Pages: 1 ... 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 ... 127   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Breaking News: Directeur Telesur geschorst  (Read 169930 times)
EXCO
Guest
« Reply #1725 on: 19-02-2019, 11:32:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie gooit de eerste steen?

Ey handtekeningenmaker, houd je liever aan je leest. Al ga je turen als een boeriki. Je gaat het nooit en nimmer kunnen begrijpen. Daarvoor moet je koppie koppie hebben. En het is zeker niet te koop zoals jouw lousy MBA
Suri Leaks
Guest
« Reply #1726 on: 19-02-2019, 11:54:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen van Telesur, oen ne sjing noh? Zetten namen en foto’s van mensen zomaar op het net met allerlei verhalen, vaak gewoon fantasieverhalen. Brengen mensen onterecht in opspraak en bekladden hun hele familie. Vertrouwelijke bedrijfsinformatie wordt het net opgegooid terwijl men zelf daar werkt. Schamen jullie je niet?
Het wordt nu wel tijd dat de rollen worden omgedraaid. Zet nu maar de namen van degenen van wie jullie een sterk vermoeden hebben of aanwijzingen hebben dat zij schuldig zijn aan de laster die gepost wordt. Het wordt spannend.

Het deksel van die beerput schuift langzaam maar zeker opzij.
Dit krijg je als je met een open gulp aan het werk verschijnt. Dus info over oneigenlijke intieme relaties, chantage van vrouwen, voorttrekkerij en pesterij van degenen die niet mee willen met de caravaan is vertrouwelijke bedrijfsinformatie? Soon zal blijken of die verhalen inderdaad fantasie verhalen zijn, als jouw verhaal de zaak compleet zal maken.
Aaa Tee Vee
Guest
« Reply #1727 on: 19-02-2019, 13:34:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen van Telesur, oen ne sjing noh? Zetten namen en foto’s van mensen zomaar op het net met allerlei verhalen, vaak gewoon fantasieverhalen. Brengen mensen onterecht in opspraak en bekladden hun hele familie. Vertrouwelijke bedrijfsinformatie wordt het net opgegooid terwijl men zelf daar werkt. Schamen jullie je niet?
Het wordt nu wel tijd dat de rollen worden omgedraaid. Zet nu maar de namen van degenen van wie jullie een sterk vermoeden hebben of aanwijzingen hebben dat zij schuldig zijn aan de laster die gepost wordt. Het wordt spannend.

Je kan liever je mond houden. Een half miljoen verduisteren bij ATV is een fanatasie verhaal noh?
Michael Paulista
Guest
« Reply #1728 on: 19-02-2019, 19:08:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Precies zoals ik verwacht had. Niemand durft.
Christi
Guest
« Reply #1729 on: 19-02-2019, 19:45:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Precies zoals ik verwacht had. Niemand durft.

Wie zonder zonde is  cheesy
tjongahung
Guest
« Reply #1730 on: 20-02-2019, 11:23:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ey handtekeningenmaker, houd je liever aan je leest. Al ga je turen als een boeriki. Je gaat het nooit en nimmer kunnen begrijpen. Daarvoor moet je koppie koppie hebben. En het is zeker niet te koop zoals jouw lousy MBA

Ai baja, We hadden echt echt echt niet verwacht dat zelfs telezuurrr ook witteboordcriminelen kan produceren onder de huidige machthebbers. Maar ja, deze is wel bereid om zijn handtekening te verkopen voor de functie van een "puppet driko" in tegenstelling tot zijn 2 voorgangers.
HBendt
Guest
« Reply #1731 on: 20-02-2019, 13:14:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ai baja, We hadden echt echt echt niet verwacht dat zelfs telezuurrr ook witteboordcriminelen kan produceren onder de huidige machthebbers. Maar ja, deze is wel bereid om zijn handtekening te verkopen voor de functie van een "puppet driko" in tegenstelling tot zijn 2 voorgangers.
Nou dat krijg je als je niet zakelijk bezig bent heh. Deze kerel had ik afgeschreven maar Dirk heeft hem in bescherming genomen. Net wat je zegt die kil is een puppet.
@H
Guest
« Reply #1732 on: 20-02-2019, 13:30:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou dat krijg je als je niet zakelijk bezig bent heh. Deze kerel had ik afgeschreven maar Dirk heeft hem in bescherming genomen. Net wat je zegt die kil is een puppet.
Sranang Sani
Guest
« Reply #1733 on: 20-02-2019, 14:49:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mevrouw, jullie werken nog steeds bij een Staatsbedrijf ja. Wij het volk hebben jullie die 115 miljoen, met jullie asses als onderpand, uit China geleend. Weet je dat nog? En wat hebben jullie ermee gedaan?
Moet ik hier uitgebreid vertellen hoe iemand van de ICT afdeling mails op de Coporate server heeft gemanipuleerd om MNAM en zijn sgatjes van ontslag te behoeden? Het leven is hard heh
Opa Consultant
Guest
« Reply #1734 on: 20-02-2019, 15:14:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zielig ding hij weet niet dat hij niet de enige opa is die af en toe in dat lustige Jampa vat springt.
Wat klets je, ik heb recht op dat duikje? Dankzij mij heeft ze nog een bestaan en ze beloont me volgaarne. Neks no fout.
Catering
Guest
« Reply #1735 on: 20-02-2019, 17:56:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mevrouw, jullie werken nog steeds bij een Staatsbedrijf ja. Wij het volk hebben jullie die 115 miljoen, met jullie asses als onderpand, uit China geleend. Weet je dat nog? En wat hebben jullie ermee gedaan?
Moet ik hier uitgebreid vertellen hoe iemand van de ICT afdeling mails op de Coporate server heeft gemanipuleerd om MNAM en zijn sgatjes van ontslag te behoeden? Het leven is hard heh
Heb je het over die catering voor dat Berlijn uitstapje door het fictief bedrijfje van zijn dochter Whitney en ex schoonzoon Jonathan? Dat is chicken feed mang. Bovendien de directie heeft zand erover gegooid. Vraag die sgatjes vanwaar ze het geld hebben voor die Ranger en X-Trail?
opa_ali
Guest
« Reply #1736 on: 20-02-2019, 18:53:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zelfs tot twee keren toe.  We zijn de kwakoe-affaire, waarbij de totale inkomsten van 20.000 euros door hem werd verduisterd niet vergeten hoor. Die ging zondermeer de doofpot in. Zakelijk gezien moest hij daarvoor op staande voet ontslagen moeten worden. Maar Dirk beng dek eng.
Jenny Alsraaf
Guest
« Reply #1737 on: 20-02-2019, 20:30:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zelfs tot twee keren toe.  We zijn de kwakoe-affaire, waarbij de totale inkomsten van 20.000 euros door hem werd verduisterd niet vergeten hoor. Die ging zondermeer de doofpot in. Zakelijk gezien moest hij daarvoor op staande voet ontslagen moeten worden. Maar Dirk beng dek eng.

Maar bij zijn maiden speech aan de Tweederijweg heeft ie toch gezegd dat hij alles teruggestort heeft. Ik kan me weliswaar niet herinneren of dat inclusief de rente was. Anyway ik moet niet klagen hoor want dank zij hem is er een aantal posten door vrouwen ingevuld.
@Jenny AlsRaaf
Guest
« Reply #1738 on: 20-02-2019, 21:01:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar bij zijn maiden speech aan de Tweederijweg heeft ie toch gezegd dat hij alles teruggestort heeft. Ik kan me weliswaar niet herinneren of dat inclusief de rente was. Anyway ik moet niet klagen hoor want dank zij hem is er een aantal posten door vrouwen ingevuld.

Wil jij soms dom doen ofzo? Diefstal is een strafrechtelijk delict wat betekent dat de schuldige een gevangenisstraf moet uitzitten. Je kunt dus niet niet zondermeer afdoen door terug te storten. Het zou wat zijn als alle dieven wanneer hij wordt betrapt gaat zeggen ik ga terugbetalen.
Jenny Alsraaf
Guest
« Reply #1739 on: 20-02-2019, 23:27:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wil jij soms dom doen ofzo? Diefstal is een strafrechtelijk delict wat betekent dat de schuldige een gevangenisstraf moet uitzitten. Je kunt dus niet niet zondermeer afdoen door terug te storten. Het zou wat zijn als alle dieven wanneer hij wordt betrapt gaat zeggen ik ga terugbetalen.
Neem me niet kwalijk hoor. Ik ben maar de papagaai van het bedrijf.
Pages: 1 ... 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 ... 127   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: