Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Hoe vraag je een man om bij je te komen wonen?  (Read 11855 times)
Meerzorg
Guest
« on: 21-12-2018, 11:59:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Goedendag,

Ben nu al 2 jaar samen met mijn vriend. Maar ik wil nu samenwonen. Hij is van de ouds stempel. Dus alleen vragen als hij met mij wil samenwonen vind hij niet voldoende. Hij vraagt als mij ouders mij niet hebben geleerd hoe dat wel moet. Ik heb geen flauw idee. Weet iemand in deze groep hoe het wel moet.

Alvast bedankt.

Nope
Guest
« Reply #1 on: 08-06-2019, 10:18:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Oude stempel man komt niet bij jouw wonen.
@Meerzorg
Guest
« Reply #2 on: 06-07-2019, 23:49:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

D.w.z. dat hij niet met jou wilt inwonen. Oude stempel bedoelt dat hij jou moet vragen en niet omgekeerd. Zolang hij jou niet vraagt, moet je al begrijpen dat jullie gewoon neuk maties zijn. Nee, ik bedoel het niet om je te beledigen hoor. Ik ken ook een oude stempel die gewoon vrij wilt zijn. Het hangt van jou af of je zo door wilt leven of niet. Oude stempels respecteren meestal wel je keus. Liever geeft hij je een kans om samen duidelijk te praten over de toekomst, dan hoef je niet met die onzekerheid te zitten. Geen ruzie maken maar gewoon een goed gesprek voeren.
Slim nadenken
Guest
« Reply #3 on: 03-08-2019, 08:57:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Goedendag,

Ben nu al 2 jaar samen met mijn vriend. Maar ik wil nu samenwonen. Hij is van de ouds stempel. Dus alleen vragen als hij met mij wil samenwonen vind hij niet voldoende. Hij vraagt als mij ouders mij niet hebben geleerd hoe dat wel moet. Ik heb geen flauw idee. Weet iemand in deze groep hoe het wel moet.

Alvast bedankt.

Misschien bedoeld hij wel dat je eerst moet wachten totdat hij je ten huwelijk heeft gevraagd.
antwoord
Guest
« Reply #4 on: 03-08-2019, 21:48:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

eh poentje, dan wanneer kom je bij me wonen
Zoetepoen
Guest
« Reply #5 on: 03-08-2019, 22:59:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Na het eten, het toetje opdienen in poen. dan krijg je m de deur niet meer uit.
ringetje
Guest
« Reply #6 on: 05-08-2019, 10:20:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Goedendag,

Alvast bedankt.

Hij is niet van de oude stempel. Als ie van de oude stempel was had ie jou ten huwelijk gevraagd!
Twee jaar is lang genoeg om te weten of je wilt trouwen of niet
geen sex dus
Guest
« Reply #7 on: 05-08-2019, 20:38:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

als hij van de oude stempel is hebben jullie geen sex dus.
Logeer je wel eens bij hem?? Kan je in zijn mobiel?? Kan je hem altijd bereiken??
Heb je sleutel van zijn woning?? Kom je bij zijn familie???
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: