+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Oema Sani» Leven
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Leven  (Read 867 times)
TrobiLobi
Guest
« on: 20-09-2017, 09:58:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Goedendag allemaal,

Ik wil denk ik alleen me verhaal kwijt nu ik heb besloten dit te typen, misschien aan het einde dat ik wel met vragen kom.
Het zit zo ik heb zeker 5 jaar lang relatie gehad met een heer en we hebben samen 1 kind. Hij was in het begin zo lief zorgzaam en meegaand. Toen ik hem leerde kennen waren we eerst vrienden en zocht ik er niet meer in ik kwam net uit een relatie waar ik mishandeld werd, ik merkte dat ik zwanger was had de vriendschap verbroken tot ik het idee kreeg om mijn kind weg te halen.

Ik had iemand nodig om met me mee te gaan en hij heeft aangeboden mee te gaan. Weken na mijn abortus zijn wij een relatie aangegaan ik raakte zwanger ( ik had spijt van mijn vorige beslissing) ook nu had ik spijt van het niet nadenken en zwanger raken. Want meneer had anderen naast mij, daar kwam ik in week 5 van me zwangerschap achter en maakte gelijk een afspraak bij de abortus klink. Hij heeft zijn oogballen uitgehuild voor mijn omdat ik zijn kind heb dood gemaakt. Now ik wilde geen relatie meer met hem en we zijn uit elkaar gegaan. Hij bleef contact zoeken en ik heb toegegeven aan mijn gevoelens voor hem. Jaar later werd ik zwanger ondertussen hadden we veel ruzies gehad tot slaan aan toe. Vaak zei hij je hebt dit zelf in handen twee mannen kunnen je niet hetzelfde behandelen (ik ben mondig en pik niks van niemand, ik maak geen ruzie in mensen maar als we alleen zijn zeg ik waar het op staat. Zwanger van ons kind heeft hij seks gehad met verschillende vrouwen ( weet ik achteraf ik had ver vermoedens maar hij verklaarde mij voor gek. Hij had toen 1 moeten bevestigen want zijn eerste vrouw was zwanger geraakt en wij waren twee maanden van elkaar uitgerekend. 6 weken nadat ik ben bevallen is zij bevallen van een doodgeboren kind.

Ik heb in me zwangerschap veel gehuild. Ik wilde ook geen relatie meer maar mijn oma zei; “als je zwanger bent verbreek je geen relatie wacht tot je sterk genoeg ben na je bevalling”. Terug naar de verschillende vrouwen: hij vertelde mij dat twee van hen een droom hadden na seks en schreeuwend wakker werden, “ze droomden dan dat er een slang langs hun lichaam kroop”. Op en af problemen na me bevalling ben uiteindelijk 1 keer vreemd gegaan een one night. Weet hij van hij heeft me vergeven. Nu einde van de relatie heb ik een slechte naam dat ik hem slecht behandelde en dat ik geen goed mens ben. Ik ben een heks en noem maar op: “hij zegt vaak ding san sa e tjar yu mi no sabi if na bung of ogrie maar altijd te mi beh deh wang presie of yeh bel of yeh App”. Lang verhaal korter maken want ik heb al heel veel getypt. Ik heb hem seks laten hebben met mijn beste vriendin in mijn bed in mijn huis. Zucht wat een fout,, ergste fout van me leven.

De reden deze twee hadden verlangen en hebben beweerd het nooit gedaan te hebben ik dacht oke als ik me man weer wil kunnen ze beter hun ding doen ik kijken en dan nooit meer doen. Zucht een hele grote fout ik kan die shit niet vergeten. Mi yeye beh mandi kba omdat hij met alles en iedereen na bed ging zelfs mensen die bij mij over de vloer kwamen en ik bij hen. Nu heb ik het erger gemaakt. Eindstand heb ik zoveel rare dromen me leven loopt super stroef. Ik weet van mezelf al dat ik een Ampuku heb die niet geregeld is mijn mensen helpen mij niet.

Ik hoop dat iemand de tijd neemt om dit te lezen en misschien met wat kan komen of in ieder geval met mij over wilt praten. Ik ben ten einde raad. Ik mis hem wel. We zijn nu al twee jaar op en af uit elkaar maar ik kan niet verder met me leven. Hij komt me zoeken in me dromen we hebben seks of ik zie hem met andere vrouwen seksen. Overal in me huis zie ik hem.

@Trobilobi
Guest
« Reply #1 on: 22-09-2017, 09:38:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geloof je dit allemaal zelf of spoor je niet??? En laat de winties buiten dit rommel verhaal hoor. Ze hebben er niets mee te maken.
Succes in je leven verder!
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: