Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Kan jij het verschil zien tussen een echte designertas en een fake model?  (Read 1731 times)
ToriMod
Moderator
MamjoDon

« on: 10-04-2017, 03:32:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

We waren er allemaal in getrapt: de peperdure designerspullen die Astrid Coppens (voorheen Bryan) jaren geleden op televisie showde waren fake. Die chique sjaaltjes van Hermès, handtassen van Gucci en torenhoge hakken van Louboutin kocht ze op malafide Chinese websites onder druk van haar toenmalige man John. De verschillen met the real deal zijn vaak ontzettend moeilijk te spotten. Kan jij in deze test de namaakspullen van de echte merken onderscheiden?
Let op voor bedriegers

De namaakindustrie draait op volle toeren. Er bestaan heel wat Chinese sites die valse spullen verkopen. Maar soms denk je dat je Louis Vuitton koopt, terwijl je de volle pot voor een namaakexemplaar hebt betaald. Zeker op tweedehandssites als eBay, waar ook mensen met slechte bedoelingen actief op zijn, kun je bedrogen worden. Dit kan je vermijden door te letten op enkele belangrijke signalen. 

Waarom zoveel geld neertellen voor designerschoenen? "Als je een luxeproduct koopt, krijg je een levenslange garantie", leggen expertes Natalie Wyll en Alexa Ridolfi uit. Zij runnen de tweedehandssite voor luxeproducten A Second Chance Resale en kunnen er intussen razendsnel een namaakproduct uit halen. "Je kan een designerhandtas als een investering zien. Wat bij namaak niet het geval is. Wanneer het fake exemplaar uit elkaar valt na enkele maanden ben je je geld kwijt."

http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/article/detail/3112554/2017/03/24/Kan-jij-het-verschil-zien-tussen-een-echte-designertas-en-een-fake-model.dhtml
waarom 1 dure tas
Guest
« Reply #1 on: 10-04-2017, 03:37:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik snap het niet waarom iemand 1 dure tas koopt.
Of je moet een paar kunnen kopen maar ik vind het persoonlijk niet nodig.
Geef ik liever met dat geld een tehuis een leuke dag of week of wat dan ook
ToriMod
Moderator
MamjoDon

« Reply #2 on: 10-04-2017, 03:39:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hetzelfde met een dure smartphone is goed voor je image.
waarom een dure tas
Guest
« Reply #3 on: 10-04-2017, 19:18:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een smartphone zonder beltegoed doet ook geen moer voor je.
Voor mij een goedwerkende mobiel MET beltegoed.
Ik heb ook geen tijd om constant te letten op een mobiel
4ever
Moderator
MamjoRuler

« Reply #4 on: 10-04-2017, 23:46:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Chinezen spelen er goed op in,met hun namaak! Heel soms kan je het verschil wel zien hoor..vooral bij sommige merken hahahahaha
Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #5 on: 11-04-2017, 08:54:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je bij de chinees designer koopt dan verdien je het.... Undecided
Designer dingen koop je nu eenmaal in winkels als Bijenkorf etc. en daar betaal je ook een premium voor.

Een lichaam en ziel, net als Batman en zijn batmobiel
ToriMod
Moderator
MamjoDon

« Reply #6 on: 11-04-2017, 10:26:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor iemand die het zich niet kan permitteren is NEP gewoon " echt "
waarom een dure tas
Guest
« Reply #7 on: 11-04-2017, 17:58:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zou me niet happy voelen met een tas van $5000 dan zie ik een kind die honger heeft.
Fuck die tas. Doe geen dingen voor het oog.
Als ik in een buurtwinkel kom en zie kinderen die het minder hebben zeg ik ze dat ze een fernandes ijsje mogen.
Ik zeg aan mama zeggen die mevrouw is jarig. Niet zomaar van iemand nemen en meegaan met de persoon.
Dan voel ik me beter dan met dure tas of mobiel
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: