+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Familie en Relaties» SandraReemer overleden
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: SandraReemer overleden  (Read 4835 times)
R.I.P.Sandra
Guest
« on: 06-06-2017, 14:18:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

<a href="https://www.youtube.com/v/U1M6DbTwj98" target="_blank">https://www.youtube.com/v/U1M6DbTwj98</a>
Nex RIP
Guest
« Reply #1 on: 06-06-2017, 14:45:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mie bretie a dede go.
Deze sma had geen goed woord over voor Su toen ze er ooit eens was.
Bok1
Guest
« Reply #2 on: 06-06-2017, 14:48:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ hierboven...dat zou mijn moeder ook gezegd hebben...zeker weten.

Dat bleef ze elke keer herhalen als die vrouw op tv was dat ze slecht over Surinamers gesproken had

Is toch snel gegaan, ze maakte bekand dat ze boratK. had, maar laat naar de dokter ging omdat ze bang was tjee
Zo jong
Guest
« Reply #3 on: 06-06-2017, 14:52:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet eens kunnen genieten van haar AOW. Hard werken en dan dit.
Wist het niet.
Guest
« Reply #4 on: 06-06-2017, 14:55:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat heeft ze dan ooit over Suriname gezegd?
Een taaie fan
Guest
« Reply #5 on: 06-06-2017, 17:13:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik was vanaf mijn 13e fan en mensen halen Sandra en Anneke G door mekaar in dat gezegd gezegd ding Maar ook Anneke  staat op de nominatie vanmorgen maakte ze bekend te zullen stoppen met zingenSandra RIP The party is over now.
no no tog
Guest
« Reply #6 on: 06-06-2017, 17:19:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mie bretie a dede go.
Deze sma had geen goed woord over voor Su toen ze er ooit eens was.

ze had geen zin in de apen en zij is daarom nooit naar Sur geweest

++++++++++++++

Anneke Grönloh stopt meteen met zingen door ademhalings problemen
DOFFIE
Guest
« Reply #7 on: 06-06-2017, 17:28:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik dacht dat Sandra geen borsten had. Wel jammer dat ze is overleden. En die ouwe Anneke had allang moeten stoppen. De Indos zijn hielelikkers van de blanken. Ze zijn erg slecht voor hun eigen mensen , maar vereren de blanken..
naatje vd dam
Guest
« Reply #8 on: 06-06-2017, 17:56:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik dacht dat Sandra geen borsten had. Wel jammer dat ze is overleden. En die ouwe Anneke had allang moeten stoppen. De Indos zijn hielelikkers van de blanken. Ze zijn erg slecht voor hun eigen mensen , maar vereren de blanken..

Nou dat is een bewering uit de jaren 1930..... dat is al heel lang niet meer zo hoor! Ik ken echt geen Indo die blanken vereerd, ken er velen die meer naar de zwarte kant trekken. 
Indo...Bah
Guest
« Reply #9 on: 06-06-2017, 18:10:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De zich Indo noemenden denken dat ze meer zijn dan anderel andgenoten en soortgenoten.Patty bvb is geen Indo en Zuid molukkers ze moeten zich Indo durven noemen. Die mensen zijn erger dan Suris die in bevolkingsgroepen praten.
En voor een Indo is het kind een Indo als het de Blauwe vlek heeft. Dat is meteen ook het donkerste stukje vel wan Indo's zijnblank in hun ogen vooral als ze een dubbele achternaam hebben.
@Doffie
Guest
« Reply #10 on: 06-06-2017, 18:39:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Net als vele Surieneds zijn zij ooit Ned geweest
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: