|
Urban Legend
|
 |
« on: 13-09-2003, 18:33:48 - GMT-1 » |
|
Tja weer zo'n vooroordeel waar iedereen van op de hoogte is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 15-07-2004, 04:58:04 - GMT-1 » |
|
Tja weer zo'n vooroordeel waar iedereen van op de hoogte is. ik ben geen witte man maar blank heb een 22 inch kom en chek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Just-A-Girl
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 05-08-2004, 19:09:47 - GMT-1 » |
|
dat slaat helemaal nergens op waarom zouden blanke mannen een kleine hebben? der zullen gerust mannen tussen met kleintjes maar dat zal er tusssen alle soorten wel zitten :bash:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blackmamba
Mambini
Mambini Lobi: +0/-0
|
 |
« Reply #3 on: 26-08-2004, 11:35:33 - GMT-1 » |
|
 niet alle donkere mannen hebben een grote pik dus dat is ook zo bij de blanke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miss Doe
|
 |
« Reply #4 on: 26-08-2004, 21:54:31 - GMT-1 » |
|
 niet alle donkere mannen hebben een grote pik dus dat is ook zo bij de blanke. Maar kan je je voorstellen hoe ik schrok toen ik een surinamer had met een kleine? Ik dacht vroeger ook altijd dat alle Surinamers een grote hadden en de bakra's een kleine. :bendom:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demy
|
 |
« Reply #5 on: 27-08-2004, 12:30:07 - GMT-1 » |
|
Dit slaat echt waar nergens op. De grootte is echt niet rasgebonden hoor :jumpy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 27-08-2004, 12:51:38 - GMT-1 » |
|
Dit slaat echt waar nergens op. De grootte is echt niet rasgebonden hoor :jumpy: Toch wel hoor :sorry: . En dit is echt niet denigrerend bedoeld, maar het is nou eenmaal een feit dat ieder ras anders gebouwd is. Maar uitzonderingen bevestigen iedere regel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 27-08-2004, 18:15:09 - GMT-1 » |
|
Inderdaad. Het is zelfs zo dat de baarmoeder van de vrouw per ras ook verschilt. Bij zwarte vrouwen ligt ze anders dan ze blanke vrouwen en bij aziatische vrouwen ligt ze ook weer heel anders dan bij balnke en bij zwarte vrouwen. Uiteraard bevestigen ook hier weer de uitzonderingen de regels.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chinees
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 28-08-2004, 21:42:46 - GMT-1 » |
|
Ik heb een penis van 25 cm, dus kom niet lullen. Ik kan iedere vrouw een orgasme bezorgen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sranan Skoro
|
 |
« Reply #10 on: 28-08-2004, 21:45:48 - GMT-1 » |
|
Ik heb een penis van 25 cm, dus kom niet lullen. Ik kan iedere vrouw een orgasme bezorgen. Gefeliciteerd. Een man met een kleinere penis kan ook alle vrouwen een orgasme bezorgen (ga ik vanuit).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 29-08-2004, 09:41:51 - GMT-1 » |
|
Ik heb een penis van 25 cm, dus kom niet lullen. Ik kan iedere vrouw een orgasme bezorgen. Jij bent degene die lult, want er werd hier duidelijk gezegd dat er uitzonderingen zijn. En aangezien de vagina van een vrouw meestal 18 cm diep is heb ik medelijden met die vrouwen die jij neukt. Je bent ook een beetje dom om te denken dat de grote van je lul van invloed is op het orgasme van de vrouw, terwijl de clitoris aan de buitenkant van de vagina zit en niet perse een lul nodig heeft om beroerd te worden. En heb je alle vrouwen geneukt dan daar je zo zeker bent dat je ze allemaal een orgasme kan bezorgen? Volgens mij heb je gewoon een complex dat je hier komt opscheppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 29-08-2004, 09:42:15 - GMT-1 » |
|
Gefeliciteerd. Een man met een kleinere penis kan ook alle vrouwen een orgasme bezorgen (ga ik vanuit). Mang!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demy
|
 |
« Reply #13 on: 29-08-2004, 10:25:44 - GMT-1 » |
|
Dit slaat echt waar nergens op. De grootte is echt niet rasgebonden hoor :jumpy: Toch wel hoor :sorry: . En dit is echt niet denigrerend bedoeld, maar het is nou eenmaal een feit dat ieder ras anders gebouwd is. Maar uitzonderingen bevestigen iedere regel. O ok Ik dacht werkelijk dat het allemaal flauwekul was wat daarover gezegd werd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chinees
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 29-08-2004, 11:56:18 - GMT-1 » |
|
Of deze Chinees nu een uitzondering is of niet, hij heeft nog nooit klachten gehad. Vroeger onder de douche op school bij gym lachtte ik me ook altijd dood om al die blanke en soms zelfs zwarte jongetjes met mini pikkies, en dan moest je zien kijken! Je zag ze denken: hè, hoe kan het nou dat die Chinees de grootste pik van iedereen heeft? Ha, ha, ha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|