|
guest
Guest
|
 |
« Reply #45 on: 02-02-2006, 14:28:25 - GMT-1 » |
|
dan moesten ze niet zo hebzuchtig en dom zijn. risico van het vak noem je zoiets. wie zegt dat deze dames er spijt van hebben als ze weten dat ze op internet zijn geplaatst. jij gaat ervan uit dat die dames toestemming hebben gegeven dat hun foto op t net werd gegooid.misschien hadden ze geposeert voor hun man of vriendje en heeft die wraak genomen omdat t uit was.je was er toch niet bij om te zeggen dat t die dames hun keus was?oordeel niet zomaar als je niet alles weet. jij bent oerstom. je ziet toch dat 1 persoon deze foto's van verschillende vrouwen heeft geplaatst, dus wat vriend of man. neen, ze hebben allemaal geposeerd voor een of ander zieke geest. denk toch eens na. voor een beetje geld doen vele vrouwen zulke lage dingen. en als je eenmaal heb geposeerd en je hebt je geld gekregen, dan kan die idioot doen wat hij wil met die foto's. Lul niet. Zolang die meisjes geen toestemming hebben gegeven om hun foto's op het net te plaatsen dan is het strafbaar. Waarom denk je dat celebs rechtzaken aangaan tegen dit soort praktijken? Dit zijn naieve misschien arme meisjes en wie komt voor hen op? Niemand! Wie weet heeft die man ze allemaal op dezelfe manier in de val gelokt. Ooit gehoord van loverboys??? En notabene gaat het ook om minderjarige meisjes. ga je deze vieze sletten vergelijken met celebs. je weet echt niet waar je het over hebt. die vent die de foto's heeft gemaakt, kunnen ze persoonlijk aanpakken op zijn surinaams. zie jij in suriname zo een zaak bij de rechtbank. droom lekker verder. Jij weet niet waar het over gaat. Het gaat erover dat deze meisjes die man geen toestemming hebben gegeven. En dan gaat het er niet om als je celeb bent of niet. Het is strafbaar, ook als je een vieze slet bent. Zodra je handtekening niet op een papiertje staat waar je toestemming geeft mag de dader het schudden. En als je verder niets toe te voegen hebt aan deze topic, blijf aub weg. hee dombo, je hebt geen kaas gevreten van internet. en was jij erbij en heb je gezien wat ze wel en niet ondertekend hebben. domme stront.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #46 on: 02-02-2006, 14:36:16 - GMT-1 » |
|
typisch pras-oso stijl. lul maar tegen jezelf. oeng dong no ka. ongeschoold, dan wil je slim doen. meisje eet schijt hor met je ongeschoold gezicht.dus omdat mensen een andere kijk op dingen hebben als jij zijn ze ongeschoold.tjoerie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #47 on: 02-02-2006, 14:37:41 - GMT-1 » |
|
hee dombo, je hebt geen kaas gevreten van internet. en was jij erbij en heb je gezien wat ze wel en niet ondertekend hebben. domme stront. was jij er wel bij om te zien hoe t is gegaan dan?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #48 on: 02-02-2006, 14:57:31 - GMT-1 » |
|
hee dombo, je hebt geen kaas gevreten van internet. en was jij erbij en heb je gezien wat ze wel en niet ondertekend hebben. domme stront. met jou valt niet te praten want je heb n bord voor je kop en je kan alleen maar schreeuwen met je grote mond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slimme Bitch
Guest
|
 |
« Reply #49 on: 02-02-2006, 15:12:22 - GMT-1 » |
|
Straks ga ik z'n naam bossen met mpp, want zo geweldig is hij niet eens. Wel goodlooking, maar dat n'e tya musje gwa Parijs. Hij is een doglah, doet veel aan fitness en kijkt neer op eenvoudige meisjes. Zijn vriendin's vader is een beetje welgesteld. Ik weet niet of hij nog met dat meisje is. Hij heeft een hele tijd in Ptata gewoond, na de middelbare school, maar ik weet niet zeker of hij nu Nederlander of Surinamer is. Ze moesten 'm boelen in bijntje!! Kawlo boeler! Mij moest hij hebben, of met iemand van mij moest hij deze stront hebben gemaakt.... trouwens, ik ken me mensen. Niemand die ik ken zou ' z'n zin geven, dus ik veroed dat deze dames heel makkelijk te manipuleren waren. Bah. En nog staat de topic hier op de site. Lijkt mij wel iets voor Justitie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #50 on: 02-02-2006, 15:54:03 - GMT-1 » |
|
Joel  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nona
|
 |
« Reply #51 on: 02-02-2006, 15:54:24 - GMT-1 » |
|
Luister dan Nona-haters, als je foto's laat maken weet je dat je zo op het internet kan komen, op bijvoorbeeld mamjo... Dan ga je dat soort dingen uit de weg, of vraag je ze om die foto te verwijderen dan is er geen broeia… Dus in plaats daarvan gaat iedereen leuk posseren en worden gebost op, mamjo, ok f@%k up, maar als je alle reacties erom heen leest, dan zie je ook waarom je er staat: leedvermaak, waarom worden geen pics van oninteresting peoples gebost!  Natuurlijk die zijn niet interessant EN TOCH doet iedereen een poging om ff die pic te peeken en direct begint iedereen te mailen, smssen, bellen om ff door te geven wie op mamjo gebost is, zo gaan die dingen, iedereen doet er aan mee, maar wie wordt gebost….  ? Dus laten we ff niet heilige maagd maria uithangen….
|
|
|
|
|
|
Brave from the Cradle to the Grave
|
|
|
|
|
guest
Guest
|
 |
« Reply #52 on: 02-02-2006, 17:22:04 - GMT-1 » |
|
hee dombo, je hebt geen kaas gevreten van internet. en was jij erbij en heb je gezien wat ze wel en niet ondertekend hebben. domme stront. met jou valt niet te praten want je heb n bord voor je kop en je kan alleen maar schreeuwen met je grote mond. baja, kunt u mij uitleggen hoe iemand kan schreeuwen op het net. u bent echt dom mang.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Duh said the bitch
Guest
|
 |
« Reply #53 on: 02-02-2006, 21:51:35 - GMT-1 » |
|
IK SCHREEUW NU, ZODRA JE MET CAPS WERKT IS DAT SCHREEUWEN, VOLGENS DE ETIQUETTE VAN HET NET.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_MG_ Bitch
Guest
|
 |
« Reply #54 on: 02-02-2006, 21:52:51 - GMT-1 » |
|
Joel  ? Noh.... zijn voornaam begint met een R. Meer wil ik niet zeggen, hoewel ik :peace: 'm een echte dagoe vind.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #55 on: 02-02-2006, 21:57:47 - GMT-1 » |
|
baja, kunt u mij uitleggen hoe iemand kan schreeuwen op het net. u bent echt dom mang. ja natuurlijk ben ik dom.en jij bent zo vreselijk intelligent dat jij t schreeuwen letterlijk neemt ipv t in de juiste manier te interpreteren.  je hebt droge ogen hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #56 on: 02-02-2006, 22:01:10 - GMT-1 » |
|
Luister dan Nona-haters, als je foto's laat maken weet je dat je zo op het internet kan komen, op bijvoorbeeld mamjo... Dan ga je dat soort dingen uit de weg, of vraag je ze om die foto te verwijderen dan is er geen broeia… Dus in plaats daarvan gaat iedereen leuk posseren en worden gebost op, mamjo, ok f@%k up, maar als je alle reacties erom heen leest, dan zie je ook waarom je er staat: leedvermaak, waarom worden geen pics van oninteresting peoples gebost!  Natuurlijk die zijn niet interessant EN TOCH doet iedereen een poging om ff die pic te peeken en direct begint iedereen te mailen, smssen, bellen om ff door te geven wie op mamjo gebost is, zo gaan die dingen, iedereen doet er aan mee, maar wie wordt gebost….  ? Dus laten we ff niet heilige maagd maria uithangen…. Jij ben echt een oerstomme bitch! Dus als ik een foto laat maken door mijn moeder gaat ze het op internet zetten? Gaat dat automatisch ofzo? Of moet het toevallig in de aard van die persoon zijn om zoiets schandaligs te doen achter je rug. Ik denk eerder het tweede. Jij en nog een andere idioot gaan voorbij aan het feit dat de meisjes geen toestemming hebben gegeven deze foto's op mamjo te plaatsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #57 on: 02-02-2006, 22:04:33 - GMT-1 » |
|
Jij ben echt een oerstomme bitch! Dus als ik een foto laat maken door mijn moeder gaat ze het op internet zetten? Gaat dat automatisch ofzo? Of moet het toevallig in de aard van die persoon zijn om zoiets schandaligs te doen achter je rug. Ik denk eerder het tweede. Jij en nog een andere idioot gaan voorbij aan het feit dat de meisjes geen toestemming hebben gegeven deze foto's op mamjo te plaatsen. mang.laat die dong kaolos hor want er valt niet met ze te redeneren.de boodschap gaat nooit aankomen omdat ze denken dat ze t beter weten.eenmaal hebben ze besloten dat wij dom zijn en dat krijg je er echt niet meer uit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #58 on: 02-02-2006, 22:05:34 - GMT-1 » |
|
Jij ben echt een oerstomme bitch! Dus als ik een foto laat maken door mijn moeder gaat ze het op internet zetten? Gaat dat automatisch ofzo? Of moet het toevallig in de aard van die persoon zijn om zoiets schandaligs te doen achter je rug. Ik denk eerder het tweede. Jij en nog een andere idioot gaan voorbij aan het feit dat de meisjes geen toestemming hebben gegeven deze foto's op mamjo te plaatsen. mang.laat die dong kaolos hor want er valt niet met ze te redeneren.de boodschap gaat nooit aankomen omdat ze denken dat ze t beter weten.eenmaal hebben ze besloten dat wij dom zijn en dat krijg je er echt niet meer uit. :lol2: :lol2: :lol2:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #59 on: 02-02-2006, 22:50:25 - GMT-1 » |
|
De person(en) die de foto’s geplaatst hebben, hebben een gebrek aan inbeeldingsvermogen. Anders zou ik niet kunnen verklaren het zijn net als mannen die in het buitenland jonge kinderen misbruiken terwijl ze zelf vader zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|