Faja$ton
Spend life with who makes you happy, not with who you have to impress.
MamjoDon

Mambini Lobi: +509/-62
Baby, I Wanna Be Your Soul Provider.
|
 |
« on: 05-10-2012, 19:07:23 - GMT-1 » |
|
http://www.youtube.com/v/GHjmYngIyk4&feature=plcpI Wish Someone Would Care. Wat gaat er mis met mijn sranang mang's en uma's. Het lijkt er op alsof men elkaar het daglicht niet meer gunt. Waar is de liefde en eenheid onder de Surinamers gebleven  Niemand is perfect. Vergeven en vergeten  , is dat teveel gevraagd 
|
|
|
|
|
|
Als een vogel wil ik leven, niemand hoeft mij raad te geven.  Bekommer je niet om mijn vrijetijd, besteed de jouwe nuttiger, kot tjing ano sjing. Laat mij begaan, het gaat je echt geen moer aan.
|
|
|
|
|
Bamby
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 05-10-2012, 19:25:01 - GMT-1 » |
|
Hahaha  jullie zijn zo sensatiebelust dat jullie topic na topics openen. Mamjo lieve schat, het wordt tijd voor een grote schoonmaak. Een paar mambinies smeken om een ban. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
MamjoDon

|
 |
« Reply #2 on: 05-10-2012, 19:27:41 - GMT-1 » |
|
Jij bent een sensatie zoekster. Is het zo moeilijk om normaal te reageren  Hahaha  jullie zijn zo sensatiebelust dat jullie topic na topics openen. Mamjo lieve schat, het wordt tijd voor een grote schoonmaak. Een paar mambinies smeken om een ban. 
|
|
|
|
|
|
Als een vogel wil ik leven, niemand hoeft mij raad te geven.  Bekommer je niet om mijn vrijetijd, besteed de jouwe nuttiger, kot tjing ano sjing. Laat mij begaan, het gaat je echt geen moer aan.
|
|
|
|
|
Bamby
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 05-10-2012, 19:32:54 - GMT-1 » |
|
Jij bent een sensatie zoekster. Is het zo moeilijk om normaal te reageren  Ik heb in ieder geval nog heren enkele sensatiebeluste topic geopend zoals deze. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bamby
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 05-10-2012, 19:35:23 - GMT-1 » |
|
Ik heb in ieder geval nog heren geen enkele sensatiebeluste topic geopend zoals deze. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
MamjoDon

|
 |
« Reply #5 on: 05-10-2012, 19:36:40 - GMT-1 » |
|
Het gaat je goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieve vuursteen
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 05-10-2012, 19:40:57 - GMT-1 » |
|
Maar dan ook de bezem door je eigen stulpje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
MamjoDon

|
 |
« Reply #7 on: 05-10-2012, 19:45:07 - GMT-1 » |
|
Lees mijn "intro" nogmaals en geef dan feedback  Maar dan ook de bezem door je eigen stulpje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
i.m.l.v
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 05-10-2012, 19:53:08 - GMT-1 » |
|
Lees mijn "intro" nogmaals en geef dan feedback  i.m.l.v.= iets minder lieve vuursteen. dat heb ik gedaan maar dan is mijn vraag toch nog steeds niet onrechtmatig? Of heb je dit tijdens de dis vanavond al besproken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
MamjoDon

|
 |
« Reply #9 on: 05-10-2012, 19:57:09 - GMT-1 » |
|
Heb je me misschien in 1 van die topics zien reageren? Laten we niet persoonlijk worden, maar inhoudelijk blijven reageren, lukt dat  i.m.l.v.= iets minder lieve vuursteen. dat heb ik gedaan maar dan is mijn vraag toch nog steeds niet onrechtmatig? Of heb je dit tijdens de dis vanavond al besproken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oude koeien
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 05-10-2012, 19:57:38 - GMT-1 » |
|
Niemand is perfect. Vergeven en vergeten  , is dat teveel gevraagd  Dit doet me denken aan die ontmaskering van WTF als Abra broki en de daarop volgende bevestiging door Mamjo met zijn "wat flauw". Wil jij het opnemen voor je vriendin en tegelijk bevestigen dat zij Adjanie is doordat we met oude koeien zijn gekomen. Voor zover is Adjanie de enige koe die vandaag uit de sloot is gekropen. Beetje dom van je hoor, je vriendin ontkent tot de dag van vandaag dat zij Shoenties ex is en in feite bevestig je dit via een omweg. Want met oude koeien bedoel je echt niet Moksie en de bijbehorende verhaaltjes en verder was er niets dat op die oude koeien zou kunnen slaan. Flauw he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
MamjoDon

|
 |
« Reply #11 on: 05-10-2012, 19:59:31 - GMT-1 » |
|
Dit is wat ik bedoel, doorzeuren over vergane zaken. Als jij je hierbij happy voelt, be my quest  Dit doet me denken aan die ontmaskering van WTF als Abra broki en de daarop volgende bevestiging door Mamjo met zijn "wat flauw". Wil jij het opnemen voor je vriendin en tegelijk bevestigen dat zij Adjanie is doordat we met oude koeien zijn gekomen. Voor zover is Adjanie de enige koe die vandaag uit de sloot is gekropen. Beetje dom van je hoor, je vriendin ontkent tot de dag van vandaag dat zij Shoenties ex is en in feite bevestig je dit via een omweg. Want met oude koeien bedoel je echt niet Moksie en de bijbehorende verhaaltjes en verder was er niets dat op die oude koeien zou kunnen slaan. Flauw he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
i.m.l.v.
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 05-10-2012, 20:01:38 - GMT-1 » |
|
Heb je me misschien in 1 van die topics zien reageren? Laten we niet persoonlijk worden, maar inhoudelijk blijven reageren, lukt dat  Maar jouw vrouw doet daar toch ook hard aan mee? dat bedoel ik met de bezem door je stulpje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik zei niks
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 05-10-2012, 20:03:01 - GMT-1 » |
|
Edjuuuuuuuuuuhh olé olé olé..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faja$ton
MamjoDon

|
 |
« Reply #14 on: 05-10-2012, 20:03:50 - GMT-1 » |
|
Nogmaals, heb jij mij "iemand" zien voortrekken in de desbetreffende topics? Maar jouw vrouw doet daar toch ook hard aan mee? dat bedoel ik met de bezem door je stulpje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|