+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» dames daarom zijn jullie alleen
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: dames daarom zijn jullie alleen  (Read 374 times)
give a chance
Guest
« on: 12-02-2018, 20:28:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luisteren naar uw vrienden
net niet de ENE man gedag terug te zeggen  (omdat jij een vervelende ochtend had)
je trots opzij zetten en sorry zeggen tegen die gene

@ts
Guest
« Reply #1 on: 12-02-2018, 20:32:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

net niet de ENE man gedag terug te zeggen  (omdat jij een vervelende ochtend had)

Ik ben niet wanhopig om man, een man is niet mijn leven, als het voorbestemd is om er eentje in mn leven te hebben, dan komt hij vanzelf wel, zoniet is er geen man overboord!!!!
duracel
Guest
« Reply #2 on: 12-02-2018, 20:35:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben niet wanhopig om man, een man is niet mijn leven, als het voorbestemd is om er eentje in mn leven te hebben, dan komt hij vanzelf wel, zoniet is er geen man overboord!!!!

succes met het kopen van batterijen ....jij bent ook gemaakt Door een man
@duracel
Guest
« Reply #3 on: 12-02-2018, 20:39:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Een door jullie beestachtige neigingen blijveen jullie maar rondfokken als een stel ratten en boeken jullie geen vooruitgang in het leven, want jiullie hele zielige 3d leven draait alleen maar om sex en het zoveel mogelijk rondneuken van elkaar, ik vind andere dingen des levens belangrijker
Hellllupppp
Guest
« Reply #4 on: 12-02-2018, 22:14:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben alleen omdat een man misbruik van me wilde maken.we hebben een kind samen maar sinds hij erachter kwam dat ik niet spoorde is hij met de Noorderzon vertrokken. Ik ben jaloers op andere vrouwen omdat ik geen sex krijg.alle mannen verlaten me omdat ik niet aantrekkelijk genoeg ben.herken jij jezelf ook hierin?
USB
Guest
« Reply #5 on: 12-02-2018, 22:15:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tegenwoordig hebben ze lader..
met USB
kijk dr tje poti
Guest
« Reply #6 on: 12-02-2018, 22:19:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben alleen omdat een man misbruik van me wilde maken.we hebben een kind samen maar sinds hij erachter kwam dat ik niet spoorde is hij met de Noorderzon vertrokken. Ik ben jaloers op andere vrouwen omdat ik geen sex krijg.alle mannen verlaten me omdat ik niet aantrekkelijk genoeg ben.herken jij jezelf ook hierin?

bok1 doet een zielige poging weheheheh
......
Guest
« Reply #7 on: 13-02-2018, 00:43:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar waar lees jij dat ts beweerd dat sommige vrouwen of jij wanhopig bent om een man, man is niet mijn leven, en blablabla.
De reden waarom jij alleen bent komt iig door je kut instelling.
Gelukkig zit je er niet op te wachten en sterf je ooit lekker alleen.
bok1
Guest
« Reply #8 on: 13-02-2018, 19:36:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar iedereen sterft alleen.
Al is het huis bomvol,.......
€Laatste
Guest
« Reply #9 on: 13-02-2018, 19:40:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Omdat ze jouw niet willen
Al was je de laatste op de wereld
ooh
Guest
« Reply #10 on: 13-02-2018, 19:42:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je vertelt iets nieuws..  rolleyes cheesy
fragnance
Guest
« Reply #11 on: 13-02-2018, 19:49:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

e n die mensen van die vliegtuig crash?    71  ook 1 voor een cker
@.....
Guest
« Reply #12 on: 13-02-2018, 20:37:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar waar lees jij dat ts beweerd dat sommige vrouwen of jij wanhopig bent om een man, man is niet mijn leven, en blablabla.
De reden waarom jij alleen bent komt iig door je kut instelling.
Gelukkig zit je er niet op te wachten en sterf je ooit lekker alleen.

Maar waarom doet het je pijn omdat ik zeg dat ik niet wanhopig om een man ben, betekent dit feit dus voor jou en vele van je soortgenoten dat ik wel een hele kut instelling heb en alleen zal sterven???, dus tegenwoordig mag je als vrouw ook niet wanhopig op een man zitten wachteb, je mag geen jan en alleman naaien,je mag dit niet en ook dat niet als vrouw, niks mag je als vrouw zelf bepalen, want dan komt een of ander zielig geval jou wel even fijntjes vertellen dat je een kut instelling hebt een dat je zult sterven, i'll be damned if i do anmd i'll be damned if i don't, wel ik zeg dat je me raas kunt vreten, ik bepaal nog steeds zelf wat ik doe en een man is nooit nr1 op mn lijst geweest, er bestaan nog veel meer zinnige dingen in het leven dan alleen een man
WojoTanta
Guest
« Reply #13 on: 13-02-2018, 22:15:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En jij denkt dit zelf te hebben verzonnen? Hebben jouw moeder en oma ook niet hetzelfde geroepen?
......
Guest
« Reply #14 on: 14-02-2018, 01:02:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar waarom doet het je pijn omdat ik zeg dat ik niet wanhopig om een man ben, betekent dit feit dus voor jou en vele van je soortgenoten dat ik wel een hele kut instelling heb en alleen zal sterven???, dus tegenwoordig mag je als vrouw ook niet wanhopig op een man zitten wachteb, je mag geen jan en alleman naaien,je mag dit niet en ook dat niet als vrouw, niks mag je als vrouw zelf bepalen, want dan komt een of ander zielig geval jou wel even fijntjes vertellen dat je een kut instelling hebt een dat je zult sterven, i'll be damned if i do anmd i'll be damned if i don't, wel ik zeg dat je me raas kunt vreten, ik bepaal nog steeds zelf wat ik doe en een man is nooit nr1 op mn lijst geweest, er bestaan nog veel meer zinnige dingen in het leven dan alleen een man

Waar schreef ik dat het mij pijn doet?
Waar schreef ik dat jij moet of mag?

Feit is en blijft: je leeft met een kut instelling waar geen enkele man TOEVALLIG niets mee te maken wil hebben.

En iemand geeft in een reactie zuiver aan waar je die instelling vandaan hebt.

En jij denkt dit zelf te hebben verzonnen? Hebben jouw moeder en oma ook niet hetzelfde geroepen?

Amen!
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: