+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Wie heeft ervaring over de prik pil?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wie heeft ervaring over de prik pil?  (Read 1114 times)
Anny
Guest
« on: 16-04-2017, 05:29:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil ermee beginnen is het wel een goed idee?
sandra007
Guest
« Reply #1 on: 16-04-2017, 10:37:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kan wel maar ernstige bijwerking is je kan er flink dik van worden
als dat geen probleem is voor je dan goed idee
Klopt!
Guest
« Reply #2 on: 16-04-2017, 20:25:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

kan wel maar ernstige bijwerking is je kan er flink dik van worden
als dat geen probleem is voor je dan goed idee

Een prikpil bootst de zwangerschapshormonen na waardoor je lichaam denkt dat ie zwanger is en de menstruatie niet op gang brengt. Als je dus aanleg hebt om dik te worden tijdens de zwangerschap gaat dat nu ook gebeuren.
Vroeger kreeg je het als jong meisje die nog nooit gebaard had ook niet. Het 17-jarige vriendinnetje van mijn dochter kreeg het ook en ze leek wel zwanger na zo'n 4 maanden compleet met zwangerschapsmasker. Brrrr
......
Guest
« Reply #3 on: 18-09-2017, 12:07:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou, ik heb na mijn eerste zwangerschap de prikpil gevraagd. Eigenlijk zonder verdere uitleg. En mij werd ook niets gevraagd. Ik wilde het, omdat het me makkelijker leek dan iedere dag weer slikken.

Dus had gepland na de eerste te stoppen met de pil en na 2 jaar zwanger worden. Dat gebeurde dus niet. Na 4,5 jaar dacht ik, ga maar es ff laten kijken waarom ik niet zwanger werd. Geluk voor mij, dat op die dag de arts mij vertelde dat ik nu zwanger was. Met mijn vraag waarom het zolang duurde, verwees hij naar de prikpil. Vroeg wie het mij had voorgeschreven. En dat als je jong bent en zwanger wilt worden, dat je dan niet de prikpil moest nemen.

Na de 2e gewoon de pil geslikt. En tussen de 2e en 3e zit wel 2 jaar verschil.
Daarom....
Guest
« Reply #4 on: 18-09-2017, 12:26:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom heeft God de vrouw zo geschapen dat middels hormonen de baarmoeder maandelijks geschoond wordt voor een eventuele volgende zwangerschap. Als jongeling die nog wilt baren moet je dan niet de prikpil gaan nemen alsof je in de overgang zit. Voordat je lichaam zich weer heeft 'herwonnen' ben je zo 4 jaar verder.
Het is lastig maandelijks de menstruatie maar wees dankbaar als je gezond bent en draag je Lot. Ga niet de natuur tegenwerken.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: