+  Mamjo Forum
|-+  Op zoek...» Vraag & Aanbod» contact gezocht
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: contact gezocht  (Read 4571 times)
shash
Guest
« on: 19-03-2016, 21:27:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een jonge lieve surinaamse dame van 20 jaar en ben opzoek naar contact met oudere nederlandse mannen vanaf 40 jaar. het is ook meer bestemd voor zy die op vakantie naar su willen komen en iemnd nodig hebben om de dagen door te brengen.
u kunt reageren door uw mail of nummer achter te laten, ik wel zelf contact op om verder af te spreken.
of als je een site kent, dan kan je dt ook aangeven
alvast bedankt
nlgast
Guest
« Reply #1 on: 20-03-2016, 12:09:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik ben een jonge lieve surinaamse dame van 20 jaar en ben opzoek naar contact met oudere nederlandse mannen vanaf 40 jaar. het is ook meer bestemd voor zy die op vakantie naar su willen komen en iemnd nodig hebben om de dagen door te brengen.
u kunt reageren door uw mail of nummer achter te laten, ik wel zelf contact op om verder af te spreken.
alvast bedankt. Ben nu in Su en wil graag mijn vakantie met jou doorbrengen app me 8635520

NickYY1
Guest
« Reply #2 on: 21-03-2016, 11:24:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alvast bedankt

kijk op de site Via2000.sr (kontaktenRob)
Bakra45
Guest
« Reply #3 on: 05-04-2016, 01:28:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

alvast bedankt

Bakra 45 jaar ui Rooterdam hier nu voor 3mnd vakantie +31631491082 app mij merkt wel of je geen grappenmaakster bent xxxxxxxxx
lummel111
Guest
« Reply #4 on: 15-08-2016, 11:43:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik blij dat ik ouder ben dan je vraagt, wil je eenzame uren die je hebt wel met je doorbrengen.
dit is mijn emailadres berti029@kpnmail.nl
dus laat wat van je horen
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: