Pages: 1 ... 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 ... 127   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Breaking News: Directeur Telesur geschorst  (Read 169945 times)
ElseMaria
Guest
« Reply #1770 on: 05-03-2019, 18:51:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Liever hou jij je mond. Is het niet een ieder opgevallen dat vanaf deze meneer Clean Desk overgenomen heeft er meer storingen zijn aan het mobielnetwerk. Het binnenland valt vaak uit, een heel station bij Berlijn vliegt in brand, batterijen en generatoren worden gestolen. En dat komt door een combinatie van eigen nalatigheid en sabotage door derden. Niet alleen is hij niet voor zijn taak berekend, maar hij is bovenal zeer loslippig, vooral wanneer hij horizontaal aan het exercisen is.
En fawaka nanga a gesjoemel met afgeschreven dienstauto's in zijn vorige functie bij Facility Management? Hij heeft toch zelf zijn dienstauto, een Mazda Pickup van overgehouden? Die auto heeft bijna niet voor de dienst gereden, had niet eens 30.000km op
HR Care Gal
Guest
« Reply #1771 on: 06-03-2019, 13:05:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahaha meneertje had genoeg van kluiven. Hij heeft een paar stevige bradi fesie, melkcentrale Dessa Tantes laten overkomen.
Als je hem niet echt kent zal je denken dat hij de meest voorbeeldige man en vader is. Vanaf hij de bradi fesie jampa en ouwe liefde heeft, verwaarloost hij zijn vrouw. Ze is ziek en ziet er echt als een broko krosi uit. En ik denk haast dat die bradi fesi jampa er iets mee te maken heeft. Op dezelfde wijze is haar voorgangster Grace tog ziek geworden (may she rest in peace). Dit soort mensen lopen met zwarte nagels en deinzen voor niets terug om hun doel te bereiken.
Zand erover
Guest
« Reply #1772 on: 07-03-2019, 12:16:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En fawaka nanga a gesjoemel met afgeschreven dienstauto's in zijn vorige functie bij Facility Management? Hij heeft toch zelf zijn dienstauto, een Mazda Pickup van overgehouden? Die auto heeft bijna niet voor de dienst gereden, had niet eens 30.000km op
Deze meneer kent zoveel vieze tories van zijn superieuren, dat men niets durft te ondernemen tegen hem en zijn sgatjes. Mensu ik begin jullie nu alvast te zeggen mail of app geen vertrouwelijke zaken via het Coporate network.
EXCO
Guest
« Reply #1773 on: 07-03-2019, 12:49:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze meneer kent zoveel vieze tories van zijn superieuren, dat men niets durft te ondernemen tegen hem en zijn sgatjes. Mensu ik begin jullie nu alvast te zeggen mail of app geen vertrouwelijke zaken via het Coporate network.

Jullie zeuren. Beginnen jullie erover na te denken hoe jullie die lening bij EXIM bank gaan betalen. En denk niet om het te verhalen bij de klanten, want jullie service en dienst is nogsteeds even barslecht als voorheen.
deJoker
Guest
« Reply #1774 on: 07-03-2019, 13:01:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie zeuren. Beginnen jullie erover na te denken hoe jullie die lening bij EXIM bank gaan betalen. En denk niet om het te verhalen bij de klanten, want jullie service en dienst is nogsteeds even barslecht als voorheen.

Ja, toch. En we zijn de vertoning van de echte "3 stooges" niet vergeten hoor. Je weet toch! Die aflevering van "We will blow people's mind". Soso tori. Ik merk tot vandaag niks van. En Ik betaal nu veel duurder dan wat is overeengekomen in het contrac  voor dezelfde slechte en lowsy service. De laatste tijden valt het juist telkensweer nog vaker uit dan voorheen. En ik dacht dat die film nog moet spelen, maar het is nu al bijna einde film en ik merk nogsteeds niets van. Waar blijft die action van "We will blow people's mind".
Zand erover
Guest
« Reply #1775 on: 07-03-2019, 14:30:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt hoop noh? Laten ze alvast degenen opsluiten die verantwoordelijk zijn voor de lening? Denk je echt dat die 115 miljoen besteed is aan verbertering van het netwerk?
Hiep Hiep Hoera
Guest
« Reply #1776 on: 07-03-2019, 21:36:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hey onze Opa en Presje waren jarig gisteren. Zo toevallig noh. Jammer genoeg heb ik er niets van gemerkt. Den mang gridi. Overigens als ik Presje was zou ik niet meer met Opa, de levensgenieter optrekken hoor. Zijn adviezen passen niet meer in deze tijdgeest. Time to dump him. Bovendien a kill na wang strohalm en waait met de wind mee.
Jampa Puspussy
Guest
« Reply #1777 on: 08-03-2019, 23:55:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je hem niet echt kent zal je denken dat hij de meest voorbeeldige man en vader is. Vanaf hij de bradi fesie jampa en ouwe liefde heeft, verwaarloost hij zijn vrouw. Ze is ziek en ziet er echt als een broko krosi uit. En ik denk haast dat die bradi fesi jampa er iets mee te maken heeft. Op dezelfde wijze is haar voorgangster Grace tog ziek geworden (may she rest in peace). Dit soort mensen lopen met zwarte nagels en deinzen voor niets terug om hun doel te bereiken.

Jammer hoor wat een alien poenie kan doen met een man, zijn gezin en naaste mederwerkers. En ik denk haast dat deze poenie meer op der kerfstok heeft.
Bharka Bhai
Guest
« Reply #1778 on: 09-03-2019, 15:12:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Liever hou jij je mond. Is het niet een ieder opgevallen dat vanaf deze meneer Clean Desk overgenomen heeft er meer storingen zijn aan het mobielnetwerk. Het binnenland valt vaak uit, een heel station bij Berlijn vliegt in brand, batterijen en generatoren worden gestolen. En dat komt door een combinatie van eigen nalatigheid en sabotage door derden. Niet alleen is hij niet voor zijn taak berekend, maar hij is bovenal zeer loslippig, vooral wanneer hij horizontaal aan het exercisen is.
Ai a kil Clean Desk na wang egte oema wentjeh. Her dey ai roddel soema tori.
Hij heeft Dorretje steeds gedwarsboomd tog en gehoopt OD te worden hahahaha.
A lai papiera ideeetjes, maar praktijk neks no happen. Enige wat hij doet is proberen alles naar zich toe te trekken, machtwellustig als ik weet niet wat. Hij heeft collega Roy B. tog een hak gezet alleen om die Jampa koffiedame naar zich toe te trekken.
Roelmodel
Guest
« Reply #1779 on: 11-03-2019, 14:28:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tjek onze rolemodel, versleten maar nog steeds geslepen

Veronique van Redjo
Guest
« Reply #1780 on: 11-03-2019, 16:47:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tjek onze rolemodel, versleten maar nog steeds geslepen

Mi gados, hij ziet er letterlijk uitgezogen uit. Is jampa meid wilde hij hebben tog. Post foto's van die 2 kikvorsen noh
NAM Boyz
Guest
« Reply #1781 on: 12-03-2019, 03:11:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mi gados, hij ziet er letterlijk uitgezogen uit. Is jampa meid wilde hij hebben tog. Post foto's van die 2 kikvorsen noh
Zet ook die foto's van die Jampa's please.
Snng
Guest
« Reply #1782 on: 12-03-2019, 04:49:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

angel  kiss
Playboyke
Guest
« Reply #1783 on: 12-03-2019, 12:41:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zet ook die foto's van die Jampa's please.
Ik zeg je ik probeer hun foto's al een hele tijd up te loaden maar krijg steeds de melding: "indecent exposure". Ken iemand een site waar ik zonder problemen any photo kan uploaden?
Dessa
Guest
« Reply #1784 on: 13-03-2019, 18:17:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ai a kil Clean Desk na wang egte oema wentjeh. Her dey ai roddel soema tori.
Hij heeft Dorretje steeds gedwarsboomd tog en gehoopt OD te worden hahahaha.
A lai papiera ideeetjes, maar praktijk neks no happen. Enige wat hij doet is proberen alles naar zich toe te trekken, machtwellustig als ik weet niet wat. Hij heeft collega Roy B. tog een hak gezet alleen om die Jampa koffiedame naar zich toe te trekken.

Ai kijk die Jampa Lover aka Mr. Clean Desk hier. Als je een Jampa k*t ben, ben je gewild, maar een l*l dan ben je de pieneut. Ai waka prey falek.
Pages: 1 ... 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 ... 127   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: