Pages: 1 [2] 3 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Vaderdag zonder papa erbij ,doet zeer pijn !!!!Ooh mama waar is papa????????  (Read 1416 times)
En dan.....
Guest
« Reply #15 on: 15-06-2013, 08:41:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

........ ieder krijgt wat die toekomt!  angel
Caramelo
Guest
« Reply #16 on: 15-06-2013, 08:48:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kreeg dan wel een goede vaderdag pijpbuurt van
Moeders..!!!! Tongue
time
Guest
« Reply #17 on: 15-06-2013, 09:23:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie over vaderdag met stront,heb al 10 jr geen man,dus voor de kids geen vaderdag,ik ben moeder en vader voor me kids,als het kinderdag is krijgen ze ook geen moer van papa,laat papa gewoon genieten met zijn anderen gezin,mijn vader verdiend een kado
kopop TS
Guest
« Reply #18 on: 15-06-2013, 09:26:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hierboven.daar heb ik het ook over.je bent moeder en vader.met moederdag krijg ik van mijn kinderen een ontbijt.met vaderdag doen kinderen dat voor hun vader.sinds dat hun vader weg/vast zit maken zij dingen voor peetvader/opa.het blijven toch kleine kinderen.
Wijfen!
Guest
« Reply #19 on: 15-06-2013, 09:37:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hierboven.daar heb ik het ook over.je bent moeder en vader.met moederdag krijg ik van mijn kinderen een ontbijt.met vaderdag doen kinderen dat voor hun vader.sinds dat hun vader weg/vast zit maken zij dingen voor peetvader/opa.het blijven toch kleine kinderen.

Bedoel je Peetvader of Stiefvader?
Als 'r een stiefvader in de picture is die wel goed voor je kids is dan heb ik niks gezegd.

Maar uit je commentaar klinkt een hoop woede voor die vader door en dat slaat terug op je kids. Zoals je klinkt kan ik begrijpen dat die kill weggerend is bij je.
Of die man nou een MPP is of niet, je kids zullen blij zijn iets voor hun vader te maken en op te sturen al komt 't misschien nooit aan!

Denk aan je kinderen.
kopop
Guest
« Reply #20 on: 15-06-2013, 09:48:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@wijfen.er staat peetvader/opa.dt betekend iemand een man heeft mijn kinderen gedoopt.en ja zij hebben nog steeds een opa.waar zie je stiefvader!.die vader is weg gelopen om een ander gezin(dacht hij)en heeft niet naar zn voorkindern OMGEKEKEN dus heeft HIJ hun toch pijn gedaan en niet MIJ?nieuw gezin zelfde,heeft vader eruit gezet en is domme dingen gaan doen.ja eigen schuld hij heeft mijn kinderen gelaten en heeft er een tering zooi van gemaakt.woede???..ik snap TS heel goed hoor,daarom ik ben moeder/vader.hij heeft nu helemaal niets alleen een vierkant celletje.
Hanging up my tears
Guest
« Reply #21 on: 15-06-2013, 10:11:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En die moeder dan waarvan haar wijlen ex-man, de  vader v. haar twee zonen zijn kinderen heeft vermoord. Hoe gaat ze dat gedenken of Vaderdag vieren.?

erg jammer
Guest
« Reply #22 on: 15-06-2013, 10:18:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie over vaderdag met stront,heb al 10 jr geen man,dus voor de kids geen vaderdag,ik ben moeder en vader voor me kids,als het kinderdag is krijgen ze ook geen moer van papa,laat papa gewoon genieten met zijn anderen gezin,mijn vader verdiend een kado

Ik heb  geen woorden genoeg, maar voel echt met je mee.

doe niet zieluggg dommie
Guest
« Reply #23 on: 15-06-2013, 10:22:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TS dan maar vieren met de stiefvader of scharels vergeet dit wel niet je kan je ex niet voor altijd blijven haten hij is en blijf de kiddies hun daddy!!!heb een hart wees niet hekserig bith!!!
Porsha
Guest
« Reply #24 on: 15-06-2013, 10:24:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Komt door jullie suri negerinnen weave, niet? rolleyes
schaamteloos
Guest
« Reply #25 on: 15-06-2013, 10:27:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil  de mannen oproepen om op te  houden met weglopen bij hun gezin.
Het siert je niet om andere vrouwen van andere rassen te gaan verzorgen terwijl je eigen
volk je zo nodig heeft.
Waarom bestaat het leven voor jou uit uiterlijkheden en bling bling en blauwe ogen.
Neem je verantwoording voor je kinderen.
Gandja man
Guest
« Reply #26 on: 15-06-2013, 10:35:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Surinaamse vrouwen weten niet wat het woord uitmaken betekend ,die man maak een keuze ,gun hem zijn geluk ook al zijn er kinderen,waarom steeds lullen en zogenaamd janken ga verder met je leven en laat hem met rust hij zal er voor de kids zijn en niet voor jouw accepteer het en punt uit.Denk je hem iets aan te doen weet dat je eigen kinderen eronder zullen leiden.
Wensley
Guest
« Reply #27 on: 15-06-2013, 10:38:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil  de mannen oproepen om op te  houden met weglopen bij hun gezin.
Het siert je niet om andere vrouwen van andere rassen te gaan verzorgen terwijl je eigen
volk je zo nodig heeft.
Waarom bestaat het leven voor jou uit uiterlijkheden en bling bling en blauwe ogen.
Neem je verantwoording voor je kinderen.

Okay dan, ik zal mijn bloedmooie compassievolle blanke gestudeerde en intelligente vrouw en bloedmooie lichtgetinte dochtertjes verlaten, de sleutel van mijn nieuwe audi sport teruggeven aan mijn vrouw en de huissleutels van onze brownstone aan de Herengracht zal ik ook inleveren en ik zal teruggaan naar de bijlmer alwaar ik een weavedragende schreeuwerige altijd ruzie zoekende niet pijpende veel te dikke Uma heb achtergelaten (tien jaar geleden!) met haar 5 kinderen van verschillende ghetto brada's. Het leven in onze afro commune in de bijlmer is goedddddddddddddddd!! en ik ga nooit meer terug naar degenen van wie ik echt hou, zielsveel zelfs.
Tru\
Guest
« Reply #28 on: 15-06-2013, 10:46:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En wat gebeurd er als de mannen ze niet meer willen ?ze veranderen in de duivel evil evil evil evil evil evil evil
Sutjes na wiesjes
Guest
« Reply #29 on: 15-06-2013, 10:51:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Brada niet doen je zal er spijt van hebben denk aan de krooi tori
Pages: 1 [2] 3 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: