Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: waarom is het zo lekker als een man je poentje eet ?  (Read 2383 times)
Rihana
Guest
« on: 23-02-2013, 17:54:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wanneer hij me poentje eet tril ik als een antenne waneer ik klaarkom. zo lekker is t . bij penetratie kom ik niet zo lekker. rolleyes

waarom ?
Chris brown
Guest
« Reply #1 on: 23-02-2013, 18:41:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wanneer hij me poentje eet tril ik als een antenne waneer ik klaarkom. zo lekker is t . bij penetratie kom ik niet zo lekker. rolleyes

waarom ?

Vraag het aan je moeder z trilde precies zo toen je pa  haar befte.
suikertong
Guest
« Reply #2 on: 24-02-2013, 01:20:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarom ?

omdat zijn tong kan doen wat zijn tollie niet kan doen, namelijk je kittelaar kietelen. en dat is het lekkerste wat een vrouw kan voelen op seksueel gebied
GFG
Guest
« Reply #3 on: 24-02-2013, 03:20:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jaaa dat klopt bij het beffen kom je lekkerder klaar dan wanneer de penis alleen in-uit gaat...
bij het beffen raakt de tong die hele clitoris dat is de gevoelige plek van de poeni..
en dat kan je met de toli niet altijd goed doen als de tong.
vandaar laat beffen je lekker klaar komen je komt tot orgasme je gooste genot punt...
cinderella
Guest
« Reply #4 on: 26-02-2013, 04:47:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarom ?

eeh ! no takie meisje. het is echt lekker wanneer een man je poenie goed weet te likken en te zuigen. Als ik eraan denk wordt ik al kletsnat. wanneer die warme natte tong zo over me klitje glijd wordt ik bijna gek. in me hele lichaam voel ik alleen maar stroom. vooral in me poenie voel ik een kloppende hitte en het lijkt alsof een soort heerlijk zoet gevoel me hele lichaam wil overnemen. me vriend heeft de gewoonte om me kittelaar in zijn mond te nemen en dan begint hij erop te zuigen. bijna een minuut lang. ik wil bijna gillen. dan stopt hij en dan begint hij met zen tong aan me klitje te trillen. stroom e nak mie gevaarlijk ! en dan plotseling bost dat zoet gevoel in me poenie. Oh God !! ik huil bijna wanneer ik klaarkom. zo lekker is dat ding. me poenie trekt dan lekker samen en laat weer los. Soms wordt ik boos dat ik zo snel ben klaargekomen. ik wenste dat het langer kon duren maar ik hou het niet langer vol dan 5 of 6 minuten. En ik krijg maar 1 orgasme. daarna lukt het gewoon niet om een 2e te krijgen. maar het is echt een fantastisch gevoel. vooral de laaste fase wanneer je voel dat je gaat klaarkomen. niets is lekkerder dan klaarkomen op de tong van een man
mee eens
Guest
« Reply #5 on: 26-02-2013, 11:22:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

eeh ! no takie meisje. het is echt lekker wanneer een man je poenie goed weet te likken en te zuigen. Als ik eraan denk wordt ik al kletsnat. wanneer die warme natte tong zo over me klitje glijd wordt ik bijna gek. in me hele lichaam voel ik alleen maar stroom. vooral in me poenie voel ik een kloppende hitte en het lijkt alsof een soort heerlijk zoet gevoel me hele lichaam wil overnemen. me vriend heeft de gewoonte om me kittelaar in zijn mond te nemen en dan begint hij erop te zuigen. bijna een minuut lang. ik wil bijna gillen. dan stopt hij en dan begint hij met zen tong aan me klitje te trillen. stroom e nak mie gevaarlijk ! en dan plotseling bost dat zoet gevoel in me poenie. Oh God !! ik huil bijna wanneer ik klaarkom. zo lekker is dat ding. me poenie trekt dan lekker samen en laat weer los. Soms wordt ik boos dat ik zo snel ben klaargekomen. ik wenste dat het langer kon duren maar ik hou het niet langer vol dan 5 of 6 minuten. En ik krijg maar 1 orgasme. daarna lukt het gewoon niet om een 2e te krijgen. maar het is echt een fantastisch gevoel. vooral de laaste fase wanneer je voel dat je gaat klaarkomen. niets is lekkerder dan klaarkomen op de tong

De eerste man die mij gebeft heeft dat was een antiliaan, en geloof me die weten van wanten .
Daarna had ik een bakra ...oooooh lala.
Helaas mijn huidige man ( surinamer)  die doet daar niet aan , soms mis ik het wel, maar hij was daar vanaf het begin heel duidelijk over.En hij is mij meer waard, maar om terug te komen op.....
Die bakra begon meestal te zoenen in mijn nek, en dan ging hij door naar beneden ( en mijn nek/hals is ook gevoelig) dan kwam hij bij mijn navel, en dan zakte hij langzaam zo plagerig naar mijn poenie, eeeyyy maak geen grap mensen.
No mang beffen is het grootste genot wat een man een vrouw kan geven denk ik.
Laat ik maar ophouden hoor, want ik word krasie

wwwwwwwwwwwwww
Guest
« Reply #6 on: 26-02-2013, 11:46:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is een ervaring voor jouw en die man en niet voor derden. zeg ook wat jij doet.
warm
Guest
« Reply #7 on: 26-02-2013, 11:59:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben anie die kan je heel veel vertellen 440920
techniek
Guest
« Reply #8 on: 26-02-2013, 12:18:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga julli een techniek leren dames, wanneer hij je zo beft dan  je saka wan puf keihard . je komt direct klaar.hij ook.
zoutloos
Guest
« Reply #9 on: 27-02-2013, 02:13:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ga julli een techniek leren dames, wanneer hij je zo beft dan  je saka wan puf keihard . je komt direct klaar.hij ook.

dit heeft geen zout
flexi
Guest
« Reply #10 on: 04-03-2013, 04:21:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

omdat die tollie nooit zo flexi kan worden als die tong. Er zit meer gevoel in de bewegingen van een tong
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: