Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: OLCAY GULSEN & HAAR VRIEND FRANS GHAZI BIJNAAM BOEROE  (Read 11318 times)
jan
Guest
« on: 25-08-2013, 15:42:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IK SNAPTE  HET AL NIET WAAROM EDGAR DAVIDS NIKS MET MENSEN TEMAKEN WOU HEBBEN WAAR OLCAY MEE OMGAAT! NU SNAP IK HEM, DE VRIEND VAN OLCA FRANS BIJNAAM BOEROE IS EEN CRIMINEEL IN DRUGS EN GEEN KLEINE OOK, HIJ HEB EEN KIND BIJ ZIJN EX VRIENDIN ZIJN FAMILLY IS RIJK GEWORDEN AAN VOEDING HIJ GEBRUIK ZIJN FAMILLY ZAKEN ALS BACKUP,HIJ ZIT ZWAAR IN DE ONDERWERELD,IK BEN BENIEUWD WANNEER RTL BOULEVARD ERMEE GAAT KOMEN!!
wow
Guest
« Reply #1 on: 25-08-2013, 15:57:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Neeeee ?? ?? Is dat boeroe?? ?? ??
Ik zei nog Frans, die ken ik niet. Maar hij lijkt op boeroe.
Al die tijd. Hahahaha
010
Guest
« Reply #2 on: 25-08-2013, 16:46:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

op de kinderen straat hebben zij een paar toko's en ze dienen de dieren.
mi tori tak so
Guest
« Reply #3 on: 25-08-2013, 17:05:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Rijk geworden aan voeding noh iedereen weet dat die ghazies rijk zijn geworden aan smokkelen van drugs via die groenten van hun ja. En dat is die zogenaamde voeding die jij bedoelt ja.
Vooral toen Chandrikapersad Santoki minister van justitie was, hadden die koelies h√©√©l veel vrij spel met smokkelen van die drugs. En die slang moeten we ook niet vergeten hoor woei. die ze dienen, een vrouw had het in die winkel gezien. Ze vroeg om te gaan plassen en die pasn√©kie  moest even een luchtje scheppen zodoende zag die vrouw die pasn√©kie van die ghazies. Het gebeurde in die winkel van hun bij de Kinker straat
Crack Pijp
Guest
« Reply #4 on: 25-08-2013, 17:10:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je vergeet dat Idris ghazi al vechtend met een base pijp is overleden hoezo drugs
Max Ghazi is maar overgestapt naar PL en doet nu zaken met Somo rechtstreeks
Amw
Guest
« Reply #5 on: 25-08-2013, 18:23:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alle Ghazis krijgen stuk voor stuk hun pai! Ongeluk, beroertes enz...
albert cuyp 90s
Guest
« Reply #6 on: 25-08-2013, 18:26:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Owwwww nu pas zie ik het goed. Deze jongen stond in zijn jongere jaren in de winkel van zijn pa op de Albert Cuyp markt in de jaren 90. Inmiddels is zijn vader al een aantal jaren geleden overleden. Ik weet niet meer precies hoe hij heette.
?????
Guest
« Reply #7 on: 25-08-2013, 19:23:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar die woont toch meer in Spanje?
ok
Guest
« Reply #8 on: 25-08-2013, 21:57:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Rijk geworden aan voeding noh iedereen weet dat die ghazies rijk zijn geworden aan smokkelen van drugs via die groenten van hun ja. En dat is die zogenaamde voeding die jij bedoelt ja.
Vooral toen Chandrikapersad Santoki minister van justitie was, hadden die koelies h√©√©l veel vrij spel met smokkelen van die drugs. En die slang moeten we ook niet vergeten hoor woei. die ze dienen, een vrouw had het in die winkel gezien. Ze vroeg om te gaan plassen en die pasn√©kie  moest even een luchtje scheppen zodoende zag die vrouw die pasn√©kie van die ghazies. Het gebeurde in die winkel van hun bij de Kinker straat
oja haha
jajaja
Guest
« Reply #9 on: 25-08-2013, 22:34:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is dit onderzocht? is dit bewezen. misschien heeft die vrouw zelf die slang daar gezet, om een of andere reden.
of is zij zelf een slang.

maar we dwalen af. nou als boeroe frans?? ?? gelukkig is met r. so be it. wens je alle geluk toe 'boeroe'
leuke jongen, met zn pret ogen en onschuldige lach kiss
Opgepast dan
Guest
« Reply #10 on: 25-08-2013, 22:40:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als Olcay slangenleren assessoires in haar collectie opneemt weten we waar haar materiaal gekweekt is.
Shownieuws
Guest
« Reply #11 on: 25-08-2013, 22:41:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Olcay Gulsens heeft relatie met Frans Ghazi
Geplaatst op:14 augustus 2013 Laatste update: 14 augustus, 14:03 Foto's 1 Afbeelding Fotograaf: ANP Kippa
AMSTERDAM - Olcay Gulsen is weer helemaal gelukkig in de liefde. De ontwerpster onthulde tegenover Grazia de naam van haar nieuwe vriend.

''Hij heet Frans Ghazi - dat weet nog niemand'', aldus Olcay. ''De spotlights vindt hij allemaal maar niets. Hij is lief, charmant en óók nog eens superaantrekkelijk. Bij hem had ik meteen een soort huisje-boompje-beestjegevoel, de liefde kwam ineens centraal te staan in mijn leven.''

Dankzij Frans gelooft de ex van Edgar Davids weer in de liefde. "Want daarin was ik wel een beetje teleurgesteld'', geeft ze toe. ''Klinkt misschien zoetsappig, maar met hem kan ik de wereld aan, zo voelt het. We vormen samen echt een stel.''

Gulsen had eerder een jarenlange relatie met Davids. Ze gingen ruim een jaar geleden uit elkaar, omdat het gezicht van modemerk Supertrash het naar eigen zeggen te druk had.
Ghazi
Guest
« Reply #12 on: 25-08-2013, 22:47:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Neeeee ?? ?? Is dat boeroe?? ?? ??
Ik zei nog Frans, die ken ik niet. Maar hij lijkt op boeroe.
Al die tijd. Hahahaha

Volgensmij is hij de zoon van wijlen Ali Ghazi, die had ook met een nederlandse vrouw een paar kinderen!
Severine
MamjoRuler

« Reply #13 on: 25-08-2013, 22:49:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gelul!
Guest
« Reply #14 on: 25-08-2013, 22:55:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En toch is GEEN van ze ooit veroordeeld voor criminelen activiteiten!!!! Suris zijn een pang pang volk met hun zelfverzonnen verhalen!!
Pages: [1] 2 3 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: