+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» coffeeshop amsterdam zuidoost
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: coffeeshop amsterdam zuidoost  (Read 1411 times)
@shopper
Guest
« Reply #15 on: 21-06-2013, 13:16:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Klopt! Er is vooralsnog geen geschikte bestemming voor gevonden, danwel beschikbaar gemaakt. Daarnaast stelt stadsdeel Zuidoost en de gemeente Amsterdam in het bijzonder hele hoge (veiligheids)eisen. Dat is helemaal zo gek nog niet gezien het imago van de 'Bijlmer'.
Zoals u zegt kan dit in de toekomst nog veranderen. Die kans is zelfs zeer groot gezien het feit dat Zuidoost inmiddels twee hotels rijker is, een uitgaansgebied heeft waar menig andere gemeente u tegen zegt en Zuidoost de vorm begint te krijgen van het nieuwe centrum van Amsterdam. Voor diegene die voornemens zijn een shop te open: haal lessen uit het verleden met kennis uit het heden en probeer hiermee te anticiperen op de toekomst. Zowel op lange, als korte termijn.

Adyana wat betreft de twee plantjes: ook verboden. Het wordt in sommige gevallen gedoogd, mits het er niet professioneel uitziet. En ook dat is weer op tal van manieren uit te leggen.

ik vindt ook dat er een coffeeshop moet komen in zuid oost maar hoe gaan we te werk om er een te krijgen en waar want de bestemming is moeilijk
Adyana
MamjoDon

You rock my world

« Reply #16 on: 21-06-2013, 13:18:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dan ben je kennelijk verkeerd geïnformeerd want het is bij wet verboden. De vraag blijft ook altijd wat is professioneel in deze context?

Oke.

“What you're supposed to do when you don't like a thing is change it. If you can't change it, change the way you think about it. Don't complain.”

~~Maya Angelou~~
Shopper
Guest
« Reply #17 on: 21-06-2013, 14:08:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik vindt ook dat er een coffeeshop moet komen in zuid oost maar hoe gaan we te werk om er een te krijgen en waar want de bestemming is moeilijk
Ten eerste zal gekeken moeten worden naar de afstand tov scholen, gemeentelijke instanties, gebedshuizen, conservatieve bedrijven, etc. Daarna zal je naast het ondernemingsplan nog tal van andere zaken tot in de puntjes uit moeten denken. Hierbij valt te denken aan:
- veiligheidsplan
- calamiteitenplan
- voorraadbeheer
- maatschappelijke verantwoordelijkheid (bijv. pasjes systeem om bij te kunnen houden aan wie je verkoopt en hoeveel)
- drugspreventie
En zo zijn er nog tal van zaken op te noemen die desbetreffende ondernemer eventueel een pre geven.
Qua locatie zou ik kiezen voor een buitengebied bijv Gaasperdam(tussen Ikea en foodstrip)
@shopper
Guest
« Reply #18 on: 21-06-2013, 14:50:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het lijkt erop dat jij hier redelijk van op de hoogte bent en ik zeeeeeer veel interesse

misschien kunnen wij elkaar helpen

maar hoe krijgen wij contact buiten deze site om ?
@shopper
Guest
« Reply #19 on: 22-06-2013, 07:03:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat is de volgende stap ?
Caramelo
Guest
« Reply #20 on: 22-06-2013, 08:07:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het is net als blowen gedoogd..!!
Het gaat ook om de capaciteit van je installatie..
Heb het wel eens na gelezen.. Je mag je planten ook niet
Knippen maar als hele plant moet je het bewaren anders heb je
Handelswaar en geen plant..
Je mag een plant in een pot of meerdere dat word als
Een plant gezien..!!
Het belangrijkste is dus dat de capaciteit dus op persoonlijk gebruik is afgestemd
En niet voor economisch gebruik...!!! Een kamer vol is taboe.!!
@shopper
Guest
« Reply #21 on: 22-06-2013, 11:16:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

nog tips...of instanties waar we kunnen aankloppen ??
wiet
Guest
« Reply #22 on: 22-06-2013, 14:57:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weten lullie nog steeds niet dat vergunningen niet meer worden verstrekt sinds de jaren 80???
zal nooit en te nimmer gebeuren!! dat ze 2 hotels hebben geopend wil niet zeggen dat ze een
coffeshop zullen openen.

gegevens zijn te verkrijgen bij de gemeente.
wiet
Guest
« Reply #23 on: 22-06-2013, 15:01:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.amsterdam.nl/wonen-leefomgeving/veiligheid/veilig-uitgaan/coffeeshops/
GANJA STYLE
Guest
« Reply #24 on: 09-07-2013, 15:48:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ten eerste zal gekeken moeten worden naar de afstand tov scholen, gemeentelijke instanties, gebedshuizen, conservatieve bedrijven, etc. Daarna zal je naast het ondernemingsplan nog tal van andere zaken tot in de puntjes uit moeten denken. Hierbij valt te denken aan:
- veiligheidsplan
- calamiteitenplan
- voorraadbeheer
- maatschappelijke verantwoordelijkheid (bijv. pasjes systeem om bij te kunnen houden aan wie je verkoopt en hoeveel)
- drugspreventie
En zo zijn er nog tal van zaken op te noemen die desbetreffende ondernemer eventueel een pre geven.
Qua locatie zou ik kiezen voor een buitengebied bijv Gaasperdam(tussen Ikea en foodstrip)

wanneer en waar Huh?
never
Guest
« Reply #25 on: 09-07-2013, 15:51:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zuidoost heft ze shoppa's gehad geloof me ..maar helaas werd het verpest door blaka mang eeuwige ruzie soetoe en dede ...ik kon ook na jaren me tent sluiten om deze shit en ik weet dat ze never nooit een vergunning gaan geven voor geen enkele shoppa
@never
Guest
« Reply #26 on: 09-07-2013, 15:52:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zuidoost heft ze shoppa's gehad geloof me ..maar helaas werd het verpest door blaka mang eeuwige ruzie soetoe en dede ...ik kon ook na jaren me tent sluiten om deze shit en ik weet dat ze never nooit een vergunning gaan geven voor geen enkele shoppa

waar had je een zaak dan Huh
toontje
Guest
« Reply #27 on: 30-07-2013, 14:51:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

binnenkort een shop op Reigersbos  aan de achterkant van eethuis Eucalyptus.
de lichtbak hangt er al!
xxx
Guest
« Reply #28 on: 31-07-2013, 02:20:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

binnenkort een shop op Reigersbos  aan de achterkant van eethuis Eucalyptus.
de lichtbak hangt er al!

Klopt precies tegenover de pomp, achterin bij Boni.
JANUS HIGH
Guest
« Reply #29 on: 31-07-2013, 14:07:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Klopt precies tegenover de pomp, achterin bij Boni.

Zijn wij ook welkom voor een bakkie koffie mensen Huh huh police
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: