Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Welke vrouw/dame heeft zin in een geile dat whatsapp naar: 06 10668194  (Read 1013 times)
Rachid
Guest
« on: 08-11-2018, 15:18:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Welke geile vrouw/dame heeft interesse in een geile date met een leuke sportieve gezellige man van 36 jaar Het gaat om de klik dus vrouwen of meiden reageer maar en leeftijd is onbelangrijk

Stuur mij een whatsapp met jou info en leeftijd en waar je vandaan komt naar: 06 10668194 graag sereuize reactie en geen mannen ofzo

ik hoop jullie snel te lezen
radha jagroep
Guest
« Reply #1 on: 08-11-2018, 21:35:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Welke geile vrouw/dame heeft interesse in een geile date met een leuke sportieve gezellige man van 36 jaar Het gaat om de klik dus vrouwen of meiden reageer maar en leeftijd is onbelangrijk

Stuur mij een whatsapp met jou info en leeftijd en waar je vandaan komt naar: 06 10668194 graag sereuize reactie en geen mannen ofzo

ik hoop jullie snel te lezen

K.anker koelie kan geen vrouw wil echter niet met je lukken in suriname he he ze zoeken paisa paisa he, jammer voor je loser.

Je k.anker moeder zou je wel willen he lelijkerd.

wil echter niet met je lukken he mislukte wezen dat je bent. Ga je moeder lekker neuken!
Jamal
Guest
« Reply #2 on: 06-12-2018, 15:54:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

K.anker koelie kan geen vrouw wil echter niet met je lukken in suriname he he ze zoeken paisa paisa he, jammer voor je loser.

Je k.anker moeder zou je wel willen he lelijkerd.

wil echter niet met je lukken he mislukte wezen dat je bent. Ga je moeder lekker neuken!

vreemde reactie? luister fakers of mannen niet reageren oke?

Ik ben alleen op zoen naar vrouwen dus dames bij interesse kunnen mij appen en ik kom uit Nederland dus alleen dames uit Nederland

groetjes

Jamal
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: