Pages: 1 ... 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 ... 127   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Breaking News: Directeur Telesur geschorst  (Read 171292 times)
Else Maria
Guest
« Reply #1680 on: 03-02-2019, 20:53:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Koppig is niet zo erg. Maar deze baas is oerdom. Hij is een copy cat, maakt alleen maar indruk met zijn Powerpoint presentaties en dat is alles.
Vraag hem wie zijn thesis geschreven heeft. I won't tell for now. Hahaha hij kan niet eens een behoorlijke memo schrijven. En degene die hem moet bijstaan heeft niet eens een middelbare opleiding. I won't tell how she got there. 
Hahaha je neemt me de woorden uit de mond. Hahaha ik weet wie zijn thesis geschreven heeft
Call Detail Records
Guest
« Reply #1681 on: 04-02-2019, 12:40:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is schandalig toch. Ze beschuldigen ons van excellent zijn in een paar slechte dingen. Hoe moet je dit dan kwalificeren? We benne benieuwd hoe peng peng driko op zijn performance zal beoordelen.
En kijk wie hij als rechterhand meegenomen heeft?

Dat is de nieuwe leugenares van het bedrijf. Komt zeggen dat het zoekwerk is om de belgegevens van de Guyanese piraten te vergaren. Mi ma wie denkt deze banga, die over het paard getild is, voor de gek te houden. Als ik in mijn telefoon met een eenvoudige handeling kan zien wanneer ik een bepaalde persoon gebeld heb moet het voor een telecombedrijf kinderspel zijn. Als ik de PG was had ik deze vreemdeling al lang laten uitzetten.
Perkash
Guest
« Reply #1682 on: 04-02-2019, 15:53:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Opa je dementeert al. Raul en zijn Jampa kofiiedame zijn onafscheidelijk. Ze komen net van de wall. En raad naar welke SSH ze daarna zijn geweest. Je weet tegenwoordig kunnen we alles op straat volgen tog.

Hahaha Raul moest beter weten. Check Mr. K.R, een van zijn koffie dame's loverboys. En zij denkt dat ze de enige is, a lasing. A moes go na Dermatologische dienst voor een checkup beurt. Hetzelfde adviseer ik ook de dame op de foto.
Je ziet K.R. hier onschuldig zitten naast een van zijn zovele Jampa sgatjes zitten, hahahahaha.
Hij gaat elke zondag bij Soena jagen op die zielige Jampa's. Dus paeh's laat je vrouwen niet alleen naar de zondagmarkt gaan hoor.
Rich Man
Guest
« Reply #1683 on: 04-02-2019, 18:56:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahaha Raul moest beter weten. Check Mr. K.R, een van zijn koffie dame's loverboys. En zij denkt dat ze de enige is, a lasing. A moes go na Dermatologische dienst voor een checkup beurt. Hetzelfde adviseer ik ook de dame op de foto.
Je ziet K.R. hier onschuldig zitten naast een van zijn zovele Jampa sgatjes zitten, hahahahaha.
Hij gaat elke zondag bij Soena jagen op die zielige Jampa's. Dus paeh's laat je vrouwen niet alleen naar de zondagmarkt gaan hoor.

Wanneer gaan we eindelijk zien wie die koffie dame van Raul is? Want ik lees een heleboel, maar ik zie nog niets. Ik wil der wel sponsoren als jullie slappe L*llen bij Telesur dat niet kunnen doen hoor. BTW wie is die Jampanesie op die foto dan? Zulke "dames" moeten met een grote sticker op hun voorhoofd lopen man. Ik laat het aan jullie verbeelding over wat er op die sticker moet staan.
Paradise Girl
Guest
« Reply #1684 on: 06-02-2019, 02:04:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is dat niet de rokkenjager van jullie afdeling van Clevia? Hij belooft een heleboel ma na soso WORDS. Zodra hij erin is geweest dang a klari nanga joe keba. Hij is vaak gesignaleerd hier in Nickerie en a lobi Jampanesie.
Eseke Matoko
Guest
« Reply #1685 on: 06-02-2019, 12:00:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wanneer gaan we eindelijk zien wie die koffie dame van Raul is? Want ik lees een heleboel, maar ik zie nog niets. Ik wil der wel sponsoren als jullie slappe L*llen bij Telesur dat niet kunnen doen hoor. BTW wie is die Jampanesie op die foto dan? Zulke "dames" moeten met een grote sticker op hun voorhoofd lopen man. Ik laat het aan jullie verbeelding over wat er op die sticker moet staan.
Begin alvast een goeie uitvaart vezekering te sluiten, dan mag je het proberen.
BTW wie is die Jampanesie op die foto dan?

Jij bent duidelijk niet van hier heh famiri. Als ik je vertel dat na wang dogla Ingie/Jampa dan hoef ik je niet meer te vertellen. Net iets voor opa Kenneth daarom a lob Nickerie en Apoera.
joosje
Guest
« Reply #1686 on: 06-02-2019, 18:43:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat ik niet begrijp is dat deze 2 liefde duifjes mede verantwoordelijk zijn voor de dood van collega Grace L., may she rest in peace, door haar vanaf het onstlag van de vorige driko structureel op te fokken dat ze uiteindelijk plaats moest maken en verhuizen naar NOM. En niemand die er wat aan doet. In tegendeel worden ze beloond. Meneer en Mevrouw rijden tegenwoordig een splinternieuwe auto's. Meneer is zelf benoemd in de functie en mevrouw bevorderd. Hoe rijm je dat? Performance Management is te laat voor deze gasten.

aj dan mefrouw bai wang njoeng wagi tok
na die baas kliendesk pemper eng mindri foetoe
ma mi no fergit grace jere
dan woh loekoe fa a tori oh waka a yari disi
Bharka Bhai
Guest
« Reply #1687 on: 07-02-2019, 01:20:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ga je hint geven. Eerste...ze draait met der ex buurman, ing. Paeh MBA. Daarom moest die toen van Raul verhuizen van C2 naar de Havenlaan. Maar ook dat heeft niet mogen baten. Daarom heeft Raul nu zijn hebben en houden naar de Tweederijweg gebracht. Tweede hint ze is dankzij Raul gepromoveerd van een Allion naar Xtrail. Rarara over wie hebben we het?
Ha Er Emmetje
Guest
« Reply #1688 on: 07-02-2019, 16:40:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ga je hint geven. Eerste...ze draait met der ex buurman, ing. Paeh MBA. Daarom moest die toen van Raul verhuizen van C2 naar de Havenlaan. Maar ook dat heeft niet mogen baten. Daarom heeft Raul nu zijn hebben en houden naar de Tweederijweg gebracht. Tweede hint ze is dankzij Raul gepromoveerd van een Allion naar Xtrail. Rarara over wie hebben we het?
Tijdens schaften gingen Paeh en koffie dame naar Meerzorg bij die SSH achter die mall tog? Denk je dat de afstand ze zal weerhouden om samen te schaften. Er zijn zoveel SSH's in de buurt van de Tweederijweg. Zogenaamd gaat ze roti halen verderop en paeh gaat op veldbezoek.
Deze pukkies denken dat ze slim zijn.
Anton Dragtenweg
Guest
« Reply #1689 on: 07-02-2019, 17:55:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is dat niet die gigolo van Else? Ik zeg toen ze de leiding had, had deze pappie een heleboel priveleges.
Pak Sentot
Guest
« Reply #1690 on: 07-02-2019, 18:52:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hebben jullie het over deze Xtrail?

Kitrie B.
Guest
« Reply #1691 on: 08-02-2019, 14:05:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hebben jullie het over deze Xtrail?

Sang dus mevrouw wilt me beconcurreren, omdat ik een Harrier rij? 4WD bouwjaar 2010 met nog geen 90.000 km erop, bij Yokohama gekocht. Dus nu weten we waarvoor ze tot der pensioen moet werken. Mooi man, maar me man krijg je niet erin hoor.
Mr. Age Bee
Guest
« Reply #1692 on: 08-02-2019, 17:21:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze Raul lijkt populair te zijn mang. Is toch niet die spion van de gepensioneerde OD E.N. en g*likker van de eveneens gepensioneerde OD L.N? Iedereen weet dat ie in zijn vorige functie gesjoemeld heeft met nog bruikbare voertuigen, die even afgeschreven werden om ze aan vriendjes van de vorige directeur te kunnen verkopen. Ik hoor al wat hij gaat zeggen "Is Currie heeft opdracht gegeven". Daarom was er eeuwig een schaarste aan auto's en moesten auto's geleased worden. Rarara wie er beter van werd?
Heeft hij nu weer een andere koffie dame, is die schoorsteen niet meer bij hem? Zeker weer een Jampa. Want ze vallen neer voor zijn geweer.
Suri Leaks
Guest
« Reply #1693 on: 08-02-2019, 18:20:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze Raul lijkt populair te zijn mang. Is toch niet die spion van de gepensioneerde OD E.N. en g*likker van de eveneens gepensioneerde OD L.N? Iedereen weet dat ie in zijn vorige functie gesjoemeld heeft met nog bruikbare voertuigen, die even afgeschreven werden om ze aan vriendjes van de vorige directeur te kunnen verkopen. Ik hoor al wat hij gaat zeggen "Is Currie heeft opdracht gegeven". Daarom was er eeuwig een schaarste aan auto's en moesten auto's geleased worden. Rarara wie er beter van werd?
Heeft hij nu weer een andere koffie dame, is die schoorsteen niet meer bij hem? Zeker weer een Jampa. Want ze vallen neer voor zijn geweer.
Wat jullie niet weten is dat toekenningsbrieven van "afgeschreven"voertuigen ge-antidateerd zijn zodat ze alsnog getekend konden worden door de directeur die intussen van zijn functie was ontheven. En raadt wie daarvoor gezorgd heeft? Een van de gelukkigen is een klokkenluider die nu een lid is van het huidig directie team. Dus denk je dat er wat gaat gebeuren? Zo houden deze sjoemelaars zichzelf in stand.
Klad Blaadje
Guest
« Reply #1694 on: 09-02-2019, 04:49:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat jullie niet weten is dat toekenningsbrieven van "afgeschreven"voertuigen ge-antidateerd zijn zodat ze alsnog getekend konden worden door de directeur die intussen van zijn functie was ontheven. En raadt wie daarvoor gezorgd heeft? Een van de gelukkigen is een klokkenluider die nu een lid is van het huidig directie team. Dus denk je dat er wat gaat gebeuren? Zo houden deze sjoemelaars zichzelf in stand.
Kom met je bewijs
Pages: 1 ... 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 ... 127   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: