|
IkBenReiley
Guest
|
 |
« Reply #168 on: 21-08-2011, 10:59:09 - GMT-1 » |
|
alle witten hebben kleiner pik dan donkere mensen, in het algemeen beaten we jullie, jullie witte doen zelf tests, de gemiddelde witte penis is 15-16 cm, de donkere hebben 17-18, de witte en asians hebben de kleinste op aarde, jullie willen gewoon dat alles gelijk word, FUCK DAT, blijf met die sterio type, witte hebben kleinere pikken dan donkere mannen, deal with it, jullie witte scientists zeggen het zelf, als er 100 witten zijn en 100 donkere dan is het bij de 100 witte maar 2-3% die een redelijke heeft, maar bij de donkere is het 70-80% een big time baller
en donkere neuken beter, witte kunnen niet dansen, zo kan je zie dat je, je lichaam niet goed kan bewegen, witte meisjes kunnen ook niet goed neuken, ik heb een paar gezien, dat was alles, maar witte jongens, alleen als ze net als donkere mensen willen doen, dan hebben ze een BEETJE flavour ma kunnen nog steeds niet beter neuken
once you go black you never go back, het is niet zomaar gezegd, zelf in de slaven dagen konden die witte chicks niet van ons afblijven, die witte chicks staarde de dood in de ogen, maar waren niet bang, zolang ze maar die dark dick in hun pussy kregen, was alles goed, ze zijn niet bang voor de dood, die witte chicks, dus, als ze geil zijn heh, dan zijn ze niet bang voor de dood, die witte mannen zouden veel meer witte vrouwen dood gemaakt hebben, als ze er achter kwamen dat hun vrouwen/meisjes die slaven dwongen om hun, hard te pakken van achteren, voren, zijkant, alles gewoon en ruw ook nog, sommige werden zwager, toen was het another dead brotha, "but master, she forced me, she said, if i dont fuck her, she wil say i tried to rape her in the bush, when you was in town, and that would mean you would kill me falsely master"
|