Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: signa e e Vianen,bedankt, maar we redden het prima zonder jou  (Read 1394 times)
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« on: 03-07-2018, 06:02:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus jij reageert met andere woorden nooit op anderen hier zonder dat het over jou persoonlijk gaat? Je bent gewoon bazig en je hebt de verbeelding dat je kunt bepalen wie wanneer en hoe mag reageren. Je hebt hier maand in maand uit 'schreeuwend' de aandacht naar jezelf toegetrokken door ons je persoonlijke ellende over loserLoen en Ć©Ć©n van zijn wijven door de strot te duwen, je post hier foto's van jezelf tot zelfs foto's van je borsten om te laten zien dat ze rechtop staan, whatsappgesprekken met potentiĆ«le neukertjes en allerlei persoonlijke informatie allemaal ihkv "je zegje". Als niemand vervolgens van je taalkunsten, je schoonheid  rolleyes of wat dan ook onder de indruk is maar jou een flipperkast vindt, wil je je opeens beroepen op een monoloogcultuur waar iedereen zich aan zou moeten houden maar die hier op mamjo nooit bestaan heeft. Kijk eens om je heen, je zit echt op het verkeerde forum daarvoor hoor. Dat zou jij met je 20 jaar ervaring wel moeten weten. Undecided
@stalker van Vianen.
Guest
« Reply #1 on: 03-07-2018, 06:25:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus jij reageert met andere woorden nooit op anderen hier zonder dat het over jou persoonlijk gaat? Je bent gewoon bazig en je hebt de verbeelding dat je kunt bepalen wie wanneer en hoe mag reageren. Je hebt hier maand in maand uit 'schreeuwend' de aandacht naar jezelf toegetrokken door ons je persoonlijke ellende over loserLoen en Ć©Ć©n van zijn wijven door de strot te duwen, je post hier foto's van jezelf tot zelfs foto's van je borsten om te laten zien dat ze rechtop staan, whatsappgesprekken met potentiĆ«le neukertjes en allerlei persoonlijke informatie allemaal ihkv "je zegje". Als niemand vervolgens van je taalkunsten, je schoonheid  rolleyes of wat dan ook onder de indruk is maar jou een flipperkast vindt, wil je je opeens beroepen op een monoloogcultuur waar iedereen zich aan zou moeten houden maar die hier op mamjo nooit bestaan heeft. Kijk eens om je heen, je zit echt op het verkeerde forum daarvoor hoor. Dat zou jij met je 20 jaar ervaring wel moeten weten. Undecided

Over welk "wijf van loen" probeer je iets uit te leggen?? Om nog geen zeven uur 's morgens?? Heb je wel een BAAN??

Welke ellende heb ik zoal volgens jou??
Welke foto's borsten, laat link zien.
Over welke monoloogcultuur jammer je, je bedoelt dat je aandacht bedelt en doet alsof dit een babbelplatform is?? Mamjo ging nooit over sociale interactie. mamjo is voor anonieme ratten....

Ik begrijp jouw koeterwaals niet en ga herhalen wat ik gisteravond al zei:

Waarom bedel je zo nadrukkelijk en persoonlijk aandacht bij 1 bepaalde persoon?

Iemand die jou niet eens  kent en die jij niet eens kent, iemand die jou niet eens wil kennen??

Je doet geen globaal praatje..
Je hebt fixatie op 1 bepaalde persoon hier op mamjo.

Ik ken geen van de honden die hierop post. Ik heb me nooit nadrukkelijk bezig gehouden mrt 1 bepaalde nickname hier op mamjo.

Nooit.
Niemand boeit me eigenlijk.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: