+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Arki noh!» je doet mij denken aan mijn ex
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: je doet mij denken aan mijn ex  (Read 419 times)
lekker voor jullie
Guest
« on: 11-01-2019, 16:13:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

DAAROM HEB JE NU IETS GEKREGEN WAAR JIJ NOOIT MEER VANAF KOMT evil
Dit voor me EX
Guest
« Reply #1 on: 12-01-2019, 00:30:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

cheesy laugh cheesyhttp://m.worldstarhiphop.com/apple/video.php?v=wshheV5qnWaDi7NQP6u3
@MASK
Guest
« Reply #2 on: 12-01-2019, 01:14:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor Cheyenne de junkie hoer dus? Die heeft nu herpes in dr b e k en jij en die tranny ook gheghegheghe
lekker voor jullie
Guest
« Reply #3 on: 12-01-2019, 03:50:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geukkig ben ik niet jouw ex  laugh
@TotaalGeenZelfRespect
Guest
« Reply #4 on: 12-01-2019, 14:37:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Geukkig ben ik niet jouw ex  laugh
Heb jij wel ooit eens een liefdesrelatie  gehad dat je nog durft te praten  over  EX  laugh laugh
Dan dat jij mannen  bedelt te pijpen en zodoende alleen nog maar als een ranzige WC van de mannen te zijn en blijft,  door ze dagenlijks te verlichten door  hun kwakje te laten spuiten in je beerput pijpsnuit , te nemen laugh
@JeSteltHelemaalNietsVoor
Guest
« Reply #5 on: 12-01-2019, 20:57:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het is pas echt respect hebben wanneer een man die van je houdt je mist als gerespecteerde vrouw en terwijl je een paar dagjes druk was en hij je verschrikkelijk  mist Wink  oooh soooo cutee my love angel kiss
en niet dat van als een afgewezen, dot gotro tingi motjo voor kroi rennen bij bonumang als een opgejaagde angstige neuroot  iedere dag weer opnieuw en ook nog voor wisi voor devliefhebbende van man te laten bezorgen iedere dag, moeder laten verzoekenveten te bezorgen met kroi en te laten bellen verzoeken, bedelen met hoeren straatmotjo vieze sleet te blijven  voor verzorging, status  en onderdak laugh laugh Want het zal niet zo lang meer duren met dat ie van het allerlaagste niveau geforceerde niveau loze situaties moet ervan  kokhalzen, kotst men  vreselijk van maar dat zal jij natuurlijk  helemaal  nooit niets van snappen, aanvoelen nog  weten zich schamen gezien jou riool gevoelsleventje letterlijk  nul is niet aanwezig is en nooit aangeleerd en gotro watermolen strati door afgewezen klantloze hoeren manieren hebt gezien als voorbeeld  laugh laugh :laugh
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: