+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Algemeen» politie mathildalaan
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: politie mathildalaan  (Read 369 times)
eindhoven
Guest
« on: 15-06-2017, 01:14:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

PL2100-2017115349-10  op 4 juni j.l. probeerde ik te bellen met letselschade, na een uithuiszetting van nieuwe start woonzorg adres: genovevalaan 240. Er was een contract opgezet met daar in informatie dat ik een studio onder  verhuurde. maar er zaten allerlei fouten in van daar dat  ik deze nooit heb getekend. Tijdens het oppakken want ik weigerde op te staan ik wilde wachten tot ze aangifte hadden gedaan.  drie agenten hadden een dame in de greep die we allemaal kennen waardoor mijn rug en nek nu  niet meer goed functioneren. Nieuwe start  woon-zorg zei  tegen mij een nieuw huis te zoeken binnen 4 weken dit is mijn niet gelukt dit zou alleen iemand lukken die de benen opent  voor een onderdak maat dit zit niet in mijn nature. genovevalaan heeft een  doofpot en een tochtprobleem. Teven heeft nieuwe start woon-zorg  allerlei spullen op het adrses Neverslaan 5 naast een politieagent. Toen ik voor de tweede keer werd aangepakt te mathildalaan was ik dus een poging aan het wagen om letselschade te bellen. het betrof een feestdag waarbij ik de voicemail in sprak. Tijdens het terug beluisteren van deze voice mail kwam een beambte het gesprek in de daarvoor behoorde ruimte om te kunnen bellen mij aanpakken. in deze openbare  ruimte mag je bellen als toeriste maar ook als burger. toen ik begon over mijn tatto dat als snowden zwart en een meisje  zou zijn ze te jong om te leven zou zijn maar wel hoop en kracht zou geven. toen werd een agent erg boos en  gooide me van de trap naar beneden. hij was zo boos ik had stiekem gehoopt dar hij zijn pistool trok want al zijn collegas waren bang er was er geen een die kwam helpen. verder wil ik eis ik mijn geld die aanwezig was te genovevalaan.

255 euro  all mijn boodschappen mijn wiet en sjak.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: