Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 18   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Haat, jaloezie en oude koeien uit de sloot halen op Mamjo.  (Read 3309 times)
Faja$ton
Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control.
MamjoDon

Baby, I Wanna Be Your Soul Provider.

« on: 05-10-2012, 19:07:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

<a href="http://www.youtube.com/v/GHjmYngIyk4&amp;feature=plcp" target="_blank">http://www.youtube.com/v/GHjmYngIyk4&amp;feature=plcp</a>

I Wish Someone Would Care.

Wat gaat er mis met mijn sranang mang's en uma's.
Het lijkt er op alsof men elkaar het daglicht niet meer gunt.
Waar is de liefde en eenheid onder de Surinamers gebleven Sad

Niemand is perfect.
Vergeven en vergeten huh, is dat teveel gevraagd kiss

Love me without restriction, trust me without fear,  Want me without demand, accept me for who i am.
Bamby
Guest
« Reply #1 on: 05-10-2012, 19:25:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahaha  laugh
jullie zijn zo sensatiebelust dat jullie topic na topics openen.
Mamjo lieve schat, het wordt  tijd voor een grote schoonmaak. Een paar mambinies smeken om een ban. cheesy
Faja$ton
Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you was beyond my control.
MamjoDon

« Reply #2 on: 05-10-2012, 19:27:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij bent een sensatie zoekster.
Is het zo moeilijk om normaal te reageren huh

Hahaha  laugh
jullie zijn zo sensatiebelust dat jullie topic na topics openen.
Mamjo lieve schat, het wordt  tijd voor een grote schoonmaak. Een paar mambinies smeken om een ban. cheesy

Love me without restriction, trust me without fear,  Want me without demand, accept me for who i am.
Bamby
Guest
« Reply #3 on: 05-10-2012, 19:32:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij bent een sensatie zoekster.
Is het zo moeilijk om normaal te reageren huh

Ik heb in ieder geval nog heren enkele sensatiebeluste topic geopend zoals deze.  laugh
Bamby
Guest
« Reply #4 on: 05-10-2012, 19:35:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb in ieder geval nog heren geen enkele sensatiebeluste topic geopend zoals deze.  laugh
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #5 on: 05-10-2012, 19:36:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het gaat je goed kiss

Lieve vuursteen
Guest
« Reply #6 on: 05-10-2012, 19:40:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar dan ook de bezem door je eigen stulpje?
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #7 on: 05-10-2012, 19:45:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lees mijn "intro" nogmaals en geef dan feedback kiss

Maar dan ook de bezem door je eigen stulpje?

i.m.l.v
Guest
« Reply #8 on: 05-10-2012, 19:53:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lees mijn "intro" nogmaals en geef dan feedback kiss

i.m.l.v.= iets minder lieve vuursteen. dat heb ik gedaan maar dan is mijn vraag toch nog steeds niet onrechtmatig? Of heb je dit tijdens de dis vanavond al besproken?
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #9 on: 05-10-2012, 19:57:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb je me misschien in 1 van die topics zien reageren?
Laten we niet persoonlijk worden, maar inhoudelijk blijven reageren, lukt dat kiss

i.m.l.v.= iets minder lieve vuursteen. dat heb ik gedaan maar dan is mijn vraag toch nog steeds niet onrechtmatig? Of heb je dit tijdens de dis vanavond al besproken?

oude koeien
Guest
« Reply #10 on: 05-10-2012, 19:57:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niemand is perfect.
Vergeven en vergeten huh, is dat teveel gevraagd kiss

Dit doet me denken aan die ontmaskering van WTF als Abra broki en de daarop volgende bevestiging door Mamjo met zijn "wat flauw".
Wil jij het opnemen voor je vriendin en tegelijk bevestigen dat zij Adjanie is doordat we met oude koeien zijn gekomen. Voor zover is Adjanie de enige koe die vandaag uit de sloot is gekropen.
Beetje dom van je hoor, je vriendin ontkent tot de dag van vandaag dat zij Shoenties ex is en in feite bevestig je dit via een omweg.
Want met oude koeien bedoel je echt niet Moksie en de bijbehorende verhaaltjes en verder was er niets dat op die oude koeien zou kunnen slaan.

Flauw he  Wink
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #11 on: 05-10-2012, 19:59:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is wat ik bedoel, doorzeuren over vergane zaken.
Als jij je hierbij happy voelt, be my quest kiss

Dit doet me denken aan die ontmaskering van WTF als Abra broki en de daarop volgende bevestiging door Mamjo met zijn "wat flauw".
Wil jij het opnemen voor je vriendin en tegelijk bevestigen dat zij Adjanie is doordat we met oude koeien zijn gekomen. Voor zover is Adjanie de enige koe die vandaag uit de sloot is gekropen.
Beetje dom van je hoor, je vriendin ontkent tot de dag van vandaag dat zij Shoenties ex is en in feite bevestig je dit via een omweg.
Want met oude koeien bedoel je echt niet Moksie en de bijbehorende verhaaltjes en verder was er niets dat op die oude koeien zou kunnen slaan.

Flauw he  Wink

i.m.l.v.
Guest
« Reply #12 on: 05-10-2012, 20:01:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb je me misschien in 1 van die topics zien reageren?
Laten we niet persoonlijk worden, maar inhoudelijk blijven reageren, lukt dat kiss

Maar jouw vrouw doet daar toch ook hard aan mee? dat bedoel ik met de bezem door je stulpje
Ik zei niks
Guest
« Reply #13 on: 05-10-2012, 20:03:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Edjuuuuuuuuuuhh olé olé olé..
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #14 on: 05-10-2012, 20:03:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nogmaals, heb jij mij "iemand" zien voortrekken in de desbetreffende topics?

Maar jouw vrouw doet daar toch ook hard aan mee? dat bedoel ik met de bezem door je stulpje

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 18   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: