Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Op zoek naar een lening  (Read 7722 times)
Vlisco
Mambini
*

« on: 05-11-2012, 14:16:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben op zoek naar een lening van 3000euro
ben bereidt om  5000 euro terug te betalen en  elke maand af te lossen met 500 euro
hoge rente geen probleem !! graag z.s.m. kontakt opnemen
alleen serieuze reacties !!

ALVAST BEDANKT
Randy Elpers
Guest
« Reply #1 on: 24-01-2015, 15:01:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn naam is zeer Randy en ik kom uit Rotterdam Nederland ik aanraden
dat de heer Lawton Erickson is een goede lening kredietverstrekker,
Ik was dringend aan € 15.000 te betalen voor mijn ziekenhuisrekeningen,
voeden mijn familie en mijn huis huur te betalen, kwam ik een vriend van mij die gericht
mij om deze geldschieter te zeggen dat hij zijn lening van dezelfde geldgever.
Ik solliciteerde en tot mijn grootste verbazing deze geldschieter me werkelijk verleende de lening van 15 000 €
.

E-mail de geldschieter lawtonfunding11@aol.com

God heeft echt heel genadig mijn familie geweest.

uw oprecht
Randy Elpers
Anita van Dommelen
Guest
« Reply #2 on: 30-01-2015, 04:44:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo mensen,
dit is het prachtig ding dat gebeurde in mijn leven, ik kan het gewoon niet de vreugde en opwinding in mij op dit moment te verbergen.

Dit was hoe ik mijn lening. na het zien van zo veel getuigenissen van mensen over de geldschieter Lawton Erickosn, ik vervolgens gevraagd voor een lening van € 22.000 na al proces van de lening is afgerond, alleen om mijn grootste verbazing, krijg ik een melding van mijn bank gisteren dat de som van € 22.000 is in mijn rekening. i haasten dan snel naar de bank vanochtend en ontdekte echt dat de lening is in mijn rekening.

Ik weet echt niet wat de beste manier om waardering te tonen aan deze geldschieter, maar ik bid dat de Almachtige God blijven zegenen zijn bedrijf en dit was de reden waarom ik hem een belofte om meer serieuze klant rechtstreeks naar zijn bedrijf hebben gemaakt.

Mensen te behagen iemand die behoefte hebben aan een lening kunnen contact opnemen met hem vandaag doorheen dit adres: lawtonfunding11@aol.com

Ik Wens jullie veel succes ik hoop DAT Het jullie also Lukt.

mvg
Anita van Dommelen
NickYY
Guest
« Reply #3 on: 31-05-2016, 14:26:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo mensen,
dit is het prachtig ding dat gebeurde in mijn leven, ik kan het gewoon niet de vreugde en opwinding in mij op dit moment te verbergen.

Dit was hoe ik mijn lening. na het zien van zo veel getuigenissen van mensen over de geldschieter Lawton Erickosn, ik vervolgens gevraagd voor een lening van € 22.000 na al proces van de lening is afgerond, alleen om mijn grootste verbazing, krijg ik een melding van mijn bank gisteren dat de som van € 22.000 is in mijn rekening. i haasten dan snel naar de bank vanochtend en ontdekte echt dat de lening is in mijn rekening.

Ik weet echt niet wat de beste manier om waardering te tonen aan deze geldschieter, maar ik bid dat de Almachtige God blijven zegenen zijn bedrijf en dit was de reden waarom ik hem een belofte om meer serieuze klant rechtstreeks naar zijn bedrijf hebben gemaakt.

Mensen te behagen iemand die behoefte hebben aan een lening kunnen contact opnemen met hem vandaag doorheen dit adres: lawtonfunding11@aol.com

Ik Wens jullie veel succes ik hoop DAT Het jullie also Lukt.

mvg
Anita van Dommelen

de Almachtige God . Geeft ook leningen uit dan afro afro
Need money
Guest
« Reply #4 on: 18-08-2017, 13:25:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lening gezocht vooral betrouwbaar en geen bkr toetsing.
Geen hoge rente
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: