+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kulturu sani» is dit een fodu?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: is dit een fodu?  (Read 3888 times)
SJABIEN
Mambini
*

« on: 12-12-2016, 10:12:18 - GMT-1 »

ik heb vandaag weer een droom gehad in de nacht en toen ik opstond ben ik opgestaan met angst.

ik heb namelijk gedroomd met drie grote slangen op een afgelegen resort in Suriname . ik weet niet meer hoe die andere twee slangen eruit zagen. maar 1tje lag in een heel klein stukje water en was donkerbruin met lichtbruine delen. er was ook een slang die met zijn kop naar beneden zijn tong uitstak. er waren heel erg veel mensen op het resort. en toen ze erachter kwamen net als ik dat er heel veel slangen op het resort waren in het water.. en ook op de grond.. brak er paniek uit en iedereen begon voor zijn leven te redden..iedereen was doodsbang... in die droom leek het meer alsof ik een toeschouwer was en toe keek ..wat er met de andere gebeurden.. in de droom was ik bijna relaxed..niet zo bang als de rest..

er was een donkerbruine dame die wegrende en de uitgang zocht.. en hoe meer zo probeerde te vluchten des te erger..want op een gegeven moment probeerde ze over een hek te springen met prikkeldraden waardoor dr armen en handen vreselijk waren verwond met bloed.. en ze de kracht niet meer had om die poort open te maken...het leek alsof ik als een film toe keek en fysiek eigenlijk niet daar was.. bij wat er gebeurde.. er kwam toen een kleine hele korte donkere man naar die donkere vrouw toe om die poort voor der open te maken met zijn kracht en op een gegeven moment was ze toch door die kleine man bevrijd... ondertusse hoorde ik ook een lied vodoooooh voduuu er zong iemand volgensmij. het was een resort afgelegen in het bos.. met hele kleine plasjes water.. het was druk.. met surinaamse mensen. alle soorten afkomsten. toen ik wakker werd was ik verschrikkelijk banggg.. echt raar..

een tijdje geleden had ik ook gedroomd met een man in me oma's huis die op bezoek kwam hij was gewoon een creool volgensmij met rode draden in zijn haar als versiering en die pamoney schelpen.. altijd als ik met me oma's huis in suriname droom ..droom ik dat het huis word verbouwd...me moeder was er ook in die droom ze zat bij het gedeelte waar was vernieuwd.

Weet iemand wat dit moet betekenen?  huh huh huh
jantjes
na mi dja
MamSenior

na mi dja

« Reply #1 on: 08-06-2017, 10:45:54 - GMT-1 »

Beste sjabien,

Deze droom geeft aan dat er een probleem is met die vodoe, ik denk persoonlijk dat er in het verleden foute dingen zijn gedaan met die vodoe, deze foute dingen zijn in jouw familie of  misschien in de familie van je vriend of aan getrouwde familie zijn gebeurd.

Men is wel op de hoogte van dit probleem en daarom is iedereen ook zo bamg want men weet wat deze vodoe kan en zal kunnen doen.

Over die droom  van je moeders huis, komt op het zelfde neer alleen laat die vodoe zich zien hij geeft je daar al aan dat je op onderzoek uit moet gaan, omdat het je ouderlijk huis is van je moeder kan je er vanuit gaan dat hij van je moederskant is.

vr groet jantjes

na mi dja
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: