Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 11   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waarom lullen die hindoestaanse mannen altijd met javaanse hoeren ?  (Read 2280 times)
LEUKE ADVIES
Guest
« Reply #45 on: 13-09-2017, 22:06:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je bedoelt zeker je collega jampa motjo's ! Maar ja; de waarheid doet pijn om aan te horen he ? Ik blijf het zeggen; Hindoestaanse vrouwen zijn de beste vrouwen !!!!!!

Zeker je moeder je was die jampa vrouw hahahaha. Hindoestaanse vrouwen zijn de beste in bakra mannen neuken, je bedoeld die geld bodem out hatsjeeeeee het doet je pijn noh, je zal zeker aan je nieren blijven vreten.

Dat foto doet je pijn noh DAT IS DE GROTE WAARHEID DAAROM VERDEDIGD JIJ JE ZELF??? Je bent zeker een oude thingi koelie meid.

Hindoestaanse vrouwen? Di na biggie oplichter!

Ik heb een leuk advies voor jou? Weetje wat helpt voor jou? grammoxone? Schijnt wonderen te doen in dit soort situaties voor al bij jou..

maar wacht niet te lang hoor, want dan wordt je ouder en wordt je een .............. pedo! want die maagd zal niet op je wachten.

koosbanti
Guest
« Reply #46 on: 13-09-2017, 22:15:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je bedoelt zeker je collega jampa motjo's ! Maar ja; de waarheid doet pijn om aan te horen he ? Ik blijf het zeggen; Hindoestaanse vrouwen zijn de beste vrouwen !!!!!!
Dat is duidelijk.Je moet ze boelen als de beste.
hahahaha12
Guest
« Reply #47 on: 13-09-2017, 22:15:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

HINDOESTAANSE VROUWEN STINKEN HET MEESTE NAAR MASALA, urine en plasje.

JE MAG HET EIGENLIJK NIET ZEGGEN... WANT ER IS HIER EEN HATER DIE HET DOOR ZAAIT EN DAT HIJ OF ZIJ HEEL ERG HARD PIJN. STRAKS KRIJGT JE EEN HART AANVAL HOOR OF EEN HART RITME STOORNIS. WANT MENEER VOELT ZICH AANGEVALLEN.

HINDOESTAANSE VROUWEN DE BESTE IN GELD STELEN EN IN DE BOEL OPLICHTEN EN VREEMD GAAN GEEF IK ZE EEN 10. MEN KAN DE FEITEN EN DE WAARHEID NIET HIER ACCEPTEREN MEN VOELT ZICH AANGEVALLEN. DAT DOET HEM ZO ZEEERRRR!!!

Bakra 'nemen' ze alleen voor status en geld of om zichzelf omhoog te neuken op de werkvloer. Vervolgens noemen ze het echte liefde omdat ze van huis uit niet beter weten. Zielige enge hindoestaanse meisjes.

poepert
Guest
« Reply #48 on: 13-09-2017, 22:25:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zeker wanneer jij een koelie meid bent en die blacka mang puf in je mond dan zeker ruik je en slik je het door noh? JA, de waarheid doet heel erg pijn waarom en kan het beste wel begrijpen waarom je zo gefrustreerd bent op koele meid, je bent er zelf ook al 1.

Dit zal je nog meer pijn doen!

hahhahha ach marhani vertel eens wat de karmische Hahahahahaaaa!
Werkelijk hoor!  plichten zijn van een vieszwarte koeliekut,die al tweedehands is??? Er zijn nu zelfs tienderangs koeliekutjes he op de vuilnisbelten.

Ze hebben 1 foutje gemaakt:
Ze moesten eigenlijk  in je bek poepen
Poept je moeder niet?
ordinair
Guest
« Reply #49 on: 13-09-2017, 22:27:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik kan je uit ervaring zeggen, dat het een gedrag is van de Surinaamse Hindoestaanse vrouwen in t algemeen... Maar vooral de Hindustaanse vrouwen !!! Een man moet alles voor ze doen... Als je niet genoeg geld binnen brengt en auto hebt en heb je dat allemaal niet, gaan ze gewoon met een ander voor dat extra wat ze nodig hebben..... De Hindoestaanse vrouw loopt al uit voor status en geld en ze kopen je om met hun een tweede hands koelie uitgemolde POLA, ook al heeft ze haar KOELIE man thuis die goed voor der zorgt ! De Hindustaanse dame zal t waarschijnlijk voor iets anders doen, maar t komt op hetzelfde neer.... Verder zijn Hindustaanse dames zeer brutaal, en gemeen als ze vreemd gaan... Ze vernederen hun partner, en maken hem geestelijk kapot, dit zeg ik uit ervaring.... Ze gaan gewoon voor jou neus vreemd, of flirten met een ander waar je erbij bent !!!!!!!!!!!!!!!!!

De hind vrouw v nu in Suriname en vooral die van Holland is door de jaren heen gaan integreren. Ze zijn zich hoger gaan scholen en door contact met andere groepen en makkelijke toegang met de buitenwereld, hebben ze een andere kijk op zaken in het leven gekregen. Als het nou positief of negatief is, laat ik in het midden maar feit is dat ze zich niet laten onderdrukken, ze zijn mondiger geworden en kunnen net zo listig zijn als een Hindoestaanse vrouw die voor hun man uitloopt enz. Daar kunnen d hind vrouwen niet tegen. Je moet onderdanig voor ze blijvn en als mai die uit het schip de lallarookh is uitgestapt. Schelden jullie ze maar uit hoor, intussen blijven ze zich verder scholen en ontwikkelen, deng ai opo k'ba en niem zal dat kunnen stoppen.
dieven
Guest
« Reply #50 on: 13-09-2017, 22:45:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze zijn heel erg goed stelen van goederen en neuken met blanke mannen. Daar kan jij niet tegen op he? Hindoestaanse vrouwen zijn de grootste dieven!!! Maar di na a biggie motjo fu here sranang, dus no leeeee.

De Hindoestaanse vrouwen zijn ook lelijk. Je hebt ze in 5 soorten eigenlijk. Geel, licht van kleur,bruine,donkere bruine,zwart. Vaak hebben ze van kleine zwarte dingen op hun lijf en gezicht dat noemen ze moedervlekken. Ze dragen vaak blauwe of groenen lenzen en denken dat ze witte goden zijn.

JE STINKT uit jou BOVENLIP, WANNEER DIE BLACKAMANG IN JOU PUFFEN VIND JE HET NIET STINKEN NOH? YOU YAMA PUF NOH GEBRUIK AIDS REMMERS OF EEN REMENDE DEODORANT. De waarheid doet je pijn heeyyyyy, ja jij zit er natuurlijk mee op gescheept en het zal je altijd blijven volgen.

Tja dat zijn feiten en de waarheid doet jou zoo erg pijn dat je er neit tegne op kunt tjaaaaaa, je bent zeker een kanslozen hindoestaanse vrouw die loopt rond te hangen.
GEEN INTERESSE
Guest
« Reply #51 on: 13-09-2017, 23:41:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ha,ha ,ha, ma ini a ka olo ju e go suku yu switi,  want poentje i no man fini, na soso boel i mang boel

IK HEB GEEN INTERESSE NO MATCH IN JOU SUCCES MET HET ZOEKEN VAN EEN KOELI PARTNER.
deh rustik
Guest
« Reply #52 on: 14-09-2017, 00:08:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ha,ha ,ha, ma ini a ka olo ju e go suku yu switi,  want poentje i no man fini, na soso boel i mang boel

IK HEB GEEN INTERESSE NO MATCH IN JOU SUCCES MET HET ZOEKEN VAN EEN KOELI PARTNER.
Je reageert nu als een Javaanse Blije moeder.Ook last van een vergroothoofd ?

A san hat maeh.
bezorgde burger
Guest
« Reply #53 on: 14-09-2017, 00:27:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ai hat joe noh ? Fa mi tak joe na wan bigi ka ! Omdat joe kmopo uit wan ka olo ! Joe ma na ka a bin go ka, da a sji i fadong in a w.c ! Joe na wan bigi ipi jampanesi ka !!!!!!!!!     

Heee booi, je bent echt grappig, Fa a kan hat mi, ik weet wie dit schrijft, als het iemand anders was da werkelijk a bo hat mi, maar aangezien jij het bent, zit ik je gezellig uit te lachen hoor, i kan spit kon.
bezorgde burger
Guest
« Reply #54 on: 14-09-2017, 00:36:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hier staat inderdaad alleen maar nonsens geschreven, ik blijf zeggen dat oeng dong

Scherpe opmerking,  :huh:maar iedere koe in de wei was ook tot deze zelfde conclusie gekomen hoor! Er staat werkelijk alleen maar nonsens geschreven( of had je iets anders verwacht?). Het was geen wetenschappelijk intelectueel stuk. Daarom kon jij daar ook op reageren en zodoende ook jouw intelectuele bijdrage leveren aan deze nonsense. Of niet soms?
bezorgde burger
Guest
« Reply #55 on: 14-09-2017, 00:42:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En toch komen die Jampa's erop af.

Wees dankbaar, anders had je niets, dan kon jij je lekker bezig houden met je pincet!
dream on
Guest
« Reply #56 on: 14-09-2017, 01:06:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bezorgde burger eets mars, you lagie ma pang pang beest pang blackamang!

Ga werk zoeken!
C Warning
Guest
« Reply #57 on: 14-09-2017, 01:20:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ts en zij die racistische reacties geven.
We zijn allemaal mensen en als je een bepaalde voorkeur hebt qua partner keuze, kan en mag niemand je kwalijk nemen. Ga je leven op je eigen manier leiden zolang je daarbij geen overtredingen pleegt of anderen schade berokkend. Het is niet nodig om andere rassen uit te schelden want eens kan je in nood verkeren en mensen die jij uitgescholden hebt, schieten jou dan als eerst te hulp. Denk er ook aan dat je kinderen en kleinkinderen hebt of zal krijgen. Je gaat het niet goed vinden als mensen je zus of dochter zo vies en vuil uitschelden of misbruik van haar maken toch? De natuur werkt op een zodanige manier dat het je erop zal wijzen dat je fout was maar soms kan het een keiharde les zijn met alle nadelige gevolgen van dien.
Er zijn nette, beleefde, mooie, intelligente en vooruitstrevende dames vertegenwoordigd bij alle rassen. Letterlijk alle rassen hebben hun goede kanten maar we willen liever schelden op de bedorven appels.
bezorgde burger
Guest
« Reply #58 on: 14-09-2017, 01:34:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bezorgde burger eets mars, you lagie ma pang pang beest pang blackamang!

Ga werk zoeken!

Haai baja, wie zegt dat ik me verveel?  Waarom moet ik werk zoeken om wat te doen, ik werk al zo hard? Om jou te plezieren? no, no ,no! Als je geen weerwoord heb op de reacties die je eigen op Mamjo geposte  nonsens oproepen is dit de enige manier om afte druipen. Meer heb je niet zeggen! Een advies, LEER FATSOENLIJK DISCCUSIEEREN! dan krijg je van mij geen BOK, dat beloof ik!
bezorgdeburger
Guest
« Reply #59 on: 14-09-2017, 01:53:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij schrijf en we blijven lachen psychopaat laat je hoofd nakijken, imbeciel.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 11   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: