Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Sekszorgverlener Chantal: 'Mijn man heeft er geen moeite mee'  (Read 2885 times)
4ever
Moderator
MamjoRuler

« on: 09-05-2017, 20:34:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Chantal Godwin (37) werkt in de zorg en is sekszorgverlener voor gehandicapten. Ze is getrouwd met Edgar (49) en komt oorspronkelijk uit Nigeria.

Mensen met een handicap… "Hebben ook behoefte aan seks. Gezonde mensen kunnen in dat geval naar een prostituee, maar met een beperking wordt dat lastig.''

''Daarom zijn er mensen zoals ik, die hun behoeftes op seksueel gebied vervullen.''

GEMEENSCHAP

''Dat begint met een intake-gesprek waarbij we kijken waarmee rekening gehouden moet worden, er zijn bijvoorbeeld mensen met spasmen.''

''Ik heb een opleiding in de zorg, dat maakt me geschikt voor zo’n speciale aanpak."

Ik doe dingen als… "Aftrekken, maar heb ook gemeenschap met cliënten, als ze dat willen.''

''Dat zijn meestal mensen met een lichamelijke handicap, maar soms ook met een geestelijke. Ik werk met zowel mannen als vrouwen.''

VIA VROUW

''Bij een stel kwam ik eerst voor de man, maar de vrouw vond me zo leuk dat ik ze nu allebei bedien. Sommige cliënten krijg ik via een bemiddelingsbureau, maar ik heb ook mijn website Pleasure-care.nl."

Deze baan vond ik… "Eigenlijk via VROUW! Daar stond een keer een artikel in over dit onderwerp. Mijn man las dat en vroeg: 'Is dit niet iets voor jou?' Ja echt, het was zijn idee. We zijn swingers, organiseren ook feesten op dat gebied en zijn het dus gewend om het met andere mensen te doen.''

ZIJN EERSTE

''Gewone prostitutie trekt me niet; ik vind het juist zo mooi om mensen zoals mijn cliënten te kunnen helpen. Als ik zie hoe dankbaar ze zijn, vind ik dat fijn. Eén man was nog nooit eerder klaargekomen en zo blij. Iemand anders had nog nooit met een vrouw gevreeën, ik was zijn eerste." Mijn man heeft er… "Nooit moeite mee als ik naar een cliënt ga. Als het omgekeerd zou zijn geloof ik ook niet dat ik er moeite mee zou hebben. Maar het is niets voor hem.''

REGELMATIG GETEST

''Hij heeft weleens tegen me gezegd: 'Ik vind het knap van je, maar zelf zie ik het niet zitten.' Hoewel het nog nooit is gebeurd kan ik cliënten weigeren, en zij mij.'' ''Een aantal dingen doe ik niet, zoals anaal. Verder moet er altijd een condoom worden gebruikt en worden zowel mijn cliënten als ikzelf regelmatig getest."

DUBBELE MORAAL

Oorspronkelijk kom ik… "Uit Nigeria, waar een dubbele moraal heerst op seksueel gebied: mannen mogen alles, vrouwen niet. Mijn Nigeriaanse vriendinnen vertel ik dus niet wat ik doe. Ze zouden het niet begrijpen, want zoiets is daar taboe. Mijn familie die daar woont weet ook van niets. Behalve mijn broer, maar hij woont in Parijs en is net als ik open van geest." Negatieve reacties… "Uit mijn omgeving krijg ik eigenlijk nooit. Nee, echt niet. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: 'Hè bah, waar ben jij nou mee bezig?' De meesten vinden het juist mooi wat ik doe voor gehandicapten. En zo niet, dan moeten ze dat zelf weten. Het is mijn leven, ik doe wat ik wil."

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opmerkelijk/sekszorgverlener-chantal-mijn-man-heeft-er-geen-moeite-mee/ar-BBAWoDi?ocid=mailsignout

Undecided
Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #1 on: 09-05-2017, 23:38:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik las gebiologeerd het artikel, en echt vol ongeloof tot dat ik het woordje swingers las....  Undecided
Hoefde toen ook niet meer verder te lezen.

Een lichaam en ziel, net als Batman en zijn batmobiel
Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #2 on: 09-05-2017, 23:59:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze is gewoon een prostituee met een specifieke niche doelgroep.
Ff op haar website gekeken en haar tarieven zijn vrij pittig. Undecided

4ever
Moderator
MamjoRuler

« Reply #3 on: 10-05-2017, 01:50:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja ze noemt het"sekszorgverlener"..dan klinkt het inderdaad als,welzijn en maatschappelijke dienstverlening zorg!! Gewoon een hoer dus...maar ja we moeten voorzichtig zijn, want sinds legalisering, betalen die ook belasting..
Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #4 on: 10-05-2017, 12:32:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Also....kwam nu in me op...

Haar man is gewoon een pimp....

Zogenaamd is dat niets voor jou... rolleyes rolleyes

Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #5 on: 10-05-2017, 12:39:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ToriMod
Moderator
MamjoDon

« Reply #6 on: 13-05-2017, 04:34:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor een gehandicapte is het misschien wel een lekker ding Undecided
Bruno Wanton
Official Team Loen
MamjoDon

Algemeen Weetoloog

« Reply #7 on: 15-05-2017, 10:46:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze zeggen, The blacker the berry the sweeter the juice......

I don't know man..... Undecided Undecided

ToriMod
Moderator
MamjoDon

« Reply #8 on: 16-05-2017, 03:15:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu weet ik het in ieder geval dat het pertinent niet waar is laugh
fiscale loep
Guest
« Reply #9 on: 19-06-2017, 12:12:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb dit ook even gelezen , maar dit klink allemaal als gratis reclame en publiciteit. ik geef er idg verder geen rugbaarheid aan toe. uiteraard hebben die doelgroep mensen ook behoefte en dit gebeurt dus gewoon hoor.  smiley
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: