+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tende No!» Kom snel
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Kom snel  (Read 1733 times)
Ja ik
Guest
« on: 15-09-2018, 23:24:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie ben ik? Signa E. E. Vianen

Leuke warmbruine lesbische meid, hws contactgestoord (lees: geen zin in allerlei mensen de hele dag wehehe) nu sinds vijf jaar woonachtig in Nederland. Niet eerder. Geboren als NL'er dus geen visum gedoe. Ik heb een kind. Wij wonen in een klein dorp en hebben het naar onze zin. Pescotariër. Creatieveling (met taal). Expressief. Gewetensvol. Heb geen raar accent. Zoek een lieve vrouwlijke vrouw.

OVERZEE
Jarenlang mediawerk (krant, TV, radio, alles overzee,... lijvig archief). Voor het laatst persvoorlichter/vertaler/analist bij een westerse ambassade. Verdiende gewoon keiharde Euro's, prima loon. Tot aan laatste dag voor vertrek gewerkt, eigen kantoor bij de missie. Ik geef graag detail = geen misverstand *grijns*

NEDERLAND
Bezig BÈTA opleiding af te ronden (universiteit in 020). Bevalt! Mijn maatschappelijke focus is intact gebleven, al doe ik er voorlopig niets mee (column bvb). Ik volg - als gewoontedier - het nieuws/actualiteit, allerlei debatten, heb er ook een eigen mening over uiteraard. Heb 130m2 tuin om te bewerken, vlakbij huis. Woon in tuinbouwgebied, veel kwekerijen, bloemenveiling enz. Hou zelf van biologische groenten telen. Geen bloemen.

PROFIEL
Foto`s zijn van week geleden, niet eerder dan de maand juni. Ik kook lekker. Niet per se Surinaams. Zie er jong uit. Fiets bijna de hele dag, klimparcours met mijn uk, zelf trampoline opzetten, zelf wifi installeren, pergola timmeren. Heb geen leesbril zelfs. Ben verre van ouwelijk, of zeurderig. Zou makkelijk voor dertiger door kunnen gaan. Heb dit jaar nog invisalignbeugel.

DONT'S
*Geen sexdates. Ook geen verkapte vormen van. Ben sowieso niet geneigd meteen klef te worden, hou van beetje verstandelijke benadering.

*Geen behoefte aan bekrompen, giftige, zelfingenomen, zichzelf superieur wanende types.

*Voor alle duidelijkheid (want ben de dogma's en vooroordelen meer dan zat. En ga het maar gewoon zeggen met risico me niet geliefd fe maken. Het zij zo:...)

Ben VOLWASSEN vrouw en met prima staat van dienst op Schiphol geland,

1. Na ruim 41 jaar nonstop overzees gewoond,
2. En NUL Nederlandse voorzieningen genoten,
3. Of ooit aangevraagd te hebben.

Hele familie minus ikke woont al ca. 60 jr in NL, mijn verkaasde moeder incluis. Die woont hier al 43 jaar. En verder dus alle tantes, oom, mijn hier geboren broertjes, zusje, nichtjes, neefjes enz. Ikzelf was zelfvoorzienend en schuldvrij "voordat ik hier kwam", had zat perspectief, niks zieligs an. Niks economische vluchteling: land van herkomst was macro economisch stabiel. Juist Nederland had in Q3 2013 crisis. Knip en plak dit en ga gerust alle feiten na.
Wat voor iemand zoek ik?
Leuke VROUW - afkomst irrelevant mits zij in Nederland wil blijven wonen en niet naar Afrika of Marocco remigreert of naar Canada of Australië of Suriname [! ] emigreert tzt - die snugger is en een prima mensbeeld heeft.

Zij is niet doelloos ingesteld, is er zelf al uit wat zij met dit leven aanmoet. zij hoeft geen prater te zijn, ik babbel al voor tien. *grijns*

Ik zou het zelfs fijn vinden om vlug te trouwen om elkaar te kunne verwennen, lees likken.

Personalia
Plaats : Amstelveen e.o.
Regio : Noord-Holland noord
Leeftijd : 46 jaar
Opleiding : wo
Bezigheid : Werkend
Beroep : Editor
Levensbesch. : Anders
Rookt : Niet
Drinkt : Niet
Sterrenbeeld : Schorpioen
Kinderen : Ja, inwonend
Kinderwens : Nee
Kleding : Anders
Lengte : 154
Gewicht : 70
Haar : Zwart
Ogen : Bruin
Muziek
Modern, Reggae, Klassiek
Boeken
Stepford Wives - Ira Levin
Favo BBC serie: Death in Paradise, Favo Netflixserie: Lie to Me (Tim Roth)
Vrije tijd
Fietsen, Netflix, Oplichten, Lezen, lesbo films
Signa E.E. VIANEN.
Guest
« Reply #1 on: 18-09-2018, 10:47:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vandaag is 18 september.
Ik heb bewust drie fucking dagen gewacht. En NIEMAND heeft op je rot topic gereageerd. Meer dan 60 mensen hebben het gelezen, dwz gemiddeld 20 mensen per dag.

Merk je niet dat je elke keer met mijn naam lult en niemand komt jou gelijk geven? Niemand kent me als lesbo. Ik heb niet eens trouwplannen laatstaan dat ik met een andere VAGINA zou willen trouwen.

Donderdag (overmorgen) heb ik tentamens. Ik leer me suf, er zit scheikunde bij en genetica. De docent heeft ons een voorbeeld tentamen laten zien, naast de hoorcolleges en de verplichte werkcolleges dus prima oefenmateriaal.

De tentamens zijn in het Engels. Op de universiteit waar ik elke dag fysiek ben, geen Open Universiteit of internetstudie. Dit is nog een simpele vraag. Geef antwoord op de vraag. Graag meteen.

19. Observe the image of the protein insulin as used in the computer assignment. Fill in the blanks of the following sentence. This image shows the _______ structure of insulin, which consists of _______. As secondary structure elements the protein primarily contains _____.

(a) tertiary structure, two domains, beta sheets
(b) tertiary structure, two subunits, alpha helices
(c) quaternary structure, two subunits, beta sheets
(d) quaternary structure, one domain, alpha helices
(e) quaternary structure, two subunits, alpha helices

enne oh
Guest
« Reply #2 on: 19-09-2018, 07:59:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik had je ma POLA opgelicht.

Denk je dat ik 1 van jouw stinksoort ben die mensen loopt te benadelen, ik schijt eerder op je domme kop. Weet je dat van mij, ik WALG echt van jouw soort.

Alles vinden jullie normaal: frauderen, oplichten, valse identiteit aannemen, valsheid in geschrifte. It is a way of suri life.

Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: