Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: DULCI GRAANOOGST: DEA LOERT JE MARS  (Read 2747 times)
INSIDER VAN DE NDP
Guest
« on: 11-04-2013, 14:06:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

geld wassen voor Ivan en dagoebaas DiDiBri

DEA o srotoe you kaolo motjo mars
met die dure pang porie catering van je

wie kent het echte verhaal? sjene koko lene

SLM-purser Dulcine Graanoogst mag de VS niet meer binnen. Zij kreeg dat op 30 maart in Guyana te horen, toen de SLM-vlucht na een tussenstop in Georgetown zou doorvliegen naar de VS.

Het bemanningslid tast volledig in het duister waarom deze maatregel tegen haar is genomen. "Ik heb een geldig paspoort en visum en bij de vluchtuitvoering vanuit Guyana kreeg ik te horen dat ik niet verder kon. Zonder opgaaf van redenen, dus ik weet niet op grond waarvan dit is gebeurd", zegt Graanoogst.

De SLM-mewerker heeft onmiddellijk een klachtenformulier ingevuld en daarna ook contact gemaakt met de Amerikaanse ambassade in Paramaribo. De ambassade heeft haar meegedeeld dat ze zo snel als mogelijk geïnformeerd zal worden. Dat is nog niet gebeurd.

Graanoogst zegt al ruim 40 jaar zonder enig probleem naar de VS te vliegen en dit is de eerste keer dat haar zoiets overkomt. Intussen is ook de Surinaamse Luchtvaart Maatschappij bezig na te trekken waarom haar bemanningslid de toegang tot de VS is geweigerd.

wel vreemd
Guest
« Reply #1 on: 11-04-2013, 14:16:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar hun modus operandus was meer je binnen laten komen en je daar uitlokken middels undercover agenten en dan toeslaan op USA grondgebied, zodat je daar je straf moet uitzitten, weet je nog?

Dit is meer een schot voor de boeg om te waarschuwen dat ze je door hebben, niet echt hun stijl........raar luchtje wel, hieraan ! Fufuru neh gwa gadu !! rolleyes rolleyes
Opvallend
Guest
« Reply #2 on: 11-04-2013, 14:56:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat ook opmerkelijk is, is dat iemand met haar vermogen nog als purser doorwerkt, wat verdiend een purser nou bij de SLM?
Gaat het om IPB, dokterskaart en pensioen? Kan me niet voorstellen, Art Cuisine maakt nu gouden tijden door.....
F B I
Guest
« Reply #3 on: 11-04-2013, 15:05:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

F B I on the case angry
pensioen
Guest
« Reply #4 on: 11-04-2013, 15:22:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat ook opmerkelijk is, is dat iemand met haar vermogen nog als purser doorwerkt, wat verdiend een purser nou bij de SLM?
Gaat het om IPB, dokterskaart en pensioen? Kan me niet voorstellen, Art Cuisine maakt nu gouden tijden door.....
Is deze dame niet rond de 60? al die oude bokken die maar blijven zitten op de stoelen terwijl jongeren staan te trappelen om over te nemen.
de hele crew
Guest
« Reply #5 on: 11-04-2013, 15:40:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is deze dame niet rond de 60? al die oude bokken die maar blijven zitten op de stoelen terwijl jongeren staan te trappelen om over te nemen.
Nou ze is echt niet de enige hoor, het barst er van die harde kippen bij de SLM, ze zijn niet weg te branden daar ! Ieder keer als ik na een tijdje weer met ze vlieg, dan zie ik er weer 1 waarvan je zegt; sjit, zit die nogsteeds hier?
Je merkt wel dat ze volop "genieten" van die IPB voorziening, om de haverklap zitten ze in NL....
Bedoel ik
Guest
« Reply #6 on: 11-04-2013, 15:41:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Meid,ga met pensioen!ga leuke dingen doen .De vs gaat ze leren ,met al hun miljoenen
kunnen ze nergens naar toe.Gado bigie
Su Loves Me
Guest
« Reply #7 on: 11-04-2013, 15:51:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar hun modus operandus was meer je binnen laten komen en je daar uitlokken middels undercover agenten en dan toeslaan op USA grondgebied, zodat je daar je straf moet uitzitten, weet je nog?

Dit is meer een schot voor de boeg om te waarschuwen dat ze je door hebben, niet echt hun stijl........raar luchtje wel, hieraan ! Fufuru neh gwa gadu !! rolleyes rolleyes

Je hebt gelijk. Maar dat geld meer voor mensen die drugs en witwas praktijken doen in de VS. Die worden soms wel toegelaten om hen zodoende te strikken. VS heeft bepaalde criteria om iemand bv te laten vallen onder terrorisme. Misschien voldoet zij aan genoeg punten wat haar dan op een of ander watchlist plaats. Je kan simpel door zaken te doen met bepaalde figuren, op een zwarte lijst belanden. USA gaat ervan uit dat als je cabine chef bent, jij dan niet tegelijkertijd zaken doet met mensen die VS niet binnen mogen. Ze kan bv gebruikt/misbruikt worden om vervolgens een gevaar te zijn voor de nationale veiligheid van de VS.
furu
Guest
« Reply #8 on: 11-04-2013, 15:52:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hebzucht is een ziekte tegenwoordig in het land, hoe meer ze hebben  hoe meer die bigi ai van ze groter wordt.
goed overwogen
Guest
« Reply #9 on: 11-04-2013, 16:01:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk  niet dat de vs haar zomaar niet toelaat er is meer aan de hand.
De andere stewardessen zijn gewaarschuwd.En ook de andere nieuwe miljonairs.
Het zou goed zijn als Nederland hetzelfde doet,en niet alleen met deze familie
Maar met alle prominente ndp families.Dan kunnen ze met al het gestolen geld en rijkdom
lekker alleen in Su zitten.En wie zegt dat God niet bestaat.
nog vreemder
Guest
« Reply #10 on: 11-04-2013, 16:08:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt gelijk. Maar dat geld meer voor mensen die drugs en witwas praktijken doen in de VS. Die worden soms wel toegelaten om hen zodoende te strikken. VS heeft bepaalde criteria om iemand bv te laten vallen onder terrorisme. Misschien voldoet zij aan genoeg punten wat haar dan op een of ander watchlist plaats. Je kan simpel door zaken te doen met bepaalde figuren, op een zwarte lijst belanden. USA gaat ervan uit dat als je cabine chef bent, jij dan niet tegelijkertijd zaken doet met mensen die VS niet binnen mogen. Ze kan bv gebruikt/misbruikt worden om vervolgens een gevaar te zijn voor de nationale veiligheid van de VS.
Maar van een land als USA mag je toch verwachten dat als ze om 1 of meerdere redenen beslissen jou eerder toegekend inreis visum niet meer te honoreren, dat ze jou dan op een nette en tijdige manier van in kennisstellen, zodat je niet dit soort lastige situaties krijgt waarbij de werkgever van die persoon (SLM) in een lastig parket terecht komt?
Of de beslissing moet wegens dringende redenen overhaast en adhoc genomen zijn.
Het is gewoon niet normaal dat men pas halverwege de vlucht naar Miami daar achter komt of op de hoogte wordt gesteld van e.a....dat brengt onnodige extra kosten met zich mee voor betrokkene en zelfs voor de SLM.
Of men was vooraf wel op de hoogte gebracht dat het een probleem zou worden en men heeft toch hoog spel gespeeld en nu doen alsof hun neus bloedt, kan ook, maar dat betwijfel ik....want nu is het een media rel geworden met naam en toenaam in de kranten.
in het donker
Guest
« Reply #11 on: 11-04-2013, 16:11:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk  niet dat de vs haar zomaar niet toelaat er is meer aan de hand.
De andere stewardessen zijn gewaarschuwd.En ook de andere nieuwe miljonairs.
Het zou goed zijn als Nederland hetzelfde doet,en niet alleen met deze familie
Maar met alle prominente ndp families.Dan kunnen ze met al het gestolen geld en rijkdom
lekker alleen in Su zitten.En wie zegt dat God niet bestaat.
Dus alleen de prominente VHPers zijn door "hard" werken aan hun miljoenen gekomen.
tiplijn
Guest
« Reply #12 on: 11-04-2013, 16:18:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zou met niet verbazen als er weer door een bepaalde groep een valse melding(tip) is gedaan naar USA. Zijn we al vergeten dat op 25 feb een pistool aanboord van de SLM zou zijn volgens een anonieme tip.
njangman no lob njangman
Guest
« Reply #13 on: 11-04-2013, 16:26:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zou met niet verbazen als er weer door een bepaalde groep een valse melding(tip) is gedaan naar USA. Zijn we al vergeten dat op 25 feb een pistool aanboord van de SLM zou zijn volgens een anonieme tip.

dat zijn die aahangers van bravo: immers nu wil hij de andere moordenaar en struikrover van de troon verstoten
Su Loves Me
Guest
« Reply #14 on: 11-04-2013, 16:28:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar van een land als USA mag je toch verwachten dat als ze om 1 of meerdere redenen beslissen jou eerder toegekend inreis visum niet meer te honoreren, dat ze jou dan op een nette en tijdige manier van in kennisstellen, zodat je niet dit soort lastige situaties krijgt waarbij de werkgever van die persoon (SLM) in een lastig parket terecht komt?
Of de beslissing moet wegens dringende redenen overhaast en adhoc genomen zijn.
Het is gewoon niet normaal dat men pas halverwege de vlucht naar Miami daar achter komt of op de hoogte wordt gesteld van e.a....dat brengt onnodige extra kosten met zich mee voor betrokkene en zelfs voor de SLM.
Of men was vooraf wel op de hoogte gebracht dat het een probleem zou worden en men heeft toch hoog spel gespeeld en nu doen alsof hun neus bloedt, kan ook, maar dat betwijfel ik....want nu is het een media rel geworden met naam en toenaam in de kranten.

Jij hebt duidelijk nooit een USA visa aangevraagd en/of gekregen. Het is duidelijk vermeld dat de VS je ten alle tijden mag weigeren ook al heb je een visa. Passagierslijsten worden elke dag gescreend. Als je naam op dat moment om welke reden dan ook op een zwarte lijst voorkomt, word je geweigerd op die vlucht. En de VSA is jou geen verantwoording verschuldigd. Dat alles staat duidelijk vermeld. Je kan dan weer proberen op een andere vlucht. Soms worden mensen tijdelijk geweerd. etc etc
Door een valse tip gaat de VS echt niet handelen.

Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: