Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Leuke Nederlandse man zoekt  (Read 2607 times)
Ivo Roest
Guest
« on: 19-04-2018, 08:10:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Leuke Nederlandse man is op zoek naar een Surinaamse dame, wonende in Nederland.
IvoRoest
Guest
« Reply #1 on: 08-06-2018, 08:50:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Veel bekeken maar geen reacties, dus hierbij mijn mail, ivoroest@live.nl
ts
Guest
« Reply #2 on: 09-06-2018, 15:44:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Veel bekeken maar geen reacties, dus hierbij mijn mail, ivoroest@live.nl

omdat je een oplichter bent met een slappe pik
IvoRoest
Guest
« Reply #3 on: 11-06-2018, 09:47:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi ts, bedankt voor je reactie, het is zeker dat ik niet op jou zit te wachten, maar bedankt voor je reactie.
ts
Guest
« Reply #4 on: 11-06-2018, 16:25:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoi ts, bedankt voor je reactie, het is zeker dat ik niet op jou zit te wachten, maar bedankt voor je reactie.

Geen dank graag gedaan, wil je vechten met je slappe pikkie
IvoRoest
Guest
« Reply #5 on: 11-06-2018, 17:54:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dank je wel ts, ik weet niet wie of waar je bent, maar als ik jou was zou ik morgen eens naar de dokter gaan want je hebt echt ergens een probleem, ik zoek een leuke vrouw en geen gezeik van azijn pissers zoals jij.
Mijn E mail adres is bekend dus als er ergens een leuke Surinaamse vrouw is... mail me.
@ all
Guest
« Reply #6 on: 11-06-2018, 19:10:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dank je wel ts, ik weet niet wie of waar je bent, maar als ik jou was zou ik morgen eens naar de dokter gaan want je hebt echt ergens een probleem, ik zoek een leuke vrouw en geen gezeik van azijn pissers zoals jij.
Mijn E mail adres is bekend dus als er ergens een leuke Surinaamse vrouw is... mail me.

DAMES PAS OP MET DIT FIGUUR, DIE LICHT JE OP MET ZOGENAAMDE MOOIE VERHAALTJES. HET IS MAAR DAT JE HET WEET.
IvoRoest
Guest
« Reply #7 on: 11-06-2018, 19:21:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dank je wel ts, ik weet niet wat je bedoeling is en waarom je zo gefrustreerd reageert, maar bedankt dat je mijn advertentie steeds weer boven aan zet, dit werkt echt goed!!
IvoRoest
Guest
« Reply #8 on: 11-06-2018, 19:43:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

By the way, je caps lock staat aan.
TS
Guest
« Reply #9 on: 11-06-2018, 21:47:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dank je wel ts, ik weet niet wat je bedoeling is en waarom je zo gefrustreerd reageert, maar bedankt dat je mijn advertentie steeds weer boven aan zet, dit werkt echt goed!!

Tuurlijk bobo, idem van de  Capslock, graag gedaan. Dan zien ze ook meteen dat je oplicht.  Goed he!!!

En nog wat, je zoekt een vrouw, dan ook plaatsen in Man zoekt Vrouw en niet in Vrouw zoekt Man, of ben je een omgebouwde bobo.  hahaha Sukkel.
IvoRoest
Guest
« Reply #10 on: 12-06-2018, 18:55:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jeetje t.s jammer dat je op de één of andere alleen maar op advertenties van anderen loopt te zeuren, maar goed veel plezier er mee.
Gelukkig heb ik wel een redelijke opvoeding gehad en zal ik nooit op anderen schelden en naar doen, misschien zou je eens een cursus fatsoen normen  moeten volgen.
Roestie
Guest
« Reply #11 on: 12-06-2018, 21:55:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jeetje t.s jammer dat je op de één of andere alleen maar op advertenties van anderen loopt te zeuren, maar goed veel plezier er mee.
Gelukkig heb ik wel een redelijke opvoeding gehad en zal ik nooit op anderen schelden en naar doen, misschien zou je eens een cursus fatsoen normen  moeten volgen.

laugh Bobo, kom vechten of kun je dat niet met je slappe pikkie en je lokt het zelf uit. Dus kun je zo'n reactie verwachten.  laugh
@TS
Guest
« Reply #12 on: 27-09-2018, 08:49:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Beste Ivo...er zijn hier, zoals je al hebt ervaren, hele gefrustreerde psychiatrischer types...

Altijd en eeuwig zie ik op deze website deze laffe surinamers, enkel bezig hun stupiditeiten en beestachtigheid en afgunst te etaleren..
Creoolse manne rennen massaal weg van hun creoolse zusters, ze willen een andere vrouw; Nederlands, Turks whatever.
Zodra hier een Nl man (or Turks of whatever maar niet een creool) zich meldt omdat hij een exotische chick zoekt , zoals jij (lijkt mij heel voordelig voor die exotische chick..)..hij wordt altijd en consequent weggehoond..afgezeken.

Het valt op hoe enorm haatdragend..afgunstig..intol erant...kleinzielig deze surinamers hier zijn. Met recht een minderwaardige cultuur. Als je een hindu bent dan 'heb je een kleine pik' als je een blank bent dan 'stink je naar kaas' als je een Javaan bent dan ben je 'een gluiperd' ben je een Marokkaan dan ben je éen terrorist die zijn vrouw bont en blauw slaat' ik moet echt zeggen de negers die op deze website zitten...zijn het afvalputje van de nederlandse bevolking.
Blijf vooral slachtoffer... 5 kinderen van 6 negers, grote tattoos, overal een ringetje door, nog niet in staat om met menselijke waardigheid door het leven te gaan..maar altijd de vinger naar anderen uitsteken; we worden gediscrimineerd!!!  Je bent tot een tragisch-komisch figuur vervallen...jij roeptoeternegerin. Misschien eens wat minder aandacht voor je uiterlijk (je lijkt wel een kerstboom) en wat meer voor je innerlijk (je lijkt een ongeleid projectiel dat ieder moment kan ontploffen..)
Als je nou eens met je luie bruine kont van de bank afkwam ipv al je babydaddies, blanken en Hindus te vervloeken....

Serieus: afrikaanse vrouwen zijn lief..caribische types zijn tot monsters ontwikkeld. Laat ze gaar koken in hun leven vol van alleenstaand ouderschap (4 x op rij!) continu ruzie en conflicten, schulden en deurwaarders, afgunst en jaloezie, kinky sex en geslachtsziekten, schuld en schaamte, hoogmoed en domheid en dat alles in een oververhitte over de rand kolkende cocktail.

Je zou voor het schokeffect maar eens op youtube moeten kijken naar zwarte mannen/vrouwen die zeer terecht het wangedrag van veel creoolse vrouwen becommentarieren. Hopelijk gaan we in ned. ook snel deze discussie hebben want het is werkelijk waar een schande hoe vele vele van deze dames zich gedragen; als beesten.

Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: