Pages: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 127   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Breaking News: Directeur Telesur geschorst  (Read 169920 times)
Volière
Guest
« Reply #1755 on: 26-02-2019, 03:45:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahjaa, de godin van de jacht staat altijd klaar. Even nog dan.
Jupiter&Athena
Guest
« Reply #1756 on: 26-02-2019, 12:24:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahahjaa, de godin van de jacht staat altijd klaar. Even nog dan.
Laat onze dochter met rust hor. We hebben het nu over de sgatjes van de Vieze Voorie van dat bekend Huis en zijn tekengrage pajong waaier
Sneeuwwitje
Guest
« Reply #1757 on: 27-02-2019, 00:02:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen van Telesur, oen ne sjing noh? Zetten namen en foto’s van mensen zomaar op het net met allerlei verhalen, vaak gewoon fantasieverhalen. Brengen mensen onterecht in opspraak en bekladden hun hele familie. Vertrouwelijke bedrijfsinformatie wordt het net opgegooid terwijl men zelf daar werkt. Schamen jullie je niet?
Het wordt nu wel tijd dat de rollen worden omgedraaid. Zet nu maar de namen van degenen van wie jullie een sterk vermoeden hebben of aanwijzingen hebben dat zij schuldig zijn aan de laster die gepost wordt. Het wordt spannend.

Hoe weet jij dat het fantasie verhalen zijn? Vertel om welke familie gaat het? Volgens mij zit jij te fantaseren hoor.
En we wachten nog steeds op de namen.
NOM Passie
Guest
« Reply #1758 on: 27-02-2019, 12:14:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij werkt cker niet bij ons heh, anders zou je die vraag niet stellen. Maar als je dat zo graag wil weten kom voor 7 bij de poort aan de Tweederijweg staan en kijk uit naar een Zilverkleurige X-Trail en een donkerkleurige Ranger. Tegenwoordig komt Mevrouw Clean Desk heeeeeel vroeg aan het werk, wat niet het geval was toen ze nog op C2 was.

Ey is toch niet MNAM? Boi ik weet het niet hoor, maar het is weer een Rooie Nengre, dus een lieveling van driko. Volgens mij heeft ie Ingie broedoe want eeuwig is ie aan het verhuizen. Hij was toch de baas van de Schoonmaakdienst FAM tijdens Currie? Toen Russ aangesteld werd is gaan slijmen voor de functie van Co.AM en heeft hij die secretaresse die hij van zijn voorganger geerfd heeft, weggefrustreerd, omdat ze niet mee wilde doen met zijn ochtend gymnastiek? Zo te zien a fen wang vaste en makkelijke Jampa now. Nu snap waarom zijn buro altijd schoon is, viezerik.
K.B.
Guest
« Reply #1759 on: 28-02-2019, 12:09:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ey is toch niet MNAM? Boi ik weet het niet hoor, maar het is weer een Rooie Nengre, dus een lieveling van driko. Volgens mij heeft ie Ingie broedoe want eeuwig is ie aan het verhuizen. Hij was toch de baas van de Schoonmaakdienst FAM tijdens Currie? Toen Russ aangesteld werd is gaan slijmen voor de functie van Co.AM en heeft hij die secretaresse die hij van zijn voorganger geerfd heeft, weggefrustreerd, omdat ze niet mee wilde doen met zijn ochtend gymnastiek? Zo te zien a fen wang vaste en makkelijke Jampa now. Nu snap waarom zijn buro altijd schoon is, viezerik.
Laten jullie me man met rust. Het is die Jampa die aan hem plakt. Kwart over 6 in de ochtend wordt ie al geappt met de boodschap dat ze laat komt want ze moet rij belasting betalen. Gaat het zo makkelijk bij jullie?
ElseMaria
Guest
« Reply #1760 on: 28-02-2019, 13:35:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laten jullie me man met rust. Het is die Jampa die aan hem plakt. Kwart over 6 in de ochtend wordt ie al geappt met de boodschap dat ze laat komt want ze moet rij belasting betalen. Gaat het zo makkelijk bij jullie?
Laat maar Kitrie dit soort Jampa meiden zijn gewetenloos. En ze hebben die naieve managers, als je man tussen hun benen, niets aan te doen. Hij moet die spell breken. En kennelijk is ie dat niet van plan, want a switie tog.
@ NOM Passie
Guest
« Reply #1761 on: 01-03-2019, 11:54:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja hoor is Mr. Rolemodel met zijn sgatje. Eindelijk heeft hij de ware gevonden, ze bekruisstuiven mekaar en roddelen als schaamteloze viswijven. Don't let that innocent look fool you.
Ze praten niets goeds over de leiding en in het bijzonder over onze Sjeik, want ze hadden gehoopt in de directie top te mogen plaatsnemen. Tot hun pech is hun torie naar buiten gelekt. Kis deng mooi. Alles wat ze zien willen ze hebben, machtwellustige bitches tot en met.
Gracia Ho
Guest
« Reply #1762 on: 01-03-2019, 20:39:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat maar Kitrie dit soort Jampa meiden zijn gewetenloos. En ze hebben die naieve managers, als je man tussen hun benen, niets aan te doen. Hij moet die spell breken. En kennelijk is ie dat niet van plan, want a switie tog.
Hahaha net als die geweldige Jampa Melly A. tog. Vreemd ze vallen allemaal voor Redi Nengres. Eerst heeft ze Opa ertussen gehad, dat was haar paspoort tot een vaste betrekking en nu wordt die waardevast gemaakt middels een relatie met R.R. Guess who's next? Cheapo's zijn ze.
pinda
Guest
« Reply #1763 on: 01-03-2019, 23:41:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jampa's hmmmmmm kevaarlijk sma.
Rolemodel
Guest
« Reply #1764 on: 04-03-2019, 02:02:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja hoor is Mr. Rolemodel met zijn sgatje. Eindelijk heeft hij de ware gevonden, ze bekruisstuiven mekaar en roddelen als schaamteloze viswijven. Don't let that innocent look fool you.
Ze praten niets goeds over de leiding en in het bijzonder over onze Sjeik, want ze hadden gehoopt in de directie top te mogen plaatsnemen. Tot hun pech is hun torie naar buiten gelekt. Kis deng mooi. Alles wat ze zien willen ze hebben, machtwellustige bitches tot en met.
Dus Mr. Clean Desk had gehoopt OD te worden? Dang peh a go feni deng Jampa sgatjes foe eng, want had de vorige schoorsteen Jampa had ie verbannen naar Opleidingen toch?
Kippenkluif
Guest
« Reply #1765 on: 04-03-2019, 02:13:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Volgens mij heb jij wel vorstelijke billen daar ofniet dan ?
Wanica
Guest
« Reply #1766 on: 04-03-2019, 03:19:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus Mr. Clean Desk had gehoopt OD te worden? Dang peh a go feni deng Jampa sgatjes foe eng, want had de vorige schoorsteen Jampa had ie verbannen naar Opleidingen toch?
Hahaha meneertje had genoeg van kluiven. Hij heeft een paar stevige bradi fesie, melkcentrale Dessa Tantes laten overkomen.
Meatt
Guest
« Reply #1767 on: 04-03-2019, 03:32:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahaha genoeg ? Nog lang niet klaar met je kippenbout. Word je 2de jeugd
Mr. Clean Desk
Guest
« Reply #1768 on: 04-03-2019, 11:48:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahaha genoeg ? Nog lang niet klaar met je kippenbout. Word je 2de jeugd
Julie neme kiek op me noh. Wagt waneer ik julie viese tories hier ga platsen. Van al die mensen die afgeschreve auto hebbe gekogt
Dan wat als ik kipeboud eet. Ik kreig thuis als aan het werk locale bout te eten. Mi neh njang brasjong bowtoe ma pure boitie bowtoe
Neks no foud yere
A seti
NAM Boyz
Guest
« Reply #1769 on: 05-03-2019, 16:33:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Julie neme kiek op me noh. Wagt waneer ik julie viese tories hier ga platsen. Van al die mensen die afgeschreve auto hebbe gekogt
Dan wat als ik kipeboud eet. Ik kreig thuis als aan het werk locale bout te eten. Mi neh njang brasjong bowtoe ma pure boitie bowtoe
Neks no foud yere
A seti
Liever hou jij je mond. Is het niet een ieder opgevallen dat vanaf deze meneer Clean Desk overgenomen heeft er meer storingen zijn aan het mobielnetwerk. Het binnenland valt vaak uit, een heel station bij Berlijn vliegt in brand, batterijen en generatoren worden gestolen. En dat komt door een combinatie van eigen nalatigheid en sabotage door derden. Niet alleen is hij niet voor zijn taak berekend, maar hij is bovenal zeer loslippig, vooral wanneer hij horizontaal aan het exercisen is.
Pages: 1 ... 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 ... 127   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: