+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» Lilian Truideman opgepakt
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Lilian Truideman opgepakt  (Read 1687 times)
Bonita
Guest
« on: 20-05-2013, 20:56:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lilian Truideman is vanmiddag door de politie ingesloten vanwege verduistering van gelden van het bestuur van een bejaarden tehuis waar ze voorzitter van was.
Lanti
Guest
« Reply #1 on: 20-05-2013, 21:09:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze hadden haar reeds eerder moeten opsluiten want als Consul Generaal in Amsterdam had ze al gelden van de Staat Suriname achterover gedrukt.De handen werden haar toen boven het hoofd gehouden door Mini-Ster Oma Lygia Ketteldijk-Kraag.Godsmolen maalt langzaam maar zekerrrrr.
Lilian of Lucia
Guest
« Reply #2 on: 20-05-2013, 21:11:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze hadden haar reeds eerder moeten opsluiten want als Consul Generaal in Amsterdam had ze al gelden van de Staat Suriname achterover gedrukt.De handen werden haar toen boven het hoofd gehouden door Mini-Ster Oma Lygia Ketteldijk-Kraag.Godsmolen maalt langzaam maar zekerrrrr.
Lilian Truideman is vanmiddag door de politie ingesloten vanwege verduistering van gelden van het bestuur van een bejaarden tehuis waar ze voorzitter van was.

Huh! Ik heb ooit met een L. Truideman te maken gehad. Ik dacht, dat zij Lucia was. Is dat in EBGS-kringen?
kerk
Guest
« Reply #3 on: 20-05-2013, 22:05:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee het is die zelfde Lilian Truideman,ze zat inderdaad in het Kerk bestuur van de EBGS en was ook werkzaam bij de Waterleidingen,ook daar hebben ze haar de deur uit getrapt vanwege diefstal.
geesten
Guest
« Reply #4 on: 20-05-2013, 22:16:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe vromer de geesten,hoe groter de beesten.
Bron
Guest
« Reply #5 on: 20-05-2013, 22:16:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh evil evil evil evil evil evil
Troka
Guest
« Reply #6 on: 21-05-2013, 12:01:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lilian is een geldwolf. afro afro afro afro afro afro
NPS
Guest
« Reply #7 on: 21-05-2013, 17:09:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Van diplomaat naar boef,wat een afgang zeg.
Mambula
Guest
« Reply #8 on: 21-05-2013, 17:24:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ma na so san e wakka. Als je geweldig speelt terwijl je steelt en mensen steeds je de handen boven het hoofd houden. De overtuiging van vandaag kan de gevangenis van morgen worden.
Waterleiding
Guest
« Reply #9 on: 22-05-2013, 13:37:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ay ze krijgt nu haar welverdiende straf voor alles dat ze onschuldige mensen in haar o zo beroerd leven allemaal heeft aangedaan.Dit gedrog van een Lilian Truideman is een Duivel,degenen die met haar gewerkt hebben kunnen dat allemaal beamen.Ze dacht dat ze alles kon en mocht,zelfs binnen haar eigen politieke partij(NPS) was ze gehaat.Ik heb samen met haar gewerkt bij de Waterleidingen,ai dat mens heeft met me gedaan,ze maakte me broodeloos door mij zonder enige reden te ontslaan.Mijn heel gezin leed eronder,want ik zat zonder inkomen.Ik hoop dat de rechter haar voor heel lange tijd uit deze samenleven zet,want ze hoort niet thuis in deze maatschappij.
Ongelofelijk
Guest
« Reply #10 on: 22-05-2013, 13:48:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ay ze krijgt nu haar welverdiende straf voor alles dat ze onschuldige mensen in haar o zo beroerd leven allemaal heeft aangedaan.Dit gedrog van een Lilian Truideman is een Duivel,degenen die met haar gewerkt hebben kunnen dat allemaal beamen.Ze dacht dat ze alles kon en mocht,zelfs binnen haar eigen politieke partij(NPS) was ze gehaat.Ik heb samen met haar gewerkt bij de Waterleidingen,ai dat mens heeft met me gedaan,ze maakte me broodeloos door mij zonder enige reden te ontslaan.Mijn heel gezin leed eronder,want ik zat zonder inkomen.Ik hoop dat de rechter haar voor heel lange tijd uit deze samenleven zet,want ze hoort niet thuis in deze maatschappij.
Nee het is die zelfde Lilian Truideman,ze zat inderdaad in het Kerk bestuur van de EBGS en was ook werkzaam bij de Waterleidingen,ook daar hebben ze haar de deur uit getrapt vanwege diefstal.

Oke dan! Precies zo ging ze te werk bij de EBGS. Meteen na haar komst begon ze personeel de deur uit te wijzen.
Ambassade
Guest
« Reply #11 on: 22-05-2013, 14:05:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat blijkt haar HANDELSMERK te zijn,want ook op het Consulaat te Amsterdam tijdens haar bewind als CG (Caulo Generaal),heeft ze enkele personeelsleden,zelfs mensen van haar eigen partij de NPS ontslagen.Ik hoop dat ze haar daar in de cel niet al te gauw ontslaan.
Jeruzalem
Guest
« Reply #12 on: 22-05-2013, 14:10:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey,die vrouw ging als een briesende leeuw te keer op het Consulaat begreep ik van een personeelslid.Eens heeft een personeelslid haar geklapt toen heeft ze hem ontslagen.Ze nam die meneer het bloed van onder de nagels.
Lall
Guest
« Reply #13 on: 22-05-2013, 14:19:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als ze uit het gevang komt is haar kop dan helemaal grijs cheesy,.want ik zag haar vorig jaar en haar kop zag er niet naar uit.Ze heeft al een oerlelijk gezicht dan laat ze haar kop niet eens onderhouden en haar kleding was ook om niet naar huis te schrijven.
Sur. Wetb. van Strafrecht
Guest
« Reply #14 on: 22-05-2013, 14:26:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat blijkt haar HANDELSMERK te zijn,want ook op het Consulaat te Amsterdam tijdens haar bewind als CG (Caulo Generaal),heeft ze enkele personeelsleden,zelfs mensen van haar eigen partij de NPS ontslagen.Ik hoop dat ze haar daar in de cel niet al te gauw ontslaan.

Uiteraard kan en mag niemand langer in hechtenis gehouden worden, dan de wet dat voorschrijft bij verduistering of wel ander misdrijf dan ook!

Hieronder het artikel uit het Surinaams Wetboek van Strafrecht, dat van toepassing is bij verduistering!

Artikel 383
Verduistering gepleegd door hem wie het goed uit noodzaak in bewaring is gegeven, of door voogden, curators, bewindvoerders, uitvoerders van uiterste wilsbeschikkingen of beheerders van instellingen van weldadigheid of van stichtingen, ten opzichte van enig goed dat zij als zodanig onder zich hebben, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren.
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: