Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Graag serieuze reactie.  (Read 2144 times)
Opzoek naar een dame
Guest
« on: 27-11-2016, 11:46:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben op zoek naar een dame en die woont in Amsterdam West en ze heet Safina Finaa Badal en haar schoonzus heet Reshma en ze hadden in begin Facebook maar daarna niet meer dat was 1 jaar geleden.

Ik ken Safina ook echt erg lang en ik hield echt veel van haar en had ook fouten gemaakt. Ik kan haar niet uit me kop krijgen sindsdien we geen contact meer hebben. Heb ik er zoveel spijt van. Zij was mijn alles en we wouden graag een kind van elkaar hebben en Safina wilde ook een kind van mij en ik van haar. En ze heeft mij gezegd ze wou nooit een kind hebben van een andere jongen en ze wilde altijd een kind van mij hebben. En we zouden in 2015 in het klein trouwen om bij elkaar te blijven en dat zei ik ook tegen haar schoonzus Reshma. En daarna toen beetje ruzie begon was de contact verdwenen en deed me ook pijn. En nu zitten we in november 2016 en toch mis ik haar heel erg. Als dit niet was gebeurd waren we gezin en getrouwd.

Alsjeblieft als iemand haar kent en wil graag in contact komen en om alles uit te praten. Elke mens heeft een domme fout gemaakt. Een dingen toen we elkaar spraken dat we elkaar echt missen.

Dit is haar foto als je haar kent meld het me Alsjeblieft en dat ik in contact kan komen  Sad Sad Sad

Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: