Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 11   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waarom lullen die hindoestaanse mannen altijd met javaanse hoeren ?  (Read 2281 times)
Bhati
Guest
« on: 12-09-2017, 01:46:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Er zijn genoeg nette integere en mooie hindoedames, waarom kiezen jullie voor jampa hoeren ?
Waarvan jullie weten dat ze alleen op uit zijn jullie geld te vreten ! Wat is eigenlijk jullie probleem ?
is hun zaak
Guest
« Reply #1 on: 12-09-2017, 02:32:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is hun zaak waarvoor ze kiezen.
Mankrasi
Guest
« Reply #2 on: 12-09-2017, 02:36:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geldzucht, hebzucht, big'ai nanga krasi ! Na dat ning!!!!!!!!!
moiboii fu mai
Guest
« Reply #3 on: 12-09-2017, 04:29:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Er zijn genoeg nette integere en mooie hindoedames, waarom kiezen jullie voor jampa hoeren ?
Waarvan jullie weten dat ze alleen op uit zijn jullie geld te vreten ! Wat is eigenlijk jullie probleem ?
gelukkig val ik niet op ze hoor. en ik ben wel goed uitziend. mooi boi sabi toch. sommige javaanse dames zijn gewend dat hindu jongens ze gelijk tjanten dus gaan ze gelijk een houding aannemen als ze me zien. wel mi ne tjant ding neks puur zakelijk dan ding go e brong hahahaha.
uma sma!!!
Guest
« Reply #4 on: 12-09-2017, 07:19:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geldzucht, hebzucht, big'ai nanga krasi ! Na dat ning!!!!!!!!!
Vrouwen kwaal!
@nepperd
Guest
« Reply #5 on: 12-09-2017, 11:17:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gelukkig val ik niet op ze hoor. en ik ben wel goed uitziend. mooi boi sabi toch. sommige javaanse dames zijn gewend dat hindu jongens ze gelijk tjanten dus gaan ze gelijk een houding aannemen als ze me zien. wel mi ne tjant ding neks puur zakelijk dan ding go e brong hahahaha.

Domme gans, je moet harder je best doen om als man te reageren, want je bent een vals wijf, dat is wel duidelijk, zo doorzichtig
Waarom denken jullie domme vrouwen dat als jullie zogenaamd als een man reageren, dat niemand dit doorheeft
Bhaiwa
Guest
« Reply #6 on: 12-09-2017, 11:21:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sem tori dja manne ! Mi dat ne loekoe din sab dati srefi ! Din sma dat na uitsluitend moni ! Daarom mi lob mi eigi volk ! En dat na wan hindoestanie vrouw ! Na din moro boeng vrouw !!!!!!
bartender
Guest
« Reply #7 on: 12-09-2017, 12:57:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk juist dat die hindoestaanse mannen verzot zijn op chinese, braziliaanse, columbiaanse en dominicaanse hoeren hoor.Ga maar na hoeveel van jullie mannen voor jou als hindoestaanse vrouw liegen dat ze met hun vrienden uit zijn om te gaan chillen, maar dat ze bij club diamond, aventura , manilla of condor te vinden zijn.et mooiste is dat ze hun eigen hindoestaanse vrouw nooit oraal willen bevredigen(beffen).Maar voor die hoeren doen ze van alles, want hun zogenaamde uitgaansleven is om te genieten en hun huiselijk leven beschrijven ze als een sleurleven, ze vertellen weleens dat hun eigen hindoestaanse binnen vrouw hun LAR niet groot genoeg vinden, want buitendien lopen vele hindoestaanse binnen vrouwen met afro- surinaamse mannen voor hun man uit, let wel die moord van die guard van minister Jerry Miranda van Openbare werken is een voorbeeld. Vooral in deze vakantietijd van het jaar gaandie hindoestaanse mannen naar de recreatie oorden buiten de stad met hun zogenaamde vrouwen, terwijl hun eigen hindoestaanse binnen vrouw het zelf moet zien te bekijken.Zodra ze thuis aankomen brengt zo'n man niet eens een mini pack van KFC voor hun eigen binnenvrouw en als deze hindoestaanse binnen vrouwen iets te zeggen hebben , krijgen ze op de koop toe een pak rammel.Trouwens een zeer goed opgeleide hindoestaanse binnen vrouw heeft zulke problemen niet, ook al trouwen ze met een hindoestaanse man, daarom is het duidelijk dat alleen een ongeschoolde en ontevreden hindoestaanse binnen vrouw zo'n mislijkmkende topic kan openen en de javaanse vrouwen als hoeren willen bestempelen, die niets met hun baboe mannen te maken willen hebben.Want javaanse dames kiezen eerder voor die blanke of creoolse heren en niet voor een mini LAR !
bhai
Guest
« Reply #8 on: 12-09-2017, 13:15:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jullie poentje stikt naar Kerry daarom gaan wij voor die jampa poenies
terie
Guest
« Reply #9 on: 12-09-2017, 13:31:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar die jampa pola's stinken naar terie.
Leila o leila
Guest
« Reply #10 on: 12-09-2017, 13:37:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kaise benie, londwa? Toor mange pom, terie ouro kerry doksa?
Hame mange kafri lar.
Hindoesa
Guest
« Reply #11 on: 12-09-2017, 14:04:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk juist dat die hindoestaanse mannen verzot zijn op chinese, braziliaanse, columbiaanse en dominicaanse hoeren hoor.Ga maar na hoeveel van jullie mannen voor jou als hindoestaanse vrouw liegen dat ze met hun vrienden uit zijn om te gaan chillen, maar dat ze bij club diamond, aventura , manilla of condor te vinden zijn.et mooiste is dat ze hun eigen hindoestaanse vrouw nooit oraal willen bevredigen(beffen).Maar voor die hoeren doen ze van alles, want hun zogenaamde uitgaansleven is om te genieten en hun huiselijk leven beschrijven ze als een sleurleven, ze vertellen weleens dat hun eigen hindoestaanse binnen vrouw hun LAR niet groot genoeg vinden, want buitendien lopen vele hindoestaanse binnen vrouwen met afro- surinaamse mannen voor hun man uit, let wel die moord van die guard van minister Jerry Miranda van Openbare werken is een voorbeeld. Vooral in deze vakantietijd van het jaar gaandie hindoestaanse mannen naar de recreatie oorden buiten de stad met hun zogenaamde vrouwen, terwijl hun eigen hindoestaanse binnen vrouw het zelf moet zien te bekijken.Zodra ze thuis aankomen brengt zo'n man niet eens een mini pack van KFC voor hun eigen binnenvrouw en als deze hindoestaanse binnen vrouwen iets te zeggen hebben , krijgen ze op de koop toe een pak rammel.Trouwens een zeer goed opgeleide hindoestaanse binnen vrouw heeft zulke problemen niet, ook al trouwen ze met een hindoestaanse man, daarom is het duidelijk dat alleen een ongeschoolde en ontevreden hindoestaanse binnen vrouw zo'n mislijkmkende topic kan openen en de javaanse vrouwen als hoeren willen bestempelen, die niets met hun baboe mannen te maken willen hebben.Want javaanse dames kiezen eerder voor die blanke of creoolse heren en niet voor een mini LAR !
omdat jij ook een javaanse hoer bent ! Waarom denk je dat jullie javaanse mannen nu eerder voor die colombiaanse, Braziliaanse, Dominicaanse+ zelfs voor creoolse en guyanese vrouwen kiezen ! Juist ja ! Omdat jullie praat, hebzuchtig, materialistisch+ krasi zijn ! Wan tollie nooit e saroenoe ! Jullie jampa's geven jullie mannen schande ! Jullie hebben je javaanse man maar achteraf gaan jullie toch met djoekas neuken ! Omdat oen lob bigi tollie ! Ik zie jullie ook hier in de buurt volop neuken met die djoekas die van gowtboesi komen. Ze nadien jullie mars kapot ! Wij hindoestaanse vrouwen hebben geleerd om ons netjes te gedragen ! Onderdanig zijn wan onze mannen en niet tegen te spreken !  Doen wat onze mannen van ons verwachten en niet zeuren ! Geen grootpraats geven ! Want dat doen jullie jampa heren wel ! Als een man een hindoestaanse vrouw heeft, heeft hij goud in huis ! Een ECHTE vrouw die haar plaats en taken in huis kent ! Heb je een jampa hier, dan heb je AIDS !!!!!!!!
Bharka Bhai
Guest
« Reply #12 on: 12-09-2017, 14:08:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zijn de Jampa's die achter ons zitten hoor. We weten waarom, maar we laten ons meegaan. Het zijn meestal uitgewerkte Jampas. Jampa vrouwen zijn tot hun 25 bestemd voor Javaanse mannen, daarna zijn ze niet meer aantrekkelijk en dan worden ze afgestoten. Paeh gaat dan op zoek naar een jongere en strakkere maeh.  
Ik werk samen met een gescheiden 50 plusser en ze is kras no ka. Ze heeft me met chocolaa proberen te krooien, maar het heeft niet gewerkt. Ik zou kunnen doen alsof maar ze naait me baas dus ik blijf ver weg van der.
Hindoesa
Guest
« Reply #13 on: 12-09-2017, 14:08:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

omdat jij ook een javaanse hoer bent ! Waarom denk je dat jullie javaanse mannen nu eerder voor die colombiaanse, Braziliaanse, Dominicaanse+ zelfs voor Creoolse en Guyanese vrouwen kiezen ! Juist ja ! Omdat jullie piraat, hebzuchtig, materialistisch+ krasi zijn ! Wan tollie nooit e saroenoe ! Jullie jampa's geven jullie mannen schande ! Jullie hebben je javaanse man maar achteraf gaan jullie toch met djoekas neuken ! Omdat oen lob bigi tollie ! Ik zie jullie ook hier in de buurt volop neuken met die djoekas die van gowtboesi komen. Ze naaien jullie mars kapot ! Wij hindoestaanse vrouwen hebben geleerd om ons netjes te gedragen ! Onderdanig zijn aan onze mannen en niet tegen te spreken ! Doen wat onze mannen van ons verwachten en niet zeuren ! Geen grootpraats geven ! Want dat doen jullie jampa hoeren wel ! Als een man een hindoestaanse vrouw heeft, heeft hij goud in huis ! Een ECHTE vrouw die haar plaats en taken in huis kent ! Heb je een jampa hier, dan heb je AIDS !!!!!!!!
Bhaiwa
Guest
« Reply #14 on: 12-09-2017, 14:13:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het zijn de Jampa's die achter ons zitten hoor. We weten waarom, maar we laten ons meegaan. Het zijn meestal uitgewerkte Jampas. Jampa vrouwen zijn tot hun 25 bestemd voor Javaanse mannen, daarna zijn ze niet meer aantrekkelijk en dan worden ze afgestoten. Paeh gaat dan op zoek naar een jongere en strakkere maeh.  
Ik werk samen met een gescheiden 50 plusser en ze is kras no ka. Ze heeft me met chocolaa proberen te krooien, maar het heeft niet gewerkt. Ik zou kunnen doen alsof maar ze naait me baas dus ik blijf ver weg van der.
Saide i no boeling ? Mek a kow na isri fosi, bakadati je boeling mars !!!!! Dat me doe nanga wan dja na wroko toe ! A sma lob moni nanga gowtoe ! Neks a ne feni ! Me boeling mars da me bai wan lekkers ging ! Nooit mi naai a sma ! Soso boel me boeling nomo plus me mek a kaw a isri optijd ! Ai aksi mi saide mi no wan naai ing ? A sma ab hoop tak no teking lol vrouw no boi ! Mi trow vrouw o de wan echte hindoestani vrouw !
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 11   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: