|
Purple Reign
Guest
|
 |
« on: 20-09-2012, 20:06:19 - GMT-1 » |
|
Uit een lijvig rapport van het Centraal s'Lands Accountants Dienst (CLAD) blijkt dat topambtenaren van het ministerie van Openbare Werken (allemaal VHPers) tijdens de periode 2006-2010 in totaal 118 miljoen SRD hebben gestolen van de staat door op allerlei manieren de knoeien en te frauderen. Bij het verrichten van natte en droge infrastructurele werken in Paramaribo en districten werden er bedragen in rekening gebracht voor bepaalde werkzaamheden die niet klopten met de werkelijke kosten en soms werden er zelfs rekeningen ingedient voor werkzaamheden die nooit zijn uitgevoerd. Men heeft zelfs kans gezien om met geld, machines en personeel van de staat werkzaamheden uit te voeren op prive verkavelingsprojecten.
Regering Bouterse is menens om de schuldigen te vervolgen en op te sluiten voor de brutale wijze waarop het Surinaams volk is bestolen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tja
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 20-09-2012, 20:48:57 - GMT-1 » |
|
Uit een lijvig rapport van het Centraal s'Lands Accountants Dienst (CLAD) blijkt dat topambtenaren van het ministerie van Openbare Werken (allemaal VHPers) tijdens de periode 2006-2010 in totaal 118 miljoen SRD hebben gestolen van de staat door op allerlei manieren de knoeien en te frauderen. Bij het verrichten van natte en droge infrastructurele werken in Paramaribo en districten werden er bedragen in rekening gebracht voor bepaalde werkzaamheden die niet klopten met de werkelijke kosten en soms werden er zelfs rekeningen ingedient voor werkzaamheden die nooit zijn uitgevoerd. Men heeft zelfs kans gezien om met geld, machines en personeel van de staat werkzaamheden uit te voeren op prive verkavelingsprojecten.
Regering Bouterse is menens om de schuldigen te vervolgen en op te sluiten voor de brutale wijze waarop het Surinaams volk is bestolen.
Vandaar dat de anti corruptie wet nooit behandeld werd en wordt, schurken allemaal.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chamaars
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 20-09-2012, 21:12:47 - GMT-1 » |
|
en het zijn deze gasten die steeds djoekas zitten uit te schelden en de harde werkers uithangen, terwijl ze zelf de grootste boeven en schurken zijn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poes loekoe merki
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 20-09-2012, 21:18:52 - GMT-1 » |
|
Vandaar dat de anti corruptie wet nooit behandeld werd en wordt, schurken allemaal.
En dat de anti corruptie wet ook vergift schijnt te zijn voor de huidige regering, want die willen het ook niet behandelen ,anders draaien ze ook de bak in. Daarom moest DOE handtekeningen verzamelen en de president had moeite deze te ontvangen en liefst zonder pers....Sari tori te tori e tingi moro trawan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bar-bar fowroe
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 20-09-2012, 21:27:08 - GMT-1 » |
|
Ik wil veroordelingen zien en geen politiek slap gelul. Want als er geen schuld bewezen is of wordt dan ben je bezig met valse propaganda. En dat is Oema wedje, laat de politiek (NDP)eindelijk ballen tonen en geen schaamlippen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bang?
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 20-09-2012, 21:52:03 - GMT-1 » |
|
NDP speelt paniek voetbal.Waar zijn ze bang voor?Ze willen de vhp opsluiten omdat ze bang zijn voor de vhp Ze zien dat de vhp aan het groeien is en afstevend op een grote verkiezingsoverwinning in 2015. Want al die koelies gaan weer naar huis naar moeder olifant .En nee mie a no wang koerie mie na wang Brakamang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
De Olifant
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 20-09-2012, 21:59:10 - GMT-1 » |
|
De olifantjes gaan weer naar huis Bouta tek deng grong pratie gie deng djoeka(GOEDE VERWACHTING) Olifantjes in het bos (ndp)Laat je mama staart niet los(vhp) Anders raak je de weg nog kwijt (gronden,kapitaal,eigenwaarde) En dan krijg je reuze spijt (Doekies,Mangalies,Maikoes, Pusas,Djadnanansings, Olifantjes in het bos (ocer) laat je mamas,s staart niet los (VHP)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GOTRO MOTJO
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 20-09-2012, 22:06:50 - GMT-1 » |
|
VAN EEN CHAMAR KAN JE NIET ANDERS VERWACHTEN, GENIEPERIGE BEESTEN ZIJN HET. NA DEN MAN DIES E GI INFO DOOR NA HOLLAND.. BOUTERSE MOET ZE GOED AANPAKKEN..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tijger
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 20-09-2012, 22:09:41 - GMT-1 » |
|
De olifantjes gaan weer naar huis Bouta tek deng grong pratie gie deng djoeka(GOEDE VERWACHTING) Olifantjes in het bos (ndp)Laat je mama staart niet los(vhp) Anders raak je de weg nog kwijt (gronden,kapitaal,eigenwaarde) En dan krijg je reuze spijt (Doekies,Mangalies,Maikoes, Pusas,Djadnanansings, Olifantjes in het bos (ocer) laat je mamas,s staart niet los (VHP)
blijf dromen tjamaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Balesar
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 20-09-2012, 22:15:15 - GMT-1 » |
|
ja die koelies van mij stelen vreed met mampangpang wij zijn van india al dat geld in su nemen wij en stuur t naar india niet in su investeren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
So so wintipree
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 20-09-2012, 22:31:00 - GMT-1 » |
|
VAN EEN CHAMAR KAN JE NIET ANDERS VERWACHTEN, GENIEPERIGE BEESTEN ZIJN HET. NA DEN MAN DIES E GI INFO DOOR NA HOLLAND.. BOUTERSE MOET ZE GOED AANPAKKEN..
Blaka mang e gie soso wintie pree da deng e djaroesoe tap deng koelie.Te deng no ab monie moro dang deng e go na deng bon,bon kerkie die e poer a 1/10 foe deng potie monie ala moeng Blakka mang de foe sarie.So wang monie sang we mek nanga dopa.Sang we doe meid, bigifeest ,Gowtoe Dang te oeng fall dang na wiesmang noso konkroe mang doe oenoe .Mie na wang blaka mang toe jere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wanbeleid.
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 20-09-2012, 23:31:38 - GMT-1 » |
|
Ach de NDP wil zn eigen falen op zo'n manier camoufleren, wat is dan makelijker om de tegenpartij van iets te beschuldigen!! Daarnaast wordt bouta opnieuw beschuldigt van drugshandel, aangezien hij niet naar de VN vergadering in New York is gegaan sterkt dit het vermoeden alleen maar meer.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wij, het domme volk
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 21-09-2012, 00:03:16 - GMT-1 » |
|
Ach de NDP wil zn eigen falen op zo'n manier camoufleren, wat is dan makelijker om de tegenpartij van iets te beschuldigen!! Daarnaast wordt bouta opnieuw beschuldigt van drugshandel, aangezien hij niet naar de VN vergadering in New York is gegaan sterkt dit het vermoeden alleen maar meer.......
Ok dan.....wie kent die bliksem afleider niet?  De geschiedenis herhaalt zich. Straks krijgen we weer een opgezette binnenlandse oorlog als camouflage. Sinds wanneer funtioneert het clad en rekenkamer? Af je bewijs heb moet je aangifte doen, dat is jouw plicht.... Maar ja valse aangifte is strafbaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
esther
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 21-09-2012, 12:48:47 - GMT-1 » |
|
Ik wil het bijna wel geloven dat die beesten behoorlijk wat geld van de staat achterover drukken en mooi weer spelen, terwijl ze prulwerk leveren. Sinds jaar en dag hoor ik deze geluiden ,maar niemand doet wat !!! Ik woon namelijk op Voorburg militair project en een zogenaamde aannemer heeft al een jaar lang de weg opengehaald en wij die daar wonen moeten het maar bekijken hoe we naar ons huis gaan.Ik was genoodzaakt om in de stad te gaan wonen bij familie met alle gevolgen van dien. Er is ingebroken in mijn huis en ik ben dan exttra in de kosten gejaagd om het huis dubbel te beveiligen.Nu hoor ik dat er een andere aannemer gecontracteerd is om de gemaakte rotzooi op te ruimen .Als de informatie die ik heb gekregen juist is over de eerste aannemer moet het een ambtenaar van OW zelf zijn die bekend is in het district Commewijne en zichzelf gebombadeerd heeft tot aannemer.Ik snap niet hoe iemand zo kan leven en s'avonds rustig slaapt door geld te maken door de staat staande te naaienen en zoveel mensen te duperen.Wanneer payback time komt zal hij schijten en misschien reeds vergeten zijn wat hij allemaal had gedaan in het verleden.Daarom zegt mijn moeder altijd benij geen mensen met hun grote huizen en auto's en andere materiele dingen, want je weet niet hoe ze d'r aan zijn gekomen, want te san e miet deng wil je dat gedeelte niet hebben.God slaapt niet !! zijn molen maalt langzaam maar zeker!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|