Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: i want some one suck my pussy, only today because my husband come tomorrow  (Read 2832 times)
marc
Guest
« Reply #15 on: 02-12-2018, 16:28:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hi je mag mij mailen naar decker-79@hotmail.com

tot kijka
@Maya Watra pola
Guest
« Reply #16 on: 07-12-2018, 21:10:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy cheesy cheesy Collega wordt niet jaloers als mijn Kut naar Put ruikt!.
De jouwe ruikt naar die koulo riolering van Chris van combe.
  Je bent uitgeneukt door alla ding koulo koelie KOETA dan wil je nu jaloers worden op mij digla kut!.
Meisje je bent vervallen hoor zit op heet water want jou gat is even diep als Goslar!
 Ga je neef weer neuken want je bent een slet binnen jou fm, Om deze dinges hou ik niet van koelie als me zelf.
Mijn ma is koelie en me creool als je dat niet wist stinke koeli beest!
Ik waarschuw je met jou porie dede ALATA tingi pola en ja vergeet niet dat jou bong bong naar zoutevis ruikt!.
Suradj Ewald Bhagwan
Guest
« Reply #17 on: 06-03-2019, 20:06:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

heey k.anker hoer!!

Zuig je vader k.anker slet!!!

Jou moeder had van jou een dikke miskraam moeten krijgen. Was dit allemaal niet zover gekomen.
strontinjeollo
Guest
« Reply #18 on: 06-03-2019, 20:21:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy cheesy cheesy Collega wordt niet jaloers als mijn Kut naar Put ruikt!.
De jouwe ruikt naar die koulo riolering van Chris van combe.
  Je bent uitgeneukt door alla ding koulo koelie KOETA dan wil je nu jaloers worden op mij digla kut!.
Meisje je bent vervallen hoor zit op heet water want jou gat is even diep als Goslar!
 Ga je neef weer neuken want je bent een slet binnen jou fm, Om deze dinges hou ik niet van koelie als me zelf.
Mijn ma is koelie en me creool als je dat niet wist stinke koeli beest!
Ik waarschuw je met jou porie dede ALATA tingi pola en ja vergeet niet dat jou bong bong naar zoutevis ruikt!.

Je bedoelde je koelie maaaa die met jou blackamang vader ging neuken stonk zelf ook vreselijk. Je kaulo poentje stonk alleen maar allatta poepe

hou je kaulo bek dicht jij ouwe K.shit ik klap je smoelwerk open..ga zitten en durf in je broek te plassen jij ouwe stinkerd"
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: