Poll
Question: Hebben alle blanke (witte) mannen een kleine pik?
Waar - 10 (10.3%)
Niet waar - 72 (74.2%)
Geen mening - 2 (2.1%)
Nog nooit één gezien - 13 (13.4%)
Total Voters: 57

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 [12]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Alle Blanke Mannen Hebben Een Kleine!  (Read 79946 times)
SERGIOB
Guest
« Reply #165 on: 15-07-2011, 16:54:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ach ja,'t verschilt een beetje,er waren ook kleintjes tussen.
bert
Guest
« Reply #166 on: 10-08-2011, 00:55:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat hier word gezegt is niet nomaal zwarte mannen kunnen ook kleinen penisen hebben maar ook groten en dat gewoon bij elke land van de werled heb dat er bij  kijk maar bij mn ik ben blank en ik ben best zwaargeschapen maar het heef niets te makken hoe groot of hoe klein zo ding is  het lig eraan hoe er mee omgaat en dat het sexspel wat een mens ooit heb uitgevonden  gr bert
buy a dick online
Guest
« Reply #167 on: 21-08-2011, 10:40:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb een penis van 25 cm, dus kom niet lullen. Ik kan iedere vrouw een orgasme bezorgen.  

je hebt het gekocht online,
buy a dick and get rid of your penis,

dat heb je gedaan, get the fuck out of here, chump ass chimp...
IkBenReiley
Guest
« Reply #168 on: 21-08-2011, 10:59:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alle witten hebben kleiner pik dan donkere mensen, in het algemeen beaten we jullie, jullie witte doen zelf tests, de gemiddelde witte penis is 15-16 cm, de donkere hebben 17-18, de witte en asians hebben de kleinste op aarde, jullie willen gewoon dat alles gelijk word, FUCK DAT, blijf met die sterio type, witte hebben kleinere pikken dan donkere mannen, deal with it, jullie witte scientists zeggen het zelf, als er 100 witten zijn en 100 donkere
dan is het bij de 100 witte maar 2-3% die een redelijke heeft, maar bij de donkere is het 70-80% een big time baller

en donkere neuken beter, witte kunnen niet dansen, zo kan je zie dat je, je lichaam niet goed kan bewegen,
witte meisjes kunnen ook niet goed neuken, ik heb een paar gezien, dat was alles, maar witte jongens, alleen als ze net als donkere mensen willen doen, dan hebben ze een BEETJE flavour ma kunnen nog steeds niet beter neuken

once you go black you never go back, het is niet zomaar gezegd, zelf in de slaven dagen konden die witte chicks niet van ons afblijven, die witte chicks staarde de dood in de ogen, maar waren niet bang, zolang ze maar die dark dick in hun pussy kregen, was alles goed, ze zijn niet bang voor de dood, die witte chicks, dus, als ze geil zijn heh, dan zijn ze niet bang voor de dood, die witte mannen zouden veel meer witte vrouwen dood gemaakt hebben, als ze er achter kwamen dat hun vrouwen/meisjes die slaven dwongen om hun, hard te pakken van achteren, voren, zijkant, alles gewoon en ruw ook nog, sommige werden zwager, toen was het another dead brotha, "but master, she forced me, she said, if i dont fuck her, she wil say i tried to rape her in the bush, when you was in town, and that would mean you would kill me falsely master"
IkBenReiley
Guest
« Reply #169 on: 21-08-2011, 11:37:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waar kan ik ook stemmen met stront, ik klik standaard dat jullie witte kleine pee wee shermans zijn

de meeste faggots zijn toch witte, laten we hun vrouwen neuken,
nina
Guest
« Reply #170 on: 11-09-2011, 13:53:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit slaat echt waar  nergens op.
De grootte is echt niet rasgebonden hoor :jumpy:  
  dat is waar!!! een keer heb ik gezin een maan met  een penis van  5 cm en die was donkereman dus!!!!
Maartje
Guest
« Reply #171 on: 13-09-2011, 21:30:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo ik ben maartje uit Hipolytushoef. Volgende week wordt ik 13 en nou leek het me wel leuk om een grote mannenpiemel te pijpen! Al verjaardagskado dus.

Wil iemand hier mij dit kadotje gefe.

Ik kan hier niet m'n msn zette want me moeder kijkt vaak mee.

Zette jullie maar je msn dan voeg ik wel toe.
bakra
Guest
« Reply #172 on: 30-10-2011, 02:27:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Haha. En om terug te komen op de topic: blanke mannen hebben kleine- nee, het is niet waar!!!

Natuurlijk is dat niet waar, maar er zullen er ook genoeg zijn met een kleine, die van mij is groooooooooooooot
piemel
Guest
« Reply #173 on: 04-11-2011, 15:23:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo ik ben maartje uit Hipolytushoef. Volgende week wordt ik 13 en nou leek het me wel leuk om een grote mannenpiemel te pijpen! Al verjaardagskado dus.

Wil iemand hier mij dit kadotje gefe.

Ik kan hier niet m'n msn zette want me moeder kijkt vaak mee.

Zette jullie maar je msn dan voeg ik wel toe.

Als je moeder her ziet ben je die piemel kwijt
pff
Guest
« Reply #174 on: 30-01-2012, 16:59:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waar kan ik ook stemmen met stront, ik klik standaard dat jullie witte kleine pee wee shermans zijn

de meeste faggots zijn toch witte, laten we hun vrouwen neuken,

Volgens mij ben jij een keertje goed in je kont geneukt door een witte en vond je het nog lekker ook, daar schaam je je nu een beetje voor. Soort van homo die getrouwd is met een vrouw Cheesy:D

En weet je wat het grappigste is, altijd die berichten die ik hoor dat donkere ventjes met 3 of 4 man iemand in ze kont neuken Cheesy Volgens mij ben jij er daar stiekem 1 van.
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 [12]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: