Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wie is de BESTE CARDEALER in Suriname?  (Read 1240 times)
klant
Guest
« on: 03-08-2018, 14:03:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik moet namelijk een auto kopen en het word mijn 2e keer dat ik een auto koop. Bij de eerste keer kocht ik er een auto van me familie en wil dit keer een auto van de auto markt.

Waar moet ik wel zijn en waar NIET?Huh? graag ook waarom wel en waarom niet

alle meningen tellen!
MN
Guest
« Reply #1 on: 03-08-2018, 17:29:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

M&N CAR CENTRE HOOR!
Niet Kopen
Guest
« Reply #2 on: 03-08-2018, 20:38:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

M & N bedriegd en overvraagd klanten. Koop niet bij ze.

En ze liegen verschrikkelijk. Auto's worden niet op smeerolie enz gecheckt. Batterijen zijn NIET NIEUW.
De meeste auto's hebben gairbox en computer problemen.
Babre bab
Guest
« Reply #3 on: 04-08-2018, 09:48:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yokohana is the BEST!!!
Zij leven nl niet vd verkoop van autos maar van andere (dopa)zaken. Dus hebben ze ook geen reden om op jou te lichten. Hun car centre is gewoon n dekmantel om wit te wassen.
Vandaar ook de goede aftersale service en garantie.
Ik ken geen betere. Jullie wel?
Flappie Thijs
Guest
« Reply #4 on: 05-08-2018, 19:06:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niey  vervelend bedoeld maar ik schrok wel eve toen ik die oren zag
sal
Guest
« Reply #5 on: 06-08-2018, 13:59:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yokohama heeft een  nep certificaat die ze mensen geven en voor de gek houden. Ze maken dat ka ding zelf. overduidelijk

Zogenaamd condition raport ofzo.

koop liever bij die kleine dealers hoor. daar kan je de beste deal halen.
ryan
Guest
« Reply #6 on: 10-08-2018, 18:20:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Car Connection!!!!!!!!!!!!
same here
Guest
« Reply #7 on: 10-08-2018, 20:00:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yokohana is the BEST!!!
Zij leven nl niet vd verkoop van autos maar van andere (dopa)zaken. Dus hebben ze ook geen reden om op jou te lichten. Hun car centre is gewoon n dekmantel om wit te wassen.
Hahhaa cru maar zo waar als de dood.

Denkologie
Guest
« Reply #8 on: 12-08-2018, 13:27:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yokohana is the BEST!!!
Boi als dat zo was dan bestonden geen van de kleinere dealers niet meer. Juist omdat die auto markt een dekmantel is maken ze zich niet druk om kwaliteit. De kleinere dealers leven van hun verkooo dus ze doen er alles aan om hun kwaliteit te waarborgen in tegenstelling tot yokohama
Poenie
Guest
« Reply #9 on: 12-08-2018, 15:35:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hahhaa cru maar zo waar als de dood.

Whuhahaha
fw
Guest
« Reply #10 on: 13-08-2018, 03:03:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Boi als dat zo was dan bestonden geen van de kleinere dealers niet meer. Juist omdat die auto markt een dekmantel is maken ze zich niet druk om kwaliteit. De kleinere dealers leven van hun verkooo dus ze doen er alles aan om hun kwaliteit te waarborgen in tegenstelling tot yokohama

Dit is volks bedrog, juist die kleine dealers frommelen met de auto's.Yokohama zit niet lang met zijn voorraad,alles gaat snel weg
hh
Guest
« Reply #11 on: 18-08-2018, 13:08:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dit is volks bedrog, juist die kleine dealers frommelen met de auto's.Yokohama zit niet lang met zijn voorraad,alles gaat snel weg

Lekkertjes tot dat men door heeft hoe zwaar ze mensen op lichten. ! finacieringsprijs krijgt een extra 500 tot 1000 $ op de prijs . WAAROM? + betaal je dan noch rente dus ze naaien je dubbel! DIe korting gedonder van online bestellen is ook een leugen. die autos krijgen dezelfde prijs als ze er zijn ! het is mij overkomen! KOOP NOOIT DAAR!!!! mpp's
Baas jack
Guest
« Reply #12 on: 29-08-2018, 11:17:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja ligisch gaan ze snel weg als ze interne financiering voor 5 jaar doen. Zelf een pioneer als biharie kan dat niet.
Het is glas helder wat yokohama doet. Als je na 5 jaar je geld hebt wanneer werk je weer ermee.
Kortzichtige mensen geloven in yokohama
Boyke 2 u
Guest
« Reply #13 on: 29-08-2018, 14:56:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

B & R Vehicles Ringweg Noord
radjoe
Guest
« Reply #14 on: 30-08-2018, 13:25:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

B & R Vehicles Ringweg Noord

NOOOOOITTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!! KOULO OPLICHTERS!!!!!!!!!! DIE KOULO HILUX IS EEN 2017

JULLIE GEVEN AAN DAT  HET 2018 IS
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: