Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Dikke blanke vrouwen "vallen" op donkere mannen. De reden?  (Read 1221 times)
spokedans
Guest
« Reply #30 on: 21-04-2017, 19:47:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind die uitgemergelde witte wijven eng jullie zijn net de spook van de opera
Met van die akelige dunne lippen brrrrr
Van obesifas ga je dood maar aan anorexie sterf je ook
M an
Guest
« Reply #31 on: 22-04-2017, 08:40:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vind die uitgemergelde witte wijven eng jullie zijn net de spook van de opera
Met van die akelige dunne lippen brrrrr
Van obesifas ga je dood maar aan anorexie sterf je ook

Niet om wat maar witte vrouwen (en vooral de dikke) hebben zelden een positieve uitstraling.
Ze kijken altijd ontevreden uit hun ogen.
Mamma na sribikrosie
Guest
« Reply #32 on: 22-04-2017, 08:59:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TS, je bent gewoon jaloers vandaar je negativiteit.
In jou geval zouden Bigi sma zeggen "swietie foe fattoe wittie tosje mekie joe bofroe njeffoe e djarroesoe."
Iedereen zijn eigen keuze en ding. Leven en laten leven. punt uit.
...
Guest
« Reply #33 on: 22-04-2017, 09:44:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet om wat maar witte vrouwen (en vooral de dikke) hebben zelden een positieve uitstraling.
Ze kijken altijd ontevreden uit hun ogen.

Heb je ooit de blikken van de donkere vrouw gezien als je haar op straat tegemoet loop terwijl je als donkere vrouw hand in hand met je blanke man loopt.....
Schorpioen!
Guest
« Reply #34 on: 22-04-2017, 11:10:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

'Cause beauty is in the eye of the beholder. rolleyes

Ain't that the mf truth and nothing but the truth laugh
Caramelo
Guest
« Reply #35 on: 22-04-2017, 11:21:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nou schoonheid kan je meten. Is wetenschappelijk onderlegd
De beholder oordeeld vaak naar eigen capaciteit.
Maar er is hoop we zijn stuk schoner als we jonger zijn..

Nonsence
Guest
« Reply #36 on: 22-04-2017, 11:23:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heb je ooit de blikken van de donkere vrouw gezien als je haar op straat tegemoet loop terwijl je als donkere vrouw hand in hand met je blanke man loopt.....
Zwarte vrouwen willen over het algemeen geen witte mannen dus gewoon niet op letten die blik, wees blij want ze hebben het ieder geval niet op je man gemund....hebben slechts een mening over gemengde relaties.
Caramelo
Guest
« Reply #37 on: 22-04-2017, 11:28:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zie ze juist na kijken.
Dan weet je dat ze voor sosiale zekerheid gaan. afro afro afro
naatje vd dam
Guest
« Reply #38 on: 22-04-2017, 12:07:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat zijn er toch trieste mensen....afgeven op zwarte/witte mensen, afgeven op dikke/dunne mensen, afgeven op hetero/homo mensen, afgeven op rijke/arme mensen. Als ik hun stukjes zo lees, dan zijn ze zelf waarschijnlijk super perfect, super mooi en super rijk en super geweldig.
Doe toch normaal, wat kan het jou schelen of iemand die zwart is met een blanke partner gaat of andersom, wat kan het jou schelen of iemand dik of dun is, wat kan het jou schelen of iemand rijk of arm is en ga zo maar door....

Kijk naar jezelf, dan heb je genoeg te doen... ieder mens heeft wel iets wat een ander niet aanstaat, daarom ben je hier vrij in je partnerkeuze.... wil je geen zwarte of witte partner jouw keuze, maar daarom is de ander die daar wel voor kiest niet minder.
Ben jij de schoonheidskoning of koningin, dat je kan oordelen over de schoonheid van een ander..... vast niet dus laat een ander in zijn/haar waarde.

Wanneer mensen eens zouden denken aan het rugzakje wat een ieder van ons heeft en zich gelukkig prijzen met alles wat je hebt, dan heb je geen tijd om naar anderen te kijken.
Ik ben dankbaar dat ik een lieve familie om mij heen heb, dat ik een heerlijk huis heb waar ik onderdak heb een bed om te slapen en elke dag te eten.
Dat ik de vrijheid heb om na een werkzaam leven leuke dingen te ondernemen, dat ik dankbaar ben dat mijn gezondheid zodanig is dat ik dingen nog zelfstandig kan ondernemen. Als de mens zich meer met zichzelf bezig zou houden, dan zou de wereld er een stukje mooier uitzien.... One Love en een mooi weekend toegewenst..  Wees lief voor elkaar.

Caramelo
Guest
« Reply #39 on: 22-04-2017, 12:56:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen hebben soms andere motivaties.
Vrouwen willen me vaak in een onbetrouwbaare hoek duwen
Is dan vaak op vooroordelen gebaseerd.
Maar zie er wel redelijk verzorgd kan je wel zien.
Zijn van die dingen ben me daar al lang van bewust.
Toen ik jonger was trok ik het me meer aan.
Was het afkicken als ze er over begonnen
Heb ik steeds meer door me positie.. beste met je Keuzes
Je ontmoet vast wel... betwijfel dat dan ook
Als je rond kijkt..
Bok1
Guest
« Reply #40 on: 22-04-2017, 13:12:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

fijn weekend Naatje geniet er van.....
naatje vd dam
Guest
« Reply #41 on: 22-04-2017, 13:37:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

fijn weekend Naatje geniet er van.....

Dank je :-)
to naatje
Guest
« Reply #42 on: 22-04-2017, 14:14:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zomaar een ingeving
ik lijd namelijk aan de ziekte van ingevingson
hebben jouw kinderen relaties met geen surinamers
Lucardi
Guest
« Reply #43 on: 22-04-2017, 14:22:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wel wel gisteren ben ik in een tent gegaan me vriendin vroeg me om mee te gaan volgens mij heet die tent de zend of zand no maar in ieder geval ik zag rare gasten daar mang alleen zwarte mannen met witte vrouwen en dat vind ik eng want ze zijn vies neuken in hun kont in kut en dan in hun bek zulke gasten dragen ziektes en je ziet dat ze zich raar gedragen. een witte man val me altijd lastig maar wil hem niet ik vind hem rouw la la en vies een witte man is niet mij ding dus.
naatje vd dam
Guest
« Reply #44 on: 22-04-2017, 15:56:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zomaar een ingeving
ik lijd namelijk aan de ziekte van ingevingson
hebben jouw kinderen relaties met geen surinamers

1 met Indo, 1 met moksie/ sranang en 1 met anti ;-). Wij zijn een internationaal gemengd gezin.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: