|
O.Pinie
Guest
|
 |
« on: 20-09-2003, 14:00:05 - GMT-1 » |
|
Er zijn vrouwen die meer dan één man/vriend hebben. Of dit goed of slecht is maakt niet uit, daar gaat het hier niet over.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 20-09-2003, 14:51:58 - GMT-1 » |
|
Een goudeerlijk antwoord;JA!!De tijd dat wij vrouwen op 1 man kunnen bouwen is helaas voorbij.Ik heb al een hele tijd een stuk of 4 mannen,is dat zoveel anders dan wat mannen doen?Ik denk van niet.Zolang ze het niet van elkaar weten heb ik geen probleem,ik speel gewoon het spel mee van de 21ste eeuw.Ik kan het een ieder aanraden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klitje
|
 |
« Reply #2 on: 20-09-2003, 15:36:21 - GMT-1 » |
|
Een goudeerlijk antwoord;JA!!De tijd dat wij vrouwen op 1 man kunnen bouwen is helaas voorbij.Ik heb al een hele tijd een stuk of 4 mannen,is dat zoveel anders dan wat mannen doen?Ik denk van niet.Zolang ze het niet van elkaar weten heb ik geen probleem,ik speel gewoon het spel mee van de 21ste eeuw.Ik kan het een ieder aanraden! hahahahha dat is pas eerlijk you go girl :jumpy:
|
|
|
|
|
|
sex is my thing
|
|
|
|
|
lief meisje
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 20-09-2003, 18:16:16 - GMT-1 » |
|
Nee,maar mijn man heeft niet genoeg aan me.Triest is het niet?En ik maar hopen dat er een dag komt waar hij genoeg van heeft.Die vrouwen die meer dan een hebben "jullie doen het goed hoor".Ik kan het niet omdat ik teveel om deze man geef.Maar eens komt er eendag waarbij dit alles ophoudt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Smartgirl
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 20-09-2003, 18:25:34 - GMT-1 » |
|
Ja, dat klopt. Ik heb er zelf 3 en ik ben echt tevreden zo. Als je op 1 man moet teren is het echt niet genoeg. Vaak heeft die man nog iemand naast die hij ook moet verzorgen. Dames met de euro tegenwoordig moeten wij onze horizon verbreden!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Reply #5 on: 20-09-2003, 18:26:17 - GMT-1 » |
|
ik mis een optie ! namelijk 1 man uiteraard! Ik ben heel ouderwets 1 man+1 vrouw .
|
|
|
|
« Last Edit: 20-09-2003, 18:26:50 - GMT-1 by Rita »
|
|
Them belly full but we 're hungry a hungry man is an angry man
|
|
|
|
|
chanel
|
 |
« Reply #6 on: 20-09-2003, 19:07:10 - GMT-1 » |
|
Nee.....ik ben ook zo, net als Rita. Beetje ouderwets, man en vrouw en kindjes. Niemand meer!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Guest
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 20-09-2003, 19:54:14 - GMT-1 » |
|
Tegenwoordig heb ik er ook maar een hoor. Maar er is een tijd geweest waar ik er 3 tegelijk had. Mijn god wat was dat vermoeiend zeg. Dan leken 2 namen op elkaar, ik raakte er maar van in de war. Riep zomaar de ander zijn naam.  Ik heb er toen een geskot waardoor het allemaal wat makkelijk er werd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
klitje
|
 |
« Reply #8 on: 20-09-2003, 21:33:00 - GMT-1 » |
|
ik hoef niet echt meer dan een ofzo,maar sosm loopt het gewoon zo........metname als je realtie fuckt-up is denk ik zo!kan je wel zeggen maak het uit maar misschien laten de omstandigheden dat niet zo makkelijk toe  spreek niet uit ervaring ofzo,maar de vrouwen die het doen zal ik zeker niet op neer kijken!a libi tranga :sorry:
|
|
|
|
|
|
sex is my thing
|
|
|
|
|
_MG_ Ikke
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 21-09-2003, 09:56:23 - GMT-1 » |
|
Het is lang niet meer zo dat je maar 1 partner hebt, ze maken het er zelfs naar :mad: De mannen laten nooit weten waar ze heen gaan enof met wie. En dat schept bij mij alleen wantrouwen. Als ik niet tevreden ben met de relatie, dan kaart ik dat aan. Zie ik des ondanks geen verbeteringen :sorry: , ja dan ga ik mijn aandacht elders halen. Maar ze zijn tegenwoordig allemaal 1 pot nat, dus kan het zaakje wel aardig uit de hand lopen.
En ondanks alles zorgen dat je kan blijven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
agente
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 21-09-2003, 10:04:19 - GMT-1 » |
|
Het is lang niet meer zo dat je maar 1 partner hebt, ze maken het er zelfs naar :mad: De mannen laten nooit weten waar ze heen gaan enof met wie. En dat schept bij mij alleen wantrouwen. Als ik niet tevreden ben met de relatie, dan kaart ik dat aan. Zie ik des ondanks geen verbeteringen :sorry: , ja dan ga ik mijn aandacht elders halen. Maar ze zijn tegenwoordig allemaal 1 pot nat, dus kan het zaakje wel aardig uit de hand lopen.
En ondanks alles zorgen dat je kan blijven en gelijk heb je.die mannen denken dat we maar alles van ze moeten pikken,nou ik heb ook een schatje in damsco hoor  binnenkort ga ik weereens op zijn grote dikke geile pik zitten  die man van mij denkt dat hij alleen dingen kan doen :mad: hij maakt mij niet gelukkig dus ga ik het elders zoeken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Reply #11 on: 21-09-2003, 10:50:42 - GMT-1 » |
|
:mad: hij maakt mij niet gelukkig dus ga ik het elders zoeken Als ik niet gelukkig zou zijn met mijn man had ik er een eind aangemaakt waarom ongelukkig bij een man blijven en dan achter zijn rug om iemand anders hebben die je wel gelukkig maakt meneer 1 is dan gelijk exit .
|
|
|
|
|
|
Them belly full but we 're hungry a hungry man is an angry man
|
|
|
|
|
agente
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 21-09-2003, 13:28:28 - GMT-1 » |
|
:mad: hij maakt mij niet gelukkig dus ga ik het elders zoeken Als ik niet gelukkig zou zijn met mijn man had ik er een eind aangemaakt waarom ongelukkig bij een man blijven en dan achter zijn rug om iemand anders hebben die je wel gelukkig maakt meneer 1 is dan gelijk exit . je hebt wel gelijk rita  ik ben gewoon boos echt heel erg boos en verdrietig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O.Pinie
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 21-09-2003, 17:06:42 - GMT-1 » |
|
beste mensen,
De peilingen zijn een onderdeel van serieus. Reacties zijn toegestaan, en eigen meningen worden erg gewaardeerd, maar aub niet op een groffe manier.
|
|
|
|
« Last Edit: 21-09-2003, 23:07:26 - GMT-1 by CWS »
|
|
|
|
|
|
|
~~M~~
|
 |
« Reply #14 on: 21-09-2003, 18:22:27 - GMT-1 » |
|
ik mis een optie ! namelijk 1 man uiteraard! Ik ben heel ouderwets 1 man+1 vrouw . Ik ook hoor Rita! Sluit me bij je aan
|
|
|
|
|
|
Life is too damn short
|
|
|
|
|