2012, 23:32:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahahahahahahahahahahaaaaaa woei ai dat na wan swit lafoe mie e lafoe ai booi libi sma jullie maken t hor! Ik hoop dat jullie al wat gegeten hebbn vo de dag of anders oe sa njang steve nanga ding tori foe oenoe, we klaar mie jere eht waar.
panja gas
Guest
« Reply #16 on: 21-09-2012, 01:23:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij is een mapang pang viezerik,hij hoeft je niet te kennen gewoon via de ping en hij vraagt je om bij hem te komen of hij komt naar jou toe en hij praat al over sex met je. En zegt je dat hij sexverslaafd is, en zijn vrouw weet niet dat hij voor haar uitloopt, ze vermoed van wel maar weet niet zeker, en als ze erachter komt is het haar zaak, ja dat is wat hij me gezegd heeft hoor, hij heeft me naar zijn huis laten komen waar hij met zijn vrouw blijft en ik ben toen daar naar toe gegaan, maar wist niet dat zei thuis was en hij niet, ben ik gaan kloppen is ze naar buiten gekomen en heeft me gebaks en wilde me toen aftakelen. Maar ik zie haar niet over straat toch,want ik ga der mars voor haar breken.
matie
Guest
« Reply #17 on: 21-09-2012, 03:04:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

We lul nanga mapang pang na sma libi oen wang pori,if a man no wan oeng,da we soekoe foe poring libi a man abing vrouw ja, soema dong joe toch? Sa oeng no mang mek boeng oeno moes pori.if a vrouw lees ala ding ka san dis da a man libi pori want a vrouw o gwe.eee kali mie mang if ie lees a san dis no spang jere.ding sma no ab not foe doe.
meitichick
Guest
« Reply #18 on: 21-09-2012, 03:12:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Panja gas....da a baks bing sa waka,maar je bent ook grappig wat ga je lullen bij die mensen hun huis,maar dan nog jere a sma no bo klap mie jere,mie bo kinki mie ning gelijk a mang aksi mie foe kong,a mabong bong presi bo soetoe jere,want ik zou niet voor der staan mek a klap,is ze echt zo een vechters baasje? Trouwens aan der gezicht en der houding kan je zien dat ze een heks is,daarom mie e taigi callie altijd dat nooit mie no e groeting wanneer hij met die sma is want ze kijkt als een ka tijger naar mensen. Zomaar jere want ing kaaiman ne waka ai long gin,dus liever doet ze normaal.
lachertje
Guest
« Reply #19 on: 21-09-2012, 03:26:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tjeee zo zielig voor deze koppel....want ik heb hem ook geneukt hor en tot nu toe komt hij op geyersvlijt lullen ondanks hij weet dat ik hem niet meer wilt,hij zegt steeds dat hij mij wilt,ik zijn schatje bent en dat hij me lekker vindt,maar dat was vroeger nu heb ik een man,maar hij zit gewoon achter me aan, hij heeft me ook op de ping,als ik hem weg wist vraagd hij me zusje naar me ping,want hij kan niet zonder me.
mi sabie
Guest
« Reply #20 on: 21-09-2012, 11:04:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja ken hem goed.
hij was een goede matie tijdens school en uitstapjes, hij bracht altijd sfeer en was grappig.
maar sinds hij die uniform aandeed, is hij een monster geworden en een dagu, vrienden waaarmee hij zelfs marwana rookte fuckte hij op, buurjongens schoot hij gewoon,
hij was in de ATeam toch, maar deng sroting en degradeer eng mars, want hij was in die zaak van die 30 kg drugs die de controle post te burnside was gepasseert. ma ze hebben hem niet te haven of vlijt opgesloten, anders deng kwaimang bo poeroe ka geng, hij was op leiding opgesloten, waar hij vrij kon ademen.
nu bedelt hij alle hosselaars.
en hij heeft ook vallende ziekte, dus ik vraag me af als men gekuurd word om in dienst te komen.  police
shyn
Guest
« Reply #21 on: 21-09-2012, 13:54:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je maakt een grapje toch?
zo kan niemand heten, stief kalender je houd ons voor de gek ga weg
iemand die echt zo heet kan niet veel voorstellen stief kalender ga weg mang
matie
Guest
« Reply #22 on: 21-09-2012, 20:44:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sang a mang ab vallende ziekte ne ai regeer so, hoe weet jij dat dan? Ik geloof het niet mang, ne a mang e dring sophie so, da ou dede want so mie no sjie ete a ka,no mnaar a mang lasing jere echt een boeler, no month aksi a mang if a ab a siekie dat werkelijk mang.
vriendin van sl
Guest
« Reply #23 on: 21-09-2012, 20:50:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ekte dan ga ik me vriendin zeggen mang, want hij naait der ook, dalijk tijdens sex a mang kies a vallende ziekte tap mie vriendin..jij nu hoe doet ze want ze gaan gewoon naar een hotel,hij beft zeg ze me weten jullie dat,want soms liegt me vriendin toch? Ze zegt omdat hij niet lang kan neuken, vandaar dat hij dat doet,mischien is hij impotent no?
mi sabie
Guest
« Reply #24 on: 21-09-2012, 21:03:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja, hij heeft werkelijk vallende ziekte.
een dagje waren we aan het voetballen bij de schakel, en hij viel plotseling. we hebben toen een monta in zijn asie bek gestopt, en hij kwam bij, . nu stond hij op en begon als een wilde paard verdwaald de vanidsigastraat op te rennen, nu de hele groep achter hem aan, want je weet niet weat hem kon overkomen, dalijk wang wagi blaas eng. het was een dag hor, ik zie het nog zo voor me, ik heb gelachen hor.
dus het verbaaste ons toen hij in het korps kwam, want we vroegen ons af steleens hij achter een verdachte rent en plotseling valt, dan word het spannend. police
sam takie
Guest
« Reply #25 on: 22-09-2012, 04:58:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb hem ook 1 keer genaait hoor en hij is niets waard,zijn mond stinkt mang,maar nog iets hij heeft geen kleren no? Ala lesi ai we're ding sem sjat broekoe zo lelijk en als hij naar havana gaat, sem trui en wan dot pata, da soekoe trobi no, want vooral fa ing na skowtoe ik heb geen kontact meer mt hem, want ik heb niks aan hem bah! Ik heb spijt dat ik hem hebt genaait.

HHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAA
k kom niet bij
ai joe sab kalie bungbung Wink
sma libi
Guest
« Reply #26 on: 22-09-2012, 12:30:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja dit heb je als je eigen leven een hel is. dan doe je alles om dat van een ander ook naar de hel te dragen. jullie zielige beesten.
bah schamen jullie je niet. en ts jij bent t ergste, nieteens die man zn naam kan je behoorlijk schrijven en dan kom je hem op mamjo zetten.
vrienden en collega's, jullie zijn slangen, lagi mati's en fake friends. daarom mek mi no ab mati nanga vriendin. na a mang libi e hat unu. gaan jullie je eigen stinkende leven leiden. calli aan jou wil ik zeggen: choose your friends, dont let them choose you.
Wisi wasi
Guest
« Reply #27 on: 22-09-2012, 12:35:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja dit heb je als je eigen leven een hel is. dan doe je alles om dat van een ander ook naar de hel te dragen. jullie zielige beesten.
bah schamen jullie je niet. en ts jij bent t ergste, nieteens die man zn naam kan je behoorlijk schrijven en dan kom je hem op mamjo zetten.
vrienden en collega's, jullie zijn slangen, lagi mati's en fake friends. daarom mek mi no ab mati nanga vriendin. na a mang libi e hat unu. gaan jullie je eigen stinkende leven leiden. calli aan jou wil ik zeggen: choose your friends, dont let them choose you.
Wisi wasi suma e wani wisi wasi trawan, bun sma no abi ten fu du dati.
sma libi
Guest
« Reply #28 on: 22-09-2012, 16:34:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dat bedoel ik juist. ze weten niet beter omdat hun eigen leven stinkt.
ik weet zeker dat calli zich niet druk maakt met ze. en juist van wie je t niet zou verwachten.
vrienden zijn gevaarlijk, vooral ding lagi mati. ze kennen mensen levens veel beter dan de gene zelfs.
nogmaals Calli kies je vrienden. trouwens vrienden heb je helemaal niet nodig. bouw op jezelf, is t beste Wink
doublefun
Guest
« Reply #29 on: 23-09-2012, 12:31:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sma libi en wisi wasi zeker zijn jullie ook 2 vrouwen die hem willen, vandaar dat we tak so, de waarheid moet gesproken worden, die man weet niet te neuken,hij heeft geen leven wat moet hij dan opbouwen?
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: