+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Babbelen» ONLY SLOW CHAT!!!!!
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 98   Go Down
  Print  
Author Topic: ONLY SLOW CHAT!!!!!  (Read 80629 times)
@Dyani
Guest
« Reply #15 on: 21-04-2013, 12:42:18 - GMT-1 »

Je hebt mij inderdaad niks gevraagg - las ik net terug. Dat maakt het (= jou) alleen maar erger. Dat je meteen - zonder eerst te vragen - een conclusie trekt, is echt heel stupide.
Ik daag je uit mij met het bewijs te confronteren. Hopelijk ben je moedig en dapper genoeg om je niet in rare, nietszeggende bochten te gaan wringen om niet met bewijzen te komen. Moet ik wachten?... of moet ik nu maar toch even mijn schoonmoeder gaan ophalen? It's up to you.
Als je volgende 2 replies even ignorant zijn als je vorige, zul je even moeten wachten op mijn eventuele reply; want dan ga ik toch maar eerst effe pleite (met jouw toestemming)  kiss

Dan zal ik moeten gaan zoeken. Want het is al een tijd terug, maar ik weet dat Drico ook in de topic was. Weet niet of hij toen nog Dirk-Jan gebruikte en je babbelde hele verhalen met hem. En nog een bekende van nu die op AN reageerd was ook aanwezig in de topic. En een paar anderen die kende ik niet, maar met hun was je ook bekend aan de babbels te merken, maar zij waren voor mijn mamjo tijd want ik kende ze niet en soms zie ik de nicks voorbij komen, aan de hand van wat anderen vertellen.
Je heb toestemming, om te vertrekken want ik ga nu echt niet zoeken. Geen zin in.
Kwam het toen per toeval tegen, maar niks is soms toeval.
voor Nix
Guest
« Reply #16 on: 21-04-2013, 12:47:58 - GMT-1 »

Valse baby.
@Dyani
Guest
« Reply #17 on: 21-04-2013, 12:50:21 - GMT-1 »

Je hebt mij inderdaad niks gevraagd - las ik net terug. Dat maakt het (= jou) alleen maar erger. Dat je meteen - zonder eerst te vragen - een conclusie trekt, is echt heel stupide.
Ik daag je uit mij met het bewijs te confronteren. Hopelijk ben je moedig en dapper genoeg om je niet in rare, nietszeggende bochten te gaan wringen om niet met bewijzen te komen. Moet ik wachten?... of moet ik nu maar toch even mijn schoonmoeder gaan ophalen? It's up to you.
Als je volgende 2 replies even ignorant zijn als je vorige, zul je even moeten wachten op mijn eventuele reply; want dan ga ik toch maar eerst effe pleite (met jouw toestemming)  kiss

By the way: Trolletjes, WELKOM, WELKOM, een gezegende Zondag voor jullie allemaal. Hopelijk zijn jullie allemaal al fris gedoucht en zo. kiss kiss

Steeds trol conclusie trekken zonder te vragen is ook echt heel stupide en dat maakt jou ook geen haar beter. Zoals de waard is toch.
Fijne dag met je schoonmoeder, hopelijk geef ze je niet (wel) van langs. laugh
Dyani
MamjoDon

« Reply #18 on: 21-04-2013, 12:53:48 - GMT-1 »

Dan zal ik moeten gaan zoeken. Want het is al een tijd terug, maar ik weet dat Drico ook in de topic was. Weet niet of hij toen nog Dirk-Jan gebruikte en je babbelde hele verhalen met hem. En nog een bekende van nu die op AN reageerd was ook aanwezig in de topic. En een paar anderen die kende ik niet, maar met hun was je ook bekend aan de babbels te merken, maar zij waren voor mijn mamjo tijd want ik kende ze niet en soms zie ik de nicks voorbij komen, aan de hand van wat anderen vertellen.
Je heb toestemming, om te vertrekken want ik ga nu echt niet zoeken. Geen zin in.
Kwam het toen per toeval tegen, maar niks is soms toeval.

Kijk,...nu kunnen we (beter) praten.
Waarom kon je niet meteen zo geciviliseerd overkomen? Je bent het toch? Je kan het wel, niet?
Ik wil je helpen. hoor; maar daarmee zal i dan ook meteen bewijzen hoe verkeerd en vals jouw beschuldiging aan mijn adres (weer?) was.
Je zag mij inderdaad in de betreffende topic staan. Maar je zag mij wel als D. , toch? Ik was toendertijd nog niet geregistreerd, en dat was de topic, waar ik het al vaker over heb gehad hier. Het is geen geheim dus, en nog minder stiekem gedoe of zo.
Het is de topic waar ik eerst maanden in bezig was voordat ik in andere topics begon te slenteren.

Dat je D. zag staan in een andere topic dan de eerste topic van mij, was mijn eerste poging ook buiten die topic op AN te verschijnen.
Ik postte daar omdat ik inderdaad een bekende naam zag. Ik wist niet dat die persoon ook buiten 'mijn' eerste topic ook al actief was in andere AN-topics.
Het klinkt ingewikkeld, niet? Als ik terug ben, zal ik het jou wat duidelijker kunnen uitkleggen, maar alleen op de voorwaarde dat jij mij jouw excuses aanbiedt. Hopelijk is dat niet teveel gevraagd, love!

Wat volstaat is nooit te weinig.
@Dyani
Guest
« Reply #19 on: 21-04-2013, 12:58:20 - GMT-1 »

Kijk,...nu kunnen we (beter) praten.
Waarom kon je niet meteen zo geciviliseerd overkomen? Je bent het toch? Je kan het wel, niet?
Ik wil je helpen. hoor; maar daarmee zal i dan ook meteen bewijzen hoe verkeerd en vals jouw beschuldiging aan mijn adres (weer?) was.
Je zag mij inderdaad in de betreffende topic staan. Maar je zag mij wel als D. , toch? Ik was toendertijd nog niet geregistreerd, en dat was de topic, waar ik het al vaker over heb gehad hier. Het is geen geheim dus, en nog minder stiekem gedoe of zo.
Het is de topic waar ik eerst maanden in bezig was voordat ik in andere topics begon te slenteren.

Dat je D. zag staan in een andere topic dan de eerste topic van mij, was mijn eerste poging ook buiten die topic op AN te verschijnen.
Ik postte daar omdat ik inderdaad een bekende naam zag. Ik wist niet dat die persoon ook buiten 'mijn' eerste topic ook al actief was in andere AN-topics.
Het klinkt ingewikkeld, niet? Als ik terug ben, zal ik het jou wat duidelijker kunnen uitkleggen, maar alleen op de voorwaarde dat jij mij jouw excuses aanbiedt. Hopelijk is dat niet teveel gevraagd, love!

We zullen zien of het dat was, waar jij het over heb mocht het nog kunnen vinden. Maar één ding wat je dan over na kan gaan denken om uit te leggen. Is dat de bekende Moksie ook in de topic aanwezig was. En jij hier deed, alsof je haar nog niet kende. Dus dat vind ik vreemd eraan.
Google
Guest
« Reply #20 on: 21-04-2013, 13:00:01 - GMT-1 »

Zeker die Beekhuizen of Flegge/Drico topic. Nou pfff boeiend.
Dyani
MamjoDon

« Reply #21 on: 21-04-2013, 13:02:58 - GMT-1 »

Steeds trol conclusie trekken zonder te vragen is ook echt heel stupide en dat maakt jou ook geen haar beter. Zoals de waard is toch.
Fijne dag met je schoonmoeder, hopelijk geef ze je niet (wel  laugh laugh) van langs. laugh

Voor mij is iedereen die (zonder reden) onbeschoft en ruziezoekend met een nietszeggende nick bezig is, (ook) een trol.
Don't blame me als ik mij hou aan mijn defenities.

Thanks, ik ga haar nu even ophalen. Wacht op me. I can't live without you.

<a href="http://www.youtube.com/v/wSSHLr_tBRI" target="_blank">http://www.youtube.com/v/wSSHLr_tBRI</a>
http://www.youtube.com/watch?v=wSSHLr_tBRI

Juist (zag het net toen ik deze posten wou) - Het was inderdaad de Beekhuizen  topic. En die was niet op TO, toch?
Later. Die schoonmoeder-sma gaat me uitschelden als ik haar te l;ang laat wachten. kiss

Wat volstaat is nooit te weinig.
@Google
Guest
« Reply #22 on: 21-04-2013, 13:09:18 - GMT-1 »

Zeker die Beekhuizen of Flegge/Drico topic. Nou pfff boeiend.

Je bent nieuwsgierig. Maar deze was topic van Drico was toch op AN.
Waar ik het over heb was een oudere topic van Tori Oso waar zelfs members in waren die je niet eens ziet eens reageren. Niet dat het nou weer zo boeiend was. Het gaat erom dat meneer hier deed, alsof hij niet wist wie wie was en wat er speelde in bepaalden djugu djugu gevallen en dan info kwam vragen. Terwijl hij helemaal geen nieuweling is op mamjo. Ach ja, hij is niet de enige. Het is duidelijk een spel hier. Net een spookhuis, je weet niet welke spook je tegenkom op weg naar de uitgang.
Ach..
Guest
« Reply #23 on: 21-04-2013, 13:16:49 - GMT-1 »

Dyani is gewoon een oude TOer met een nieuw id. Mag toch, doen ze allemaal. Van Abra tot Raysocilisatie.
@Dyani
Guest
« Reply #24 on: 21-04-2013, 13:17:31 - GMT-1 »

Dyani geen aandacht aan die sokoetrobie trol schenken. Vind dit een leuke klessebes topic om het te laten verpesten.
Als je spoilers negeert geef ik deze topic een grotere kans van slagen.
@Ach...
Guest
« Reply #25 on: 21-04-2013, 13:20:27 - GMT-1 »

Dyani is gewoon een oude TOer met een nieuw id. Mag toch, doen ze allemaal. Van Abra tot Raysocilisatie.

Van mij mag het wel, maar dan hebben bepaalden anderen toch gelijk dat hij niet zo naïef is als hoe hij zich voordoet. En hij gewoon ook net zo goed een grote trol is, maar dan één met een blauwe nick.
dit is spartaaa
Guest
« Reply #26 on: 21-04-2013, 13:21:03 - GMT-1 »

Dyani geen aandacht aan die sokoetrobie trol schenken. Vind dit een leuke klessebes topic om het te laten verpesten.
Als je spoilers negeert geef ik deze topic een grotere kans van slagen.

Rot op met je bloemen vrede op aarde gezeik! Yoko ono!
adres geven
Guest
« Reply #27 on: 21-04-2013, 13:22:50 - GMT-1 »

We zullen zien of het dat was, waar jij het over heb mocht het nog kunnen vinden. Maar één ding wat je dan over na kan gaan denken om uit te leggen. Is dat de bekende Moksie ook in de topic aanwezig was. En jij hier deed, alsof je haar nog niet kende. Dus dat vind ik vreemd eraan.

Dat vind ik dan jammer. Zogenaamd goed heiligman spelen en afzijdig van gedonder houden. Ondertussen wel sneren naar Moksie uitdelen waar de trollen wel raad mee weten en adressen met de Pest uitwisselen.
Ik vertrouw hem niet.
precious
MamjoDon

« Reply #28 on: 21-04-2013, 13:25:41 - GMT-1 »

Ja hoor, is is nog even lief, meid. Hij schreeuwt nu - zomaar, gewoon uit het niets, alles en iedereen bij elkaar.
Het is geen huilen, maar gewoon schreeuwen. Als je treugschreeuwt lacht hij (lachen wij) tranen met tuiten.  laugh
Google en het consultatiebureau leerden ons dat het oefeningen zijn voor de stembanden, en dat het niet uitzonderlijk is. Veel babies/peuters hebben dat (gehad). Ik vond het vreemd , want mijn kinderen hadden deze schreeuwfase niet.

Precious, mi casa es tu casa. Je bent altijd welkom, hoor.

leuk je vehaaltjes over je kleine manneke,dus hij is een schreeuwlelijk laugh
ik kreeg een telefoongesprek vandaar dat ik niet gelijk kon reageren
verwen hem niet teveel hoor,want anders is hij de baas over je  Tongue
Mi ta gustabo kiss

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
Vliegenier
Guest
« Reply #29 on: 21-04-2013, 13:26:19 - GMT-1 »

Geen van allen zijn verdwenen ze zijn vlak hier. Vooral die marathonlopers van tori oso. Fajaman is naar TFS verhuisd.
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 98   Go Up
  Print  

Jump to: