|
tot me spijt
Guest
|
 |
« on: 21-09-2012, 20:49:03 - GMT-1 » |
|
als ik aan me ouders had geluistert zou ik de dag van vandaag niet zien,ik[hindoe meid] was uit huis weggelopen met me vriend[creool]me ouders waren niet eens met ons relatie,'t is al 7jaren dat ik met hem ben maar heb me zelfe niet kunnen opbouwen huis huur zelf kan ik niet betalen soms schaam ik me om me buurvrouw zelf een stukje uien te vragen,ik wil terug naar me ouders maar weet niet hoe.
denkt niet dat ze me gaan acsepteren. AUB WIE HEEFT EEN GOED ADVIES VOOR MIJ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HOLLY
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 21-09-2012, 20:53:03 - GMT-1 » |
|
alsje met een hindu jongen was getrouwt zouje zeker binnen die 7 jaren je eigen huis hebben
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hey
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 21-09-2012, 21:17:46 - GMT-1 » |
|
 :angry:waarom gaje niet naar je schoon ouders/schoon famly
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brasas
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 21-09-2012, 21:24:19 - GMT-1 » |
|
schat ik weet wat je mee maakt hoor. Dit is echt erg man. Ik heb ook en ex gehad die alleen maar wilde feesten en verder niksen in dat huis. Ik bleef niet samen met hem maar bij mijn ouders. Mijn ouders hebben het wel goed maar hij niet. En zo overhaalde hij me zelfs geld van mijn ouders voor hem te stelen als we mijn zakcenten al hadden gebruikt aan alcohol. En alhoewel ik niet samen met hem in huis bleef wilde hij de baas voor me spelen en me mishandelen. Ik kon hete cht niet meer aan ben optijd gestopt. Ga gewoon terug naar je ouders, maakt niet uit wat ze allemaal doen maar je weet dat je daar veilig onder hun hoedde bent. Schaam je niet voor je ouders ze zullen jou accepteren, want zij moeten jou schande tenslotte dekken. Succes, en ik hoop dat je zo een fout nooit never meer maakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oh werkelijk
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 21-09-2012, 21:26:15 - GMT-1 » |
|
 :angry:waarom gaje niet naar je schoon ouders/schoon famly als advies wil ik je geven om een baan te zoekn dat is een begin werkelijk tegenwoordig is dat je paspoort als vrouw in het leven als je kinderen heb zoek een betrouwbare oppas, hoe oud ben je eigenlijk als ik het vragen mag. als je van een man afhsnkelijk ben gaan ze je als een dweil behandelen power zoek een baan al is het schoonmaak s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tot me spijt
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 21-09-2012, 21:28:58 - GMT-1 » |
|
schat ik weet wat je mee maakt hoor. Dit is echt erg man. Ik heb ook en ex gehad die alleen maar wilde feesten en verder niksen in dat huis. Ik bleef niet samen met hem maar bij mijn ouders. Mijn ouders hebben het wel goed maar hij niet. En zo overhaalde hij me zelfs geld van mijn ouders voor hem te stelen als we mijn zakcenten al hadden gebruikt aan alcohol. En alhoewel ik niet samen met hem in huis bleef wilde hij de baas voor me spelen en me mishandelen. Ik kon hete cht niet meer aan ben optijd gestopt. Ga gewoon terug naar je ouders, maakt niet uit wat ze allemaal doen maar je weet dat je daar veilig onder hun hoedde bent. Schaam je niet voor je ouders ze zullen jou accepteren, want zij moeten jou schande tenslotte dekken. Succes, en ik hoop dat je zo een fout nooit never meer maakt.
hartelijk dank ik doe dat vandaag nog
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oh werkelijk
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 21-09-2012, 21:30:12 - GMT-1 » |
|
je weet niet wie hindoestanen zijn noh ze hebben een eercode als familietraditie,want geen enkele hindoestaanse man gaat nog met haar trouwen vindt ik bst zielig,zoek eerst een baan en ik zou het toch maar proberen of je ouders je toch weer willen hebben in huis success
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Huh?
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 21-09-2012, 21:39:21 - GMT-1 » |
|
Heb je je man goed geadviseerd? heb jij je opgebouwd in die zeven jaren?? Achter elke succesvolle man heb je een sterke en verstandige vrouw. Ik woon in een van de leidingen en ik zie hoe die Hindustaanse vrouwen pinaren en hard werken met hun man. Ze hebben het heel moeilijk, maar ze blijven hun man ondersteunen en ze blijven hard werken. Wat doe jij??? Ben jij wel een Hindu vrouw?? Ik akn me niet voorstellen horrr Sorry ik geloof je niet!! Advies WERK AAN Jezelf en je man volgt je zekerrrr
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
onzin
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 21-09-2012, 22:53:20 - GMT-1 » |
|
onzin! mannen denken tegenwoordig tot hun neus. ze moeten optijd eten optijd neuken en daarna slapen! kaolo luilakken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DJILEBIE
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 22-09-2012, 12:58:58 - GMT-1 » |
|
IK HEB OOK SLECHTE ERVARING MET CREOOL ALS MAN,IK HEB HEM GEWOON VIERKANT GELATEN EENDING WEL IK KAN ME ZELFE NIET VERGEVEN OMDAT IK ME OUDERS EN FAMILIE SCHANDE HEB GEGEVEN,LIEVER HAD IK NAAR ZE GELUISTERT. OOK TOT ME SPIJT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niet tot me spijt
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 25-09-2012, 03:40:16 - GMT-1 » |
|
Ik heb een relatie met een creoolse man. Heb met hem opgebouwd, we hebben twee kinderen een jonge en een meisje. We leven in ons eigen huis. Ik heb hem goed geadviseerd en hem bijgestaan en hij mij ook. We zijn na 14 jaar nog samen. Ik heb hellleemmmaaalll geen spijt. Hij had niets toen ik met hem begon en ik ook niet. Wij zijn en blijven een voorbeeld voor de rest. Ik houd van mn knappe zwarte man. Er zijn anderen die hem willen, maar met de wil van God blijven we bij elkaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mamj69
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 25-09-2012, 03:51:35 - GMT-1 » |
|
Zoek een baan of ga weer naar school Maar denk goed na want hind zijn moeilijk Simple voorbeeld: die hind van wan piepel. Omdat ze een film met een kafry heeft gemaakt heeft der fam der afgetakeld , ooms hebben der verkracht... Dus be smart bel eerst en vraag om pardone...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
uma-fu-mi-srefi
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 25-09-2012, 06:58:11 - GMT-1 » |
|
Jammer dat je de schuld bij je man zoekt,de bevolkingsgroep waartoe hij behoort en niet bij jezelf. Ik ken genoeg hindoestaanse meiden die jaren met n man van hun eigen volk zijn en niet vooruit komen in hun leven. Gewoon omdat manlief een loser is, maar zijzelf als vrouw ook een 0 voor een getal is. Dezer dagen zitten vrouwen niet op mannen te wachten om zich op te bouwen. Hun man is hun diploma, waarmee ze een baan hebben kunnen werven om in hun onderhoud te voorzien. Dus??? Luilak, val je ouders niet lastig en maak je hand niet open voor een man. Ga verder studeren,terwijl j werkt. Minister onderwijs, shirley sitaldin, met haar neger man is een groot voorbeeld. Als ze net als jou dacht, zat ze vandaag niet daar. Zielig mens!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|