Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: ik ben een dame van 31. alleenstaande moeder. goeduitziend. mollig, misschien d  (Read 1809 times)
creoolse lady
Guest
« on: 17-05-2018, 23:54:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en met normaal bedoel ik: aardig, lief, behulpzaam, vooruitstrevend, een kindervriend . iemand die niet "iedere" seconde van de dag aan sex denkt, en dat niet als prioriteit ziet, maar gewoon als onderdeel van een relatie. niet HET onderdeel. there are other things besides sex.
tussen 35 en 45

ik ben een dame van 31. alleenstaande moeder. goeduitziend. mollig, misschien dik voor anderen. creoolse. geode opleiding genoten.
+5978818403
@ts
Guest
« Reply #1 on: 21-05-2018, 00:39:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en met normaal bedoel ik: aardig, lief, behulpzaam, vooruitstrevend, een kindervriend . iemand die niet "iedere" seconde van de dag aan sex denkt, en dat niet als prioriteit ziet, maar gewoon als onderdeel van een relatie. niet HET onderdeel. there are other things besides sex.
tussen 35 en 45

ik ben een dame van 31. alleenstaande moeder. goeduitziend. mollig, misschien dik voor anderen. creoolse. geode opleiding genoten.
+5978818403

embarassed Als je zo goede opleiding hebt genoten waarom is je tekst dan met zo veel spelfouten, zonder leestekens en hoofdletters.  laugh
Maïsy
Guest
« Reply #2 on: 13-09-2018, 05:10:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

embarassed Als je zo goede opleiding hebt genoten waarom is je tekst dan met zo veel spelfouten, zonder leestekens en hoofdletters.  laugh

Altijd maar leraartje spelen zonder akte
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: