Pages: 1 ... 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 ... 127   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Breaking News: Directeur Telesur geschorst  (Read 169947 times)
Gracia Ho
Guest
« Reply #1695 on: 11-02-2019, 23:47:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Telesur pakt seksueel molest op werkvloer aan

Michael Paulista weet wie de boosdoeners zijn hoor en de bewijzen en gevolgen zijn er ook.
De vraag is of het onderwerp sexueel molest wel de lading dekt? Volgens mij heerst er op grote schaal bedrijfsincest bij Telesur. En weet je hoe dat komt? Omdat men geen moer te doen heeft. De hele dag zit de manager met zijn secretaresse en/of  andere vrouwelijke medewerkers op social media te flirten. En dat geschiedt ongestoord en ongemerkt, althans dat denken zij. Ik ga jullie een keer verrassen.
opa_consultant
Guest
« Reply #1696 on: 12-02-2019, 12:07:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luk' wan san djaso. Die meneer is letterlijk en figuurlijk van het kastje naar de muur gestuurd.  Waar blijft die klantvriendelijkheid?

http://dwtonline.com/laatste-nieuws/2019/02/11/telesur-heeft-mij-opgelicht/
Tante Siegmien
Guest
« Reply #1697 on: 12-02-2019, 17:51:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Michael Paulista weet wie de boosdoeners zijn hoor en de bewijzen en gevolgen zijn er ook.
De vraag is of het onderwerp sexueel molest wel de lading dekt? Volgens mij heerst er op grote schaal bedrijfsincest bij Telesur. En weet je hoe dat komt? Omdat men geen moer te doen heeft. De hele dag zit de manager met zijn secretaresse en/of  andere vrouwelijke medewerkers op social media te flirten. En dat geschiedt ongestoord en ongemerkt, althans dat denken zij. Ik ga jullie een keer verrassen.
Dus wacht even het probleem is omvangrijk en seks onafhankelijk, dus ook mannen hebben last van omvangrijk sexueel molest? Zijn er zoveel vrouwelijke golddiggers bij Telesur? Of zijn het mannen die last hebben van mannen. Un spiet kong. 
kies ing mpp moi
Guest
« Reply #1698 on: 12-02-2019, 21:25:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luk' wan san djaso. Die meneer is letterlijk en figuurlijk van het kastje naar de muur gestuurd.  Waar blijft die klantvriendelijkheid?

http://dwtonline.com/laatste-nieuws/2019/02/11/telesur-heeft-mij-opgelicht/

herinner me dankoor als een arrogante kwast die me ala een gek probeerde te behandelen.
Dank jewel
Guest
« Reply #1699 on: 13-02-2019, 02:07:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

herinner me dankoor als een arrogante kwast die me ala een gek probeerde te behandelen.
Ik denk eerder dat jullie Geel Blauwe kanaries arrogant zijn hoor. Laatstaan als Rood er niet was. Dan waren jullie onbeschrijvelijk arrogant.
Motten Ballen
Guest
« Reply #1700 on: 13-02-2019, 02:20:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat gaat maken dat het nu wel gaat werken als het sinds 2009 niet gewerkt heeft? Er zijn tal van gevallen gerapporteerd en ze zijn blijven liggen. Een iedereen weet dat vertrouwen een duur woord is bij ons. Als jij je mond openmaakt om iets te rapporteren, wordt al rancuneus gehandeld voordat de zaak in behandeling wordt genomen.
Los daarvan dat ding is "ziet doen laat doen". Laten de hoge bazen alvast het goede voorbeeld geven. Die womanizer cultuur houden zij in stand. Er zijn toch een paar topfunkties door vrouwen van buiten ingevuld, terwijl er genoeg kader in huis is? En dan halen ze versleten consultants uit de mottenbollen die hun ballen niet thuis kunnen houden. Dus laat de CEO geen Franche Panne komen verkondigen hoor anders gaan we de beerput openen.
Kitrie B.
Guest
« Reply #1701 on: 13-02-2019, 15:56:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus wacht even het probleem is omvangrijk en seks onafhankelijk, dus ook mannen hebben last van omvangrijk sexueel molest? Zijn er zoveel vrouwelijke golddiggers bij Telesur? Of zijn het mannen die last hebben van mannen. Un spiet kong. 
Boi je mag dat best luidop zeggen hoor. Me man is een van de slachtoffers tog. Althans dat zegt hij hoor. Ik vertrouw hem voor geen cent meer vanaf hij die ouwe Jampa als "secretaresse" genomen heeft. Want dan zogenaamd is er geen vuur tog. Terwijl Madam even hard geniet en soms pooier speelt van die jonge meiden die komen solliciteren of ingewerkt moeten worden. Gelukkig dat Mike nu ingrijpt, want dat ding begint de spuigaten uit te lopen.
Apoera passie
Guest
« Reply #1702 on: 14-02-2019, 11:53:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat gaat maken dat het nu wel gaat werken als het sinds 2009 niet gewerkt heeft? Er zijn tal van gevallen gerapporteerd en ze zijn blijven liggen. Een iedereen weet dat vertrouwen een duur woord is bij ons. Als jij je mond openmaakt om iets te rapporteren, wordt al rancuneus gehandeld voordat de zaak in behandeling wordt genomen.
Los daarvan dat ding is "ziet doen laat doen". Laten de hoge bazen alvast het goede voorbeeld geven. Die womanizer cultuur houden zij in stand. Er zijn toch een paar topfunkties door vrouwen van buiten ingevuld, terwijl er genoeg kader in huis is? En dan halen ze versleten consultants uit de mottenbollen die hun ballen niet thuis kunnen houden. Dus laat de CEO geen Franche Panne komen verkondigen hoor anders gaan we de beerput openen.

Is dit niet een van de motten ballen womanizers.
Asorie keba
Guest
« Reply #1703 on: 14-02-2019, 15:11:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is dit niet een van de motten ballen womanizers.
Yep en die zit toevallig naast een van de golddiggers. Dankzij opa TV Star heeft ze een job gevonden op de plek waar ze nu is tog.
Siegmientje
Guest
« Reply #1704 on: 14-02-2019, 17:45:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yep en die zit toevallig naast een van de golddiggers. Dankzij opa TV Star heeft ze een job gevonden op de plek waar ze nu is tog.

Is zij de veelbesproken koffiedame van Raul? Weet je hoelang we op der foto wachten
Sierra Matras
Guest
« Reply #1705 on: 14-02-2019, 21:08:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is zij de veelbesproken koffiedame van Raul? Weet je hoelang we op der foto wachten

Neen hoor dat is een van de matrassen van Opa Assuria. Hij had tog een baan voor der geregeld op Morgenstond. Ja en voor wat hoort wat.
Ik geef je een hint: Raul's koffie dame is ook een matras van Opa Assuria, Vraag het aan een van opa's discipelen ze zullen je vertellen wie het is.
Bharka Bhai
Guest
« Reply #1706 on: 14-02-2019, 21:42:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt gelijk de hele directie moet zijn klauwen in eigen boezem steken. Zij (Grace niet meegerekend) zijn degenen die de vrouwen knechten en versieren. Vandaag op Valentine's dag krijgen de vrouwen een roos en de rest mag stikken. Zei Mike niet dat de seksuele molest sekse onafhankelijk is. Ja ja we begrijpen het wel.
Wij veldwerkers hebben niet de luxe om de vrouwen naar onze hand te krijgen. We hebben geen dwangmiddel om ze te molesteren. Het zijn de bigi dagoes in het bedrijf.
Dus het is een echte Franche Pannen dat ze verkondigen.

Jenny Alsraaf
Guest
« Reply #1707 on: 15-02-2019, 01:22:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt gelijk de hele directie moet zijn klauwen in eigen boezem steken. Zij (Grace niet meegerekend) zijn degenen die de vrouwen knechten en versieren. Vandaag op Valentine's dag krijgen de vrouwen een roos en de rest mag stikken. Zei Mike niet dat de seksuele molest sekse onafhankelijk is. Ja ja we begrijpen het wel.
Wij veldwerkers hebben niet de luxe om de vrouwen naar onze hand te krijgen. We hebben geen dwangmiddel om ze te molesteren. Het zijn de bigi dagoes in het bedrijf.
Dus het is een echte Franche Pannen dat ze verkondigen.

Dit is de reinste vorm van discriminatie. De vraag is ook "wat heeft werk nou met Valentine's Day te maken?" Valentine is tog iets tussen geliefden? Of is het een excuus van management om HUN geliefden op kosten van het bedrijf in de bloemen te zetten. Zijn er ook bloemen naar vrouwelijke "zakelijke" relaties of buitenvrouwen gestuurd? We benne benieuwd wie geld gemaakt heeft met deze actie. Was onderstaande email, niet voldoende, waarom zo romantisch doen.
Directie jullie vragen ons om te bezuinigen maar blijkbaar geldt dat niet voor jullie noh

Consumenten Bond
Guest
« Reply #1708 on: 15-02-2019, 04:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is de reinste vorm van discriminatie. De vraag is ook "wat heeft werk nou met Valentine's Day te maken?" Valentine is tog iets tussen geliefden? Of is het een excuus van management om HUN geliefden op kosten van het bedrijf in de bloemen te zetten. Zijn er ook bloemen naar vrouwelijke "zakelijke" relaties of buitenvrouwen gestuurd? We benne benieuwd wie geld gemaakt heeft met deze actie. Was onderstaande email, niet voldoende, waarom zo romantisch doen.
Directie jullie vragen ons om te bezuinigen maar blijkbaar geldt dat niet voor jullie noh

Dus wakti heb ik die publicatie goed gelezen? "Collegiaal, prettig om mee te werken en meer.........."
Dan hoe wil je seksueel molest uitbannen als je officieel bevestigt dat het normaal is om meer dan een collegiale relatie te hebben met je medewerker?
Dus die ene poster had dan gelijk ze zijn echt een incestbedrijf. Soso kras suma e wroko drape.
Vandaar dat ze zelden aandacht hebben voor de klant.
Dureboeket
Guest
« Reply #1709 on: 15-02-2019, 04:39:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Loveyougudu  kiss
Pages: 1 ... 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 ... 127   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: