Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Dag mooie mannen van Nederland!!!!!!!!!!!!  (Read 1756 times)
halfbloedje11
Guest
« on: 10-11-2018, 20:08:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dag mooie mannen van Nederland!!!!!!!!!!!!   :drunk:

Ik halfbloedje uit R'dam (Half bengaals, half tata) zoekt een leuke serieuze man vanaf 27 tot 37.  Liefst een beetje serieuze man die de "chill-fase"al voorbij is.  Kleur maakt niet uit, (ja geen zwart zwart, sorry heren..) Halfboed is ook mooi, of puur, maakt eigenlijk niet echt uit.  :mtongue:

Ik zelf, heb bruin geverft haar, ben 1.58, maathje 36/38. Ben licht tot midden getint. Heb van origine zwart haar. Ik weeg 53 kilo.

Ik zoek: minimaal 180 cm, en lekker wat vlees op je lijf, zo iets als 95/100 kilo is lekker wat vlees... dus geen skinnie of slank.  :echnie: +31640796060

Wil je zef meer over me weten, vraag maar.

PS Geen domme reacties als "neuk-afspraakjes" en "hoe dik zijn je tieten", of "is je pola kaal??"want die beantwoordt ik niet eens... :mad:

Liefs E..... :kisss:
armoedigekoelie
Guest
« Reply #1 on: 04-01-2019, 09:06:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

skinny chick maar veeleisend wel weer he....niet 'zwart zwart' en niet 'skinny' maar minstens 80 kilo....zelf ben je een kleintje van amper 1.60 en 50 kilo..
hahhaaaa alsof jij zelf veel te bieden hebt, kleine skinny parasietje hahahaaaaaa
50 kilo..dat betekent gene bil en geen tiet. hahhaaa wat denk je dat je zelf bent joh...een prinsesje..Huh? hahahaaa

kleine meisjes als jij horen met kleine mannen te gaan...ken je plaats veeleisend mevrouwtje theelepel
wouterB
Guest
« Reply #2 on: 04-01-2019, 13:26:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

tjonge wat een zielig commentaar.
had je in het plaatje gepast dat had je gedacht: bingo!
nu je er blijkbaar niet inpast, begin je je gal te spuiten.
mensen mogen nog steeds hun voorkeuren hebben in dit land, Stalin!
@kaboutertje
Guest
« Reply #3 on: 05-01-2019, 10:11:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

woutertje
je vergist je.....je trekt conclusies nav mijn praatje..waarom laat je die kleine skinny chick niet weten dat jij in aanmerking komt?
Of durf je niet blanke brave jongen....? Ben je zo een links georienteerde naiveling die hier op deze website opkomt voor de gediscrimineerde mede nederlander?? hahahaaa  of misschien probeer jij zo indruk te maken..? geloof me boi deze types eten een knul als jij rauw
zelf heb ik n beetje genoeg vand e cultuur waarin vrouwen veeleisend zijn zelfs als ze weinig hebben te bieden. Het is het vrouwelijk fenomeen 'I am the price!"
Wij mannen moeten dat omdraaien; wij zijn 'the price'. Maar we hebben de sexuele macht te veel aan de dames afgestaan. big mistake.
MGTOW is in amerika al heel groot. Jaag geen chicks na, want ze weten dat je 'desperate'bent om die poenie en dus geef je ze macht; nu moet je betalen of dit en dat allemaal doen voordat zij als 'beloning' haar benen opendoet.
Deze manier maakt mannen tot poesjes. Fuck that shit. Wij mannen zijn 'the price': wie bouwt met zijn handen een huis om in te wonen? Wie zet dat bedrijf op zodat er geld binnenkomt? Wie heeft spieren en ballen om tegenslag en tegenstanders het hoofd te bieden? Wie heeft de ijzersterke wil en discipline om succesvol te zijn?
Zeker er zijn genoeg succesvolel vrouwen. Die vrouwen zijn niet op deze website te vinden..
Ik heb genoeg van hooghartige wijven die zichzelf als een prinses beschouwen terwijl het straathoeren zijn.
Ga jij woutertje met je boot naar de middellandse zee nog wat vluchtelingen oppikken..
& All
Guest
« Reply #4 on: 07-01-2019, 00:59:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat wijf, de t.s. is een omgebouwde kerel...Het is maar dat je het weet.[/b]
Jij hierboven koelie
Guest
« Reply #5 on: 09-02-2019, 18:57:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

skinny chick maar veeleisend wel weer he....niet 'zwart zwart' en niet 'skinny' maar minstens 80 kilo....zelf ben je een kleintje van amper 1.60 en 50 kilo..
hahhaaaa alsof jij zelf veel te bieden hebt, kleine skinny parasietje hahahaaaaaa
50 kilo..dat betekent gene bil en geen tiet. hahhaaa wat denk je dat je zelf bent joh...een prinsesje..Huh? hahahaaa

kleine meisjes als jij horen met kleine mannen te gaan...ken je plaats veeleisend mevrouwtje theelepel

Hee domme koeli, hoe groot is dat pikje van je? Hooguit 12cm. Koelies staan erom bekend dat hun pikkie klein zijn en niet overeind komen,  laugh
@jijhierbovenkoelie
Guest
« Reply #6 on: 28-05-2019, 07:49:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hey domme bemoeial

je snapt het niet he...laat jij je vrolijk voor het karretje spannen van een vanuit de hoogte ordonerend klein krengetje dat denkt eisen te gaan stellen aan mannen als, minstens 100 kilo.....zelf een skinny uitgewoonde hindu slettebak..waarschijnlijk kan ze zich zo gedragen omdat varkens als jij graag inspelen op haar wensen, in plaats van dit verwende kreng op haar plaats te zetten.
Als jij maar kan neuken maakt de rest niet uit he...en zo is jouw familie en dorp tot armzalige HIV dragers uitgegroeid, je hebt het verstand van een ezel en de geilheid van een hond.....snel naar de dokter met je ziektes vriend....blijf denken dat je een dekhengst bent sukkel
En nee, ik ben niet hindustaans en evenmin heb ik 'een kleintje' 
jij moet wel een domme neger zijn want domme negers als jij hebben altijd en eeuwig maar een enkele  'aanvalstactiek'; de opponent beschuldigen van het hebben van 'een kleintje'  Tja ik denk als je zelf geen opleiding, geen goede komaf, geen vader zelfs, geen toekomst, geen geld en geen eigenwaarde, dan kun je enkel en alleen met dit punt komen, want alleen daar loop je een halve centimeter voor! hahahaaaaa armzalige neger dat je bent...klaploper ga bij McDonalds werken daar zoeken ze nog mensen in de avonddienst! 
Kun je die 30 kilo hinduslet uit eten nemen naar 'Burgerking' van je eigen geld!
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: