+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Oops Atwt Per Ongeluk Verwijderd
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Oops Atwt Per Ongeluk Verwijderd  (Read 6600 times)
Urban Legend
MamSenior

« on: 02-04-2003, 09:44:23 - GMT-1 »

Oops ATWT per ongeluk verwijderd   :sorry:

De verschillende fora hebben we samengevoegd, daarbij hebben we een foutje gemaakt. De onderwerpen betreffende ATWT zijn verloren gegaan.   :sorry:  :sorry:  
Dewi
Guest
« Reply #1 on: 02-04-2003, 12:16:57 - GMT-1 »

Foei toch,

Hihi, kan gebeuren. Maar even een vraagje. Hebben jullie je namen veranderd of zijn jullie gewoon nieuwe moderators? Ik zie bijvoorbeeld geen Gratitude meer staan enzo. Alvast bedankt.

Mvg  Wink
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #2 on: 02-04-2003, 14:26:27 - GMT-1 »

CWS is een nieuwe "technische hulp", dus niet zozeer een moderator.

Gratitude en Sweetmissi zijn er nog, maar er moet nog van alles worden ingesteld en aangepast.
Dewi
Guest
« Reply #3 on: 03-04-2003, 12:52:40 - GMT-1 »

Aha,

Thanks for the info  Smiley .
Guest
Guest
« Reply #4 on: 14-04-2003, 07:54:19 - GMT-1 »

Maar wordt dit onderwerp wel weer geplaatst???
Ik ben nl. een enorme ATWT fan en zie graag hier hoe anderen erover denken.

BVD  Smiley  
Dewi
Guest
« Reply #5 on: 14-04-2003, 08:25:14 - GMT-1 »

BVD  Smiley
Nou, dan moet je met E-Lily praten  Smiley . Zij is er echt gek op. Ik was er vroeger verslaafd aan, maar dat is nu anders. Ik had op een gegeven moment echt geen tijd meer om te kijken waardoor die behoefte is afgenomen. Cold turkey-effect, denk ik.  Ik kijk nog wel hoor, maar niet meer iedere dag.

Tip: Als je nieuwsgierig bent hoe bepaalde dingen aflopen of gewoon even vooruit wil kijken dan moet je naar http://www.soapcity.com/atwt/index.html gaan. Dit is een Amerikaanse site over As the World turns. En aangezien ze daar 2 jaar verder zijn kan het misschien weleens interessant zijn om te zien hoe de dingen zullen verlopen.  Wink
E-Lily
MamJoraan

« Reply #6 on: 15-04-2003, 15:14:50 - GMT-1 »

BVD  Smiley
Nou, dan moet je met E-Lily praten  Smiley . Zij is er echt gek op. Ik was er vroeger verslaafd aan, maar dat is nu anders. Ik had op een gegeven moment echt geen tijd meer om te kijken waardoor die behoefte is afgenomen. Cold turkey-effect, denk ik.  Ik kijk nog wel hoor, maar niet meer iedere dag.

Tip: Als je nieuwsgierig bent hoe bepaalde dingen aflopen of gewoon even vooruit wil kijken dan moet je naar http://www.soapcity.com/atwt/index.html gaan. Dit is een Amerikaanse site over As the World turns. En aangezien ze daar 2 jaar verder zijn kan het misschien weleens interessant zijn om te zien hoe de dingen zullen verlopen.  Wink
Cheesy hihihih Dewi, je hebt gelijk hoor, ik ben helemaal weg van ATWT, en ja ook ik ben al jaren vooruit aan het lezen op internet. (ze zijn inderdaad bijna 3 jaar verder)

Ik heb ook niet enorm veel tijd hoor, maar ik maak echt tijd om het te kijken.

Ik programmeer mijn video echt iedere dag voor ATWT! Baja ik word gek als ik het een dag mis. Soms heb ik echt geen tijd door de weeks om te kijken maar dan heb ik de zondag erop een Date met mijn video, hihihhhiiiiii. (ik kijk dan echt alles achterelkaar)

By the way, niemand die me moet storen tijdens ATWT. Wanneer mijn telefoon gaat, dan hoor je: 'ik bel je straks, ik kijk ATWT!'hahaha, mensen vinden me echt tjadding als ik dit doe. Ze weten al bijvoorbaat om niet te bellen tussen 16.05 en 16.55u als ik thuis ben.

Echt ik kijk al vanaf het begin zowat, ik ben echt een van hun grootste fan, volgens mij moet ik zelf in ATWT gaan spelen.hahahaaaaaaa
 Tongue
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: