Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Is er nog hoop met bouta en De rovers.wat Aileen achteruitgang, we dede na Flim  (Read 3383 times)
Kondre taki
Guest
« on: 16-09-2018, 19:18:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Loekoe a sani fout no ka no no de
Naga a kondre , bouta no mang draai a kondre day
Ala lesi sang bouta feni a kondre sranang .a kondre Skeer naga bankroet. Boi echte me taigi.
Sranang fout no no deeded
Bouta eff joe no mang,  no tjo tjo wi
HAR A DANG
Sarah
MamjoRuler

« Reply #1 on: 02-10-2018, 08:26:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nope, het is net zo hopeloos als Mamjo zelf
Bribibung
Guest
« Reply #2 on: 29-01-2019, 18:04:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Loekoe a sani fout no ka no no de
Naga a kondre , bouta no mang draai a kondre day
Ala lesi sang bouta feni a kondre sranang .a kondre Skeer naga bankroet. Boi echte me taigi.
Sranang fout no no deeded
Bouta eff joe no mang,  no tjo tjo wi
HAR A DANG

het is eigenlijk nooit echt anders geweest,elke keer wanneer de NDP aan de macht komt,maken ze er een ongeloofelijke puinhoop van.
En nu is het nog erger,massa's geld lenen,niks produceren en een corruptie die dusdanig als een K.gezwel z'n tentakels heeft uit gezaaid dat ik me afvraag
of dit dit land er ooit nog vanaf komt.Het lijkt bovendien ook nog alsof we met een soort vlees geworden antichrist te maken hebben die alles wat hij aanraakt spontaan
ontploft,in brand vliegt of oplost en een ware parasitaire plaag plaag voor dit land is geworden.Al komt Front aan de macht,het aflossen van deze miljarden gelden is in feite een doodsteek voor de komende generaties Surinamers.Elke Surinamer die in het thuisland word geboren,krijgt direkt een schuld op z'n hoofd,allemaal dankzij die paarse ellendelingen.
MSN
Guest
« Reply #3 on: 30-01-2019, 15:01:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het kwaad was al geschied sinds de onafhankelijkheid, 3,5 miljard is toen verdampt ,niet eens eevn vliegveld of een brug is er van dat geld gebouwd,Ja een spoorlijn van ergens naar nergens.
Daarna door alle malaise kwamen de militairen.Deze waren erg dom en zijn toen misbruikt door een paar semi intelectuelen (Palu c.s en enkele NPS?PNR Dissidenten)
Deze hebben er allemaal een grote puinhoop van gemaakt.
 Herstel komt er nooit meer.Wie elders zijn heil kan vinden adviseer ik te gaan,voor het te laat is.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: