Pages: [1] 2 3 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Neuken met Brazilianen leuker dan Surinaamse hoeren...  (Read 4913 times)
Kishan
Guest
« on: 13-05-2013, 16:16:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik was afgelopen vrijdag naar Manela -In op de hoek van 't hogerhuys straat en molenpad. Aan de overkant heb je haven.
Ik zag zulke mooie meisjes. Ze waren in elk geval geen Surinaamse chiks. Ik heb wel srd 200 betaald, maar het genot die je krijgt is onbeschrijvelijk.
Wie is er mee eens dat Brazilianen veel leuker zijn dan Surinaamse?
.....
Guest
« Reply #1 on: 13-05-2013, 16:34:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hmmmmmm wel erg dat je voor srd 200 moet betalen om te neuken.
hoeveel geef je in een maand uit aan hoertjes dan?

daarom hebben jullie nooit genoeg aan jullie salaris!

Clarence Davids
Guest
« Reply #2 on: 13-05-2013, 16:42:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik neuk ook die brasil meiden die zijn veel beter dan die su meiden.
Hebben sexy body grote billen en borsten maar zijn slank en hebben mooi sluik haar en een mooie tintje.
Ze houden van ons Surinaamse mannen.
Als ik in die motjo tenties ben dan voel ik de eenheid in Suriname.
Snesie, Jampanesie, Koelie, Boeroe en Blackamang allemaal geven we elkaar een boks en knikken we naar elkaar.
Want we zijn daar als Sranangmang om een lekkere Brasil meid bana te geven.
Sranang Pride we neuken die Brasil meid lekker in hun poentje!
........
Guest
« Reply #3 on: 13-05-2013, 16:42:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Juizzzzzt. Dat mek den boy e skeer mus de wan pae
Marcel Tjon a Foei
Guest
« Reply #4 on: 13-05-2013, 16:52:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hebben sexy body grote billen en borsten maar zijn slank en hebben mooi sluik haar en een mooie tintje.
Ze houden van ons Surinaamse mannen.
Als ik in die motjo tenties ben dan voel ik de eenheid in Suriname.
Snesie, Jampanesie, Koelie, Boeroe en Blackamang allemaal geven we elkaar een boks en knikken we naar elkaar.
[/b]

Ai ik weet precies waar je het over hebt!
learning curve
Guest
« Reply #5 on: 13-05-2013, 16:55:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor neuklessen aan onervaren dommies die niks gewend zijn, zijn ze idd ideaal, ze hebben alle tijd, als jij het geld maar hebt, want zo werkt het wel, de rest is 100% fake !! whahahahahahahahaaaaaaaa !!
En meneer denken dat hij naaiman is, whahhahhhhhhhaaaaaaaa !! Hoe meer je betaald, hoe beter en leuker je neukt, logisch toch? A san na money talk.... cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
.........
Guest
« Reply #6 on: 13-05-2013, 17:14:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze houden van ons Surinaamse mannen.Als ik in die motjo tenties ben dan voel ik de eenheid in Suriname.

dommie  ze houden van jullie geld om weg te sturen naar hun land
mannen die geld uitgeven aan hoertjes hebben een complex
Viva Brasil
Guest
« Reply #7 on: 13-05-2013, 18:30:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dommie  ze houden van jullie geld om weg te sturen naar hun land
mannen die geld uitgeven aan hoertjes hebben een complex
In tegenstelling tot die Surie bangas hebben Brasileiras class.
.......
Guest
« Reply #8 on: 13-05-2013, 18:34:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je hebt TS zn naam al gelezen toch?

dan hoef je niet veel te zeggen. t enige waar ie nog plezier in kan hebben en zn hard verdiende geld daaraan uit te geven.

laat ie voor je staan, dang a no mang terie tanga tien. plei ommin bobojantje. maar ding fantasie. oei slaat op hol.

komt ervan als jullie gewend zijn alles achter gesloten deur te houden en in t geniep.

er zijn maar weinig hindoestaanse mannen/jongens die lekker kunnen sexen. daarom gaan de meesten waar t op prijs wordt gesteld.
ja letterlijk en figuurlijk.

he meerdere 'kishans' ?
Kishan
Guest
« Reply #9 on: 13-05-2013, 18:54:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zou kunnen. Ik ben reeds andere plekken geweest maar wat ik afgelopen weekend heb mee gemaakt was the best.
Ongelooflijk mooie braziliaanse chick. Persoonlijk vind ik die SRD 200 wel duur, maar achteraf heb ik geen spijt van.
Een gelul en rommel als je een Surinaamse chick wilt neuken en dan zijn ze ook niet zo perfect.
Brazilianen hebben een mooie lichaam, mooie borsten, billen en nog veel meer...
korhydas
Guest
« Reply #10 on: 13-05-2013, 19:04:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zou kunnen. Ik ben reeds andere plekken geweest maar wat ik afgelopen weekend heb mee gemaakt was the best.
Ongelooflijk mooie braziliaanse chick. Persoonlijk vind ik die SRD 200 wel duur, maar achteraf heb ik geen spijt van.
Een gelul en rommel als je een Surinaamse chick wilt neuken en dan zijn ze ook niet zo perfect.
Brazilianen hebben een mooie lichaam, mooie borsten, billen en nog veel meer...

ik weet waarover je het hebt. surinaamse meidens, vooral hindustaanse meidens liggen als een kawlo dode kip in bed. geen initiatief neks. hoe moet je dan genieten. liever koop ik een fucking opblaasbare pop bij kythera en dan neuk ik dat ding. dat gevoel is toch 't zelfde.

tour de hoer
Guest
« Reply #11 on: 13-05-2013, 19:18:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kishan moet een tata boi zijn , die na lange tijd weer in su met vakantie is...een paar barki euros heeft gebracht om te verbrassen.....gezien de juiste beschrijving  die hij geeft van waar manilla is hahahaha , tjeeeee....naar de woonboten in utrecht is te ver ( te duur)...wallen ook te ver.....dus ook duur.....dan maar hier in su ff de crisis ontwijken toch moenna.... Huh?

als je een beetje kon versieren lul....had je al een batjie of sisa aan de haak geslagen....na mall gebracht vo een maccie ofzo en movie pakken in tbl .....en daarna drie flinke beurten gegeven in moete of happy days......(binnen die 200 srd budget)....maar neee 200 srd voor een half uurtje als een doks klaarkomen......dan voelt kishan zich oppermachtig.......fff met ons mamjo delen toch......hahahahahaah

MMBABY
Guest
« Reply #12 on: 13-05-2013, 19:21:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HAHAHAHAAA NAAAAAAI ZO LANG DE VOORRAADSTREKT JONGEMAN
Cash for class
Guest
« Reply #13 on: 13-05-2013, 19:26:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

In tegenstelling tot die Surie bangas hebben Brasileiras class.
Ai, ze helemaal Je van het !! Zolang je geld hebt dus.....teh deng kaba njam joe plat, sta je weer als grof vuil langs de weg ! rolleyes cheesy cheesy cheesy
Kishan
Guest
« Reply #14 on: 13-05-2013, 19:52:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kishan moet een tata boi zijn , die na lange tijd weer in su met vakantie is...een paar barki euros heeft gebracht om te verbrassen.....gezien de juiste beschrijving  die hij geeft van waar manilla is hahahaha , tjeeeee....naar de woonboten in utrecht is te ver ( te duur)...wallen ook te ver.....dus ook duur.....dan maar hier in su ff de crisis ontwijken toch moenna.... Huh?

als je een beetje kon versieren lul....had je al een batjie of sisa aan de haak geslagen....na mall gebracht vo een maccie ofzo en movie pakken in tbl .....en daarna drie flinke beurten gegeven in moete of happy days......(binnen die 200 srd budget)....maar neee 200 srd voor een half uurtje als een doks klaarkomen......dan voelt kishan zich oppermachtig.......fff met ons mamjo delen toch......hahahahahaah

Hey Nee ben geen tata boi, maar ben een Surinamer.
Ik loop niet vaak uit naar buiten. Ik wist nooit dat daar zulke mooie Braziliaanse dames waren. Ben in elk geval niet rijk, maar als ik iemand naar moete moet brengen en neuken dan is er een groot verschil.
Ze liggen gewoon in bed en doen niet echt mee.
Maar van afgelopen keer met een Braziliaanse dame was Super leuk. Echte genot heb je in Braziliaanse dames en niet in Surinaamse dames die als een shit lijken en die op alles en wat op en aan merkingen hebben.
Ongelooglijk mooie dames daar. Lijkt alsof je in de hemel bent met leuke engelen.
Pages: [1] 2 3 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: