Pages: [1] 2 3   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Waarom houden suriwijven ervan om mekaar neer te halen?  (Read 1663 times)
@afkrakers
Guest
« on: 19-09-2017, 14:43:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Surinaamse vrouwen houden ervan om 'taki sma tori', maar je bemerkt dat een ieder in dit land moet zien te overleven.Man, bouwen jullie je land op en ga desnoods een dubbele baan zoeken en geld verdienen in plaats van neer te kijken op je eigen mensen.Jij, hebt het zelf niet zo breed.
@ts
Guest
« Reply #1 on: 19-09-2017, 16:36:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Surinaamse vrouwen houden ervan om 'taki sma tori', maar je bemerkt dat een ieder in dit land moet zien te overleven.Man, bouwen jullie je land op en ga desnoods een dubbele baan zoeken en geld verdienen in plaats van neer te kijken op je eigen mensen.Jij, hebt het zelf niet zo breed.

Dan moet er eerst goed lesmateriaal zijn, dat is 1, ten tweede, als die domme vrouwen en meiden niet willen leren en niet naar school gaan, dan ben je er mooi klaar mee, dus blijft er niks anders voor ze over dan als neukmateriaal te dienen en taki sma sani, dat is hun leven
Aan de andere kant moeten er wel eerst banen gecreeerd worden voor allerlei opgeleide en vooral niet opgeleide volk en daar schort het aan in suriname, een land vol boeven, werklozen, ongeschoolden, haaien enz enz o ja en hoeren in allerlei lagen van de bevolking, jong en oud
je kan werken
Guest
« Reply #2 on: 19-09-2017, 20:38:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hoeft niet naar school te zijn gegaan om te werken.
Je kan altijd werken want voor ieder is er wat.
Maar als je lui bent dan kom je met alle soorten verhalen.
Ik zou alle mensen die tussen de 21 jaar en 60 jaar en die niet gehandicapt zijn geen soc steun geven, geen gratis basis dokterskaart.
Ze zouden zich aanmelden om te werken voor hun geld en dokterskaart.
Iedereen wilt op kantoor zitten.
Ook de ziekenhuizen zijn vies. Wat doen de schoonmaaksters daar??
Er moet iemand toezien op de schoonmaakwerkzaamheden op de ministeries en ook de ziekenhuizen.
Geen mensen die de boel kennen en hun bek dicht houden.
Daarom houd ik van Miranda. Een harde werker.
Die van centrale markt is ook iemand van mijn hart
Hij gaat willen ja.
Guest
« Reply #3 on: 20-09-2017, 04:47:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

J haalt bezorgde burger aan!  cheesy laugh
Check hoe snel hij gaat reageren. Mr. Sabi So.... wilt als brugman praten. Ze vlammen hem wreed maar meneertje sab fa a mus draai deng tori waardoor het lijkt alsof hij beter weet en beter is dan de rest hier op mamjo. Waardevast.....ghegheeeeeeeey yyyy!!!!  laugh
uma sma!!!
Guest
« Reply #4 on: 20-09-2017, 08:13:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Check hoe snel hij gaat reageren. Mr. Sabi So.... wilt als brugman praten. Ze vlammen hem wreed maar meneertje sab fa a mus draai deng tori waardoor het lijkt alsof hij beter weet en beter is dan de rest hier op mamjo. Waardevast.....ghegheeeeeeeey yyyy!!!!  laugh
Jij bent het schoolvoorbeeld waar dit topic overgaat.
Het is gewoon water naar zee dragen als je een Surinaamse iets te leren, de meeste hebben een bord voor hun kop en komen niet verder dan de rand van die ton waar ze in zitten.
Bezorgde burger weet het en geeft jullie les , maar net als op school weten de onwetenden het te verpesten door te gaan scheden of te dreigen, omdat meeste Surinamers niet weten te discussiƫren en hun emoties niet kunnen beheersen.Altijd vol haat.
Vaak kom je dit verschijnsel of liever ''eigenschappen'' tegen bij mensen met een lage opleiding, geen baan, wonen nog thuis en hebben geen toekomstperspectief.Vooral bij vrouwen kom je dat tegen.Mannen kunnen eerder elkaar vinden om iets te bespreken of een geheim toevertrouwen, maar bij de meeste vrouwen is dat onmogelijk, want hun mond ook is hun straf.
En altijd weer die domme lach om zichzelf.

@uma sma!!!
Guest
« Reply #5 on: 20-09-2017, 11:39:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij bent het schoolvoorbeeld waar dit topic overgaat.
Het is gewoon water naar zee dragen als je een Surinaamse iets te leren, de meeste hebben een bord voor hun kop en komen niet verder dan de rand van die ton waar ze in zitten.
Bezorgde burger weet het en geeft jullie les , maar net als op school weten de onwetenden het te verpesten door te gaan scheden of te dreigen, omdat meeste Surinamers niet weten te discussiƫren en hun emoties niet kunnen beheersen.Altijd vol haat.
Vaak kom je dit verschijnsel of liever ''eigenschappen'' tegen bij mensen met een lage opleiding, geen baan, wonen nog thuis en hebben geen toekomstperspectief.Vooral bij vrouwen kom je dat tegen.Mannen kunnen eerder elkaar vinden om iets te bespreken of een geheim toevertrouwen, maar bij de meeste vrouwen is dat onmogelijk, want hun mond ook is hun straf.
En altijd weer die domme lach om zichzelf.

Met jou bwn ik het altijd eens en jij meestal met mij!, alleen denk ik dat uma sma een van je nieuwe nicks is , ik heb wel enig idee wat je andere nicks zijn Wink
En oja, ben een vrouw, maar toch vaak 100% eens met je, omdat ik precies zo over ze denk.
@uma sma
Guest
« Reply #6 on: 20-09-2017, 12:33:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat bezorgde burger dan les op school geven als die heel wat te "leren" heeft aan anderen. Steeds zeuren dat anderen laag geschoold zijn, geen baan noch toekomst perspectief hebben, blaah blaah en nog meer blaah! Als hij zelf niet universitair geschoold is met op z'n minst een Master titel, moet hij geen sabi so spelen, eenmaal hij de hooggeschoolde uithangt. If he's ALL THAT dan zou hij geen tijd moeten hebben om hier te lullen. Hij voelt zich eeuwig beter dan de rest, nou laat hij zijn geweldige mind nuttiger gebruiken i.p.v hier steeds  met die Surinaamse vrouwtjes (waarop hij zo neerkijkt) te willen redetwisten alsof zijn leven ervan afhangt.   rolleyes We know he has low self-esteem en dat probeert hij hier op te krikken door anderen steeds te kleineren. The black man looking for validation....as always.... :rolleyes:Laat hij zijn gang gaan.
uma sma!!!
Guest
« Reply #7 on: 20-09-2017, 14:29:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat bezorgde burger dan les op school geven als die heel wat te "leren" heeft aan anderen. Steeds zeuren dat anderen laag geschoold zijn, geen baan noch toekomst perspectief hebben, blaah blaah en nog meer blaah! Als hij zelf niet universitair geschoold is met op z'n minst een Master titel, moet hij geen sabi so spelen, eenmaal hij de hooggeschoolde uithangt. If he's ALL THAT dan zou hij geen tijd moeten hebben om hier te lullen. Hij voelt zich eeuwig beter dan de rest, nou laat hij zijn geweldige mind nuttiger gebruiken i.p.v hier steeds  met die Surinaamse vrouwtjes (waarop hij zo neerkijkt) te willen redetwisten alsof zijn leven ervan afhangt.   rolleyes We know he has low self-esteem en dat probeert hij hier op te krikken door anderen steeds te kleineren. The black man looking for validation....as always.... :rolleyes:Laat hij zijn gang gaan.

Een hoop Engels.Zijn dat soms nieuwe stopwoorden?
Mijn moeder heeft mij geleerd, je hoeft niet alles over iets te weten om wijze te zijn, maar als je over alles iets weet ben je ook wijs.Een Autodidact noemt men dat en zo ben ik.
Ik heb gemerkt hoe men hier reageert op mensen die zich beter kunnen verwoorden of iets meer kennis dragen van relevante zaken.Boosheid is vaak hun deel met alle verwensingen en liederlijke termen als weerwoord.
Maar ik begrijp ook dat men niet beter weet en dat je ze in hun eigen taal-gebruik moet aanspreken en antwoorden.
Surinamers zijn lastig te verbeteren in hun fouten, behalve als het een wit persoon is zal hij/zij het proberen, let wel,''proberen'' te geloven/begrijpen.
Maar alles valt en staat bij de opvoeding waarbij de moeder de ba(a)s-is.Maar als je hier op mamjo leest hoe sommige moeders reageren of een topic openen dan hou ik mijn hart vast hoe de kroost opgroeit.
Mensen hebben geen weet van de hun gedrag op het internet noch van de gevolgen voor/in hun dagelijks leven.
Velen gaan met die belevenis naar bed en staan er mee op, het houd ze de hele dag bezig en beinvloed hun normale levenspatroon.

@uma sma
Guest
« Reply #8 on: 20-09-2017, 14:32:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tang, moet je niet werken? Wijsgeer???  Tongue
uma sma!!!
Guest
« Reply #9 on: 20-09-2017, 14:38:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tang, moet je niet werken? Wijsgeer???  Tongue
Terwijl ik hier type verdien ik op het net mijn geld.Op een eerlijke manier wel te verstaan!
Een duizendpoot is niks bij mij vergeleken.
Wat wil je nog meer weten?
Wijf
Guest
« Reply #10 on: 20-09-2017, 15:33:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Surinaamse wijven zijn onderontwikkeld daarom!
Meneer
Guest
« Reply #11 on: 20-09-2017, 20:53:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Omdat ze denken dat ze beter zijn dan die andere vrouw terwijl die man keihard al die poentjes lekker vreet dagelijks. Hij vind ze ook nog smakelijker dan die van droipie pola die mevrouw denkt te zijn whwhwhaaaa
@ex@gedumpte
Guest
« Reply #12 on: 21-09-2017, 01:15:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Omdat ze denken dat ze beter zijn dan die andere vrouw terwijl die man keihard al die poentjes lekker vreet dagelijks. Hij vind ze ook nog smakelijker dan die van droipie pola die mevrouw denkt te zijn whwhwhaaaa

En dit hier is dus 1 van de vele redenen waarom suri wijven heel erg onderontwikkeld zijn en ook zullen blijven, generatie op generatie, want dit wat je hier hebt neergetypt is 1 van de vele redenen waarom suri wijven bestaan en waarvoor ze opstaan!
bezorgde burger
Guest
« Reply #13 on: 21-09-2017, 03:57:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Okeee beste Boze boos, hier ben ik weeeer speciaal voor jouuuu!

Ten eerste vooroplopend op een latere reactie wil ik je alvast melden dat ik daadwerkelijk mijn Master in de pedagogiek heb, mijn diploma is ook voorzien van een apostille van de rechtbank in Groningen in Nederland, dit om de echtheid te bevestigen. Maar hier kom ik later op terug, eerst ga ik jouw argumenten van deze reactie over mij samen met jou analyseren.

'Mr. Sabi So ....wilt praten als brugman', Mr Sabi So wil niet praten als brugman, mr Sabi So PRAAT als brugman omdat Mr Sabi So weet wat die zegt en staat achter de dingen DIE hij zegt!

'Ze vlammen hem wreed maar meneertje sab fa a mus draai den tori. Dat klopt ze vlammen hem wreed maar helaas voor ze meneertje sab fa a mus mek den bron ini den egi faya. En dat komt, omdat meneertje geen koemakoisi-taal praat. Je zal meneertje nooit met krachttermen horen schelden of hem horen schelden op bevolkingsgroepen, nee, nooit!  Dus wanneer je hem vlamt met koemakoisi-taal, dan bokt hij je zo wreed dat je gelijk Nederlands gaat praten en dat is met jou gebeurd, na de eerste bok sprak je toch gelijk Nederlands, je was toch gelijk klaar met je koemakoisi-taal?

' waardoor het lijkt alsof hij beter weet en beter is dan de rest hier op Mamjo'. Hier staan twee dingen die we even apart gaan bekijken. 'Waardoor het LIJKT,alsof hij beter weet', fout! Het LIJKT niet, hij weet het gewoon beter, het is vervelend voor je maar het is zo! 'En beter is dan de rest hier op Mamjo" voor alle duidelijkheid ik heb nooit beweerd dat ik beter ben dan wie dan ook op Mamjo, of waar dan ook, ieder mens heeft zijn talenten en is ergens heel goed in, maar koemakoisi- taal behoort niet tot een talent en mogen wij als Surinamers van niemand en nergens accepteren, ook niet hier op Mamjo! Als jij beweert dat ik ergens heb aangegeven dat ik beter ben dan de rest op Mamjo, kom dan met het bewijs! Heb je geen bewijs schrijf dan geen rommel want dan ga ik je weer BOKKEN!

Waardevast! Ja goed gelezen, goed begrepen,en goed geschreven, ik blijf waardig en verlaag me niet tot koemakoisie-gedrag. Door mijn waardevastheid ben jij ook in waardigheid gestegen, sinds ik je stevig op je plaats heb gezet, ben je in fatsoenslijkere taal gaan schrijven, is dat je ook opgevallen?

ghegheeeeeeeeyyyyy!!!!  :laugh. Zo lachen(schreeuwen) de mensen van wie de billen in brand staan nadat Bezorgde burger 'Sabi so' ze na een flinke bok wreed laat branden in hun eigen vlammen.
bezorgde burger
Guest
« Reply #14 on: 21-09-2017, 04:33:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

UMA SMA, hartelijk bedankt voor die goede voorzet, Met jouw voorzet heeft deze Boze haar doel helemaal geopend waardoor ik die bal er gemakkelijk in kan koppen. Dit meen ik oprecht omdat ik zie dat jij haar op alle manieren verstand naar haar hoofd probeert te praten, maar die stenen in haar hoofd nemen geen water (kennis) meer op.

Ten eerste Bezorgde burger Sabi so heeft zijn Master titel dus hiermee is hij helemaal gelegitimeerd om de Sabi so te zijn. Dus deze boze tante heeft eigenhandig secondelijm gepakt en op haar lippen gesmeerd en zich opgehangen in haar eigen film. DEKSEL OP DE PAN! Dat andere hoogeschoolden niet op Mamjo komen heeft meestal niets te maken met geen tijd, ze willen gewoon niet in contact met mensen zoals jij komen. ( ze kijken neer op je) maar dat snap jij niet. Je snapt zelf niet eens dat jij jezelf neerhaalt door te schrijven 'If he's ALL THAT dan zou hij geen tijd moeten hebben om hier te lullen.' je geeft aan dat Mamjo waar jij elke dag op bent een plek is voor niet intelligente mensen, dit is zoals je het zo mooi beschrijft ' low self-esteem' in het Nederlands noemen wij dat een 'laag zelfbeeld', Dus wederom val je door de mand!

Voor alle duidelijkheid , ik zit niet met jou te redetwisten, omdat jij geen rede hebt, je toont alleen maar emotie.Jij redeneert niet! jij scheldt en liegt de boel bij elkaar om anderen in een kwaaddaglicht te plaatsen .Omdat ik je steeds terugfluit en dwingt tot nadenken over je gedrag en uitspraken ben je boos en raak je geirriteerd op mij, maar ja jammer voor je, ik ben opvoeder van beroep en ouder in het dagelijks leven. Ik wil niet dat de Surinaamse jongeren die ook hier op mamjo komen die morserij van jouw moeten lezen, weet je nog  hoe jij een vrouw beschreef bij een Topic over privescholen? Precies daar heb ik je voor het eerst gebokt. En als je beweert zo fatsoenlijk te zijn, gedraag je dan ook op Mamjo en alle anonieme plaatsen fatsoenlijk, ook al schrijven anderen rommel, BLIJF WAARDEVAST!!!!!

Pages: [1] 2 3   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: