+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori Oso» Bestaat GOD echt?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Bestaat GOD echt?  (Read 2750 times)
Gelovige
Guest
« on: 08-01-2019, 15:16:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo Suri'sen anderen,

Vraag me af of God echt bestaat?

Als je alle wereldnieuws ziet op de TV dat is het niet fraai, extreme armoede in grote delen in landen zoals
India, Afrika, Zuid-Amerika. Op die momenten vraag je af waar blijft GOD waarom al die vreselijke onmenselijke toestanden.
Enerzijds ben ik me wel van bewust dat de Aarde al overbevolkt is geraakt.
Soms vraag ik me ook af wat ik hier nog te zoeken heb tussen al die Misère, hoe kan je over gelukkig zij spreken.

Zijn wij misschien GOD met zijn allen en dat wij allen in actie dienen te komen om de Wereld te ordenen om  
harmonie te scheppen?

Wat kunnen wij nog meer doen?
Kon ik maar toveren, zeg ik vaak, hoop dat mijn wens wordt vervuld!

Hopelijk zijn er al mensen met toverkrachten om de mensen te voorzien van hun Basis behoeften.
Let it be!!!!!!!

Tan Bung  

..
Guest
« Reply #1 on: 17-01-2019, 21:11:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Brutus
Guest
« Reply #2 on: 20-01-2019, 18:41:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kijk in de spiegel.
Profeet
Guest
« Reply #3 on: 03-02-2019, 15:09:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ze zeggen dat de duivel bestaat dus dan bestaat god ook.
Het een bestaat niet zonder het ander. Zonder wit geen zwart, zonder boven geen beneden, zonder links geen rechts. Kortom het is allemaal hetzelfde. Er is maar één, bestaande uit de som der verscheidenheid. Heel simpel. Laat het hoofd maar links liggen en voel maar of god/duivel etc bestaat. Voel maar. Het hoofd, de hersenen, is de grootste manipulator in deze, niet denken maar voelen.
Wij niet alleen maar ook de bomen, de dieren ,de rots, de vulkaan, de orkaan, de iPhone etc, alles is god/duivel.
Succes!
bless
Guest
« Reply #4 on: 03-02-2019, 21:21:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

iedereen klaagt dat het niet goed is maar een handjevol mensen is bereid om zich ook in te zetten voor de wereld
of god bestaat of niet jij bestaat zonder twijfel,leg de verantwoordelijkheid bij jezelf om de wereld een stukje beter achter te laten
@kcawora
Guest
« Reply #5 on: 26-05-2019, 23:55:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hallo Suri'sen anderen,

Vraag me af of God echt bestaat?

Als je alle wereldnieuws ziet op de TV dat is het niet fraai, extreme armoede in grote delen in landen zoals
India, Afrika, Zuid-Amerika. Op die momenten vraag je af waar blijft GOD waarom al die vreselijke onmenselijke toestanden.
Enerzijds ben ik me wel van bewust dat de Aarde al overbevolkt is geraakt.
Soms vraag ik me ook af wat ik hier nog te zoeken heb tussen al die Misère, hoe kan je over gelukkig zij spreken.

Zijn wij misschien GOD met zijn allen en dat wij allen in actie dienen te komen om de Wereld te ordenen om  
harmonie te scheppen?

Wat kunnen wij nog meer doen?
Kon ik maar toveren, zeg ik vaak, hoop dat mijn wens wordt vervuld!

Hopelijk zijn er al mensen met toverkrachten om de mensen te voorzien van hun Basis behoeften.
Let it be!!!!!!!

Tan Bung  

persoonlijk kan ik je garanderen dat de eeuwige bestaat het feit dat jij en ik nu hier woorden typen is EEN bewijs wij begrijpen niet wat het is dat de eeuwige doet het gaat boven ons verstand kijk naar de schepping kijk naar de planeten kijk op wat voor mooie planeet we leven

er is geschreven dat de eeuwige ons een vrije wil heeft gegeven kijk wat mensen er van maken mijn oma zei altijd gado moes foe ben sari te a mek libisma tegen mn moeder ik begrijp dat nu we hebben een vrije wil daarom kies ik niet voor oorlog of mensen vermoorden moordenaars zien dat als de oplossing en dat kan nooit een oplossing zijn er is zoiets als tikun olam we kunnen met zÅ„ allen de wereld een beetje mooier maken met kleine dingen bijvoorbeeld geen ruzie maken je aan de regels te houden , vriendelijk zijn voor elkaar niet verspillen bijvoorbeeld geen afval te dumpen in zee relaties hebben regels nodig zei een rabbijn op twitter zonder regels geen vrijheid vrijheid  betekent niet dat je alles mag doen wat je wilt nee je moet je aan de mensenrechten houden de UNIVERSELE rechten van de mens

dat alleen al is een bevestiging van het bestaan van de eeuwige dat er zoveel oorlog is en hongersnood is te wijten aan klimaatverandering mensen moeten eerst bewijzen wat hun is aangedaan voor er Actie WORDT ONDERNOMEN

wat doe je als je kinderen in de puberteit ziet vooral jongens ga je ze laten wat ze willen doen of ga je ze uitleggen waarvoor sex is ga je besnijden of ga je uitleggen wat masturbatie is een heel groot probleem want er zijn sexueel overdraagbare ziekten mensen en sex tja sex is om kinderen te maken alleen vrouwen kunnen kinderen baren de rest is pervers mensen verwarren sex met liefde en genegenheid dat is het ook soms wanneer je verliefd bent maar je hebt de mogelijkheid een levend bewijs van die liefde op aarde te zetten dat lukt niet iedereen

zo bekijk ik het wat dat met de eeuwige te maken heeft is dit de eeuwige heeft ons geschapen zodat wij ons voort kunnen planten en generaties achter elkaar kunnen genieten van het leven op de planeet sommige mensen hebben geen geluk en kiezen ervoor zich niet voort te planten anderen lukt dat wel maar ook dat is een mensenrecht net als onderwijs

tenslotte waar die haters zo een hekel aan hebben is liefde zij geloven niet en denken dat de wereld HUN toekomt nee de wereld is van iedereen we kunnen het mooi maken heel mooi als we ons aan de regels houden

de 10 geboden zijn een uitgangspunt
Dufff
Guest
« Reply #6 on: 30-05-2019, 21:15:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Besef jij wel dat de 10 geboden vanuit de thora in de bijbel zijn beland nadat de joden het christendom hebben geïnfiltreerd?
Ze zijn Joods. Wij mensen hebben GOD bedacht en hem onlangs weer laten sterven. GOD ? Dat ben jij, de kinderen, de buurman, een advocaat, een hond, een boom gwn alles wat leeft.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: