Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: hardlijvigheid en aambeien  (Read 2072 times)
oema sanie
Guest
« on: 15-05-2017, 14:46:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

geachte, help. ben ten einde raad. ben in de verwachting en heb vreselijke aambeinen. Dit kwam door hardlijvigeheid. Kon niet afgaan voor 4 a 5 dagen. Heb een spoeling gehad. aambeien tot uiting gekomen na hardlijvigheid, het hard drukken bij het afgaan. Wie kent een middel om van deze misere af te komen?

Huisarts heeft mij lidocaine zalf meegegeven op recept, verder heb ik tri anal creme gehad ook op recept en lactulose stroop. Mijn ontlasting is zachter geworden nu. Maar die bloedingen van de inwendige aambeien is heden morgen erger geworden, veel meer bloed verlies. Ik ben erg radeloos en kerm van de pijn. zitten gaat niet best, steeds schuin zitten zo. Liggen steeds aan rechter of linker zij. Ik was zondag avond cito opgenomen vanwege hardlijvigheid, kon niet afgaan. Heb een spoeling gehad via de rectum, met zeepwater en zodoende kon ik afgaan. Verder moest ik mijn voeding aanpassen, veel vezelrijk voeding nuttingen zoals bladgroenten , fruit en veel water drinken. Maar toch die pijn en bloeding. Ik hebook zalf gekocht bij mevr Julia van huid en haar verzorging, srd35. Ik ben erg moe van de pijnen. Dokter wilt geen ingreep doen vanwege mijn zwangerschap. Wat en hoe verder?
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: